Vastaus: Nintendo Switch
Niin no mun kaveriporukka ei ensinnäkään pelaa yleisesti mitään, toisekseen olen ryyppäämässä käynyt kunnolla viimeksi ehkä 10v sitten. Se että mun olo foorumilla ärsyttää sua niin pidä se joko omana tietonasi, tai sille kuuluvaan ketjuun. Se on ihan turhaa vääntää tota liirumlaarum pas*@a tässä...
Ja kaikki maailman ihmiset ja kolmen hengen ruyppyporukan välissä on "hieman" haitaria.
Jos nyt puhutaan vaikka autojen ostajakunnasta, niin ei silloinkaan "kaikki" tarkoita koko ihmiskuntaa lapsia ja saattohoidossa jne mukaanlukien.
Tuo on vain hieno taiteenlajinsa ymmärtää toisen kirjoitus tahallaan väärin ja vielä nappailla parhaimmillaan yksittäisiä sanoja sieltä asiayhteydestä pois. Kaippa sekin jonkun harrastus on, en ole vai ikinä sitä ymmärtänyt mitä nautintoa siitäkin saa..
Mutta jos nyt ajatellaan niitä multiplattareita pelaavia asiakkaita. Tässä o ollut 3v aikaa ostaa se konsoli millä niitä haluaa pelata. Yhteensä niitä on tainnut mennä +80 miljoonaa kaupaksi, tähän päälle pc pelaajat.
En väitä etteikö siellä olisi asiakkaita paljonkin jotka noita saattaisi pelata, mutta kyllä nyt aikalailla "kaikilla" (äläkä lue nyt taas pilkkua viilaten kirjaimellisesti) alkaa se olemaan.
Ei sillä multiplattarilla täss vaiheessa niin isoa ostajakuntaa saa verrattuna innovatiivisuuteen, että sen vuoksi kannattaisi alkaa tekemään kolmatta kotikonsolia. Kolmas vastaava tuohon rinnalle ja yli 80 miljoonaa asiakasta on silleen et miks ostaisin ton?
Nyt jopa niistä osa ostaa kakkoskonsoliksi, sit on siihen kannettavilla pelaavat jotka on oiva asiakaskunta ja vielä ne joilla sitten ei ole konsolia, niin ihan yhtälailla sieltä löytyy niitä jotka miettii miksi ostaisin PS4:n, kun tällä saan Nintendon pelit, kannetavuuden, helpon kaksinpelin, liiketunnistuksen jne.
Eli jos nyt väkisin haluat tuollaista vääntää, niin ei se sinunkaan mielipide ole sama kuin maailma..
Ja kun kerran väkisin niihin henkilökohtaisuuksiin haluat mennä, niin voin kyllä ihan kertoa, että itse olen tapaturmaeläkkeellä toistaiseksi ja tulot on murto-osa siitä mitä töissä käydessä ja vaimo jäi työttömäksi ja kaksi erityislasta vie taksikyyteineen ja lääkkeineen ihan hyvän osan rahoista. Eli ei täällä todellakaan naputella ostoskoriin koska vain mitä vain, vaan rahanmenoa saa katsoa todella tarkkaan.
Joku muu ostaa vaikka lempi jäkisjoukkureen kausikortin, joku käy salilla, joku ostaa lasketteluun kausikortin jne. Rahaa palanee vuodessa saman verran tai enemmän kuin mulla pelaamiseen. Mun ainut harrastus on pelaaminen, jotta lasten kanssa kun vaimo tarvii apua, niin pääsen heti auttamaan ja olen kotona. Ja talo on ihan normaali maaseudun pieni omakotitalo (110neliöinen), et jos se on sulle kartano ni on, halvempi tuo oli kuin kerrostalo kolmio kaupungista..Eli voitaisko nyt tuo henkilökohtainen turha jauhanta jättää pois ja keskittyä konsoliin..
Mielipiteitä voi ja saa olla erilaisia, ei siihen aina tarvi vetää henkilökohtaisuuksia mukaan. Mielipiteet ja tavarat tuossa riitelee (mielipiteistä ei edes voi riidellä) ja niitä voi ihan asiallisestikin perustella.
Se että omat perustelut loppuu kesken, ei edistä yhtään silti keskustelua lauseet "siellä on sulla kivat ryyppyporukat ja kartanossaan ostelee mitä haluaa"..