Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahewcoro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Vastaus: Nintendo Switch

Täällä tuli tänään pitkä pätkä testailtua, valtaosa meni Zeldan pelailuun.
Pelailin pari tuntia ensin gripin kanssa, ei valittamista, oikein hyvä.
Vaihdoin sitten Joy-coneihin rannehihnoilla, ihan ok, mutta huomasin että tykkäsin paljon enemmän kun otti rannehihnat pois. Sai vaan paremmat otteet.
Oli odotetun mukavaa pelata juuri noin "lötkösti" kädet "levällään".
Pro-ohjainta tuskin ainakaan vähään aikaan olen ostamassa kun nämä molemmat vaihtoehdot toimivat hyvin.

Hetki tuli Snipperclipsiä pelattu vaimon kanssa Joy-conit vaakatasossa(rannehihnoilla) ja tuntui yllättävän hyvältä. Tietysti pidempi pelailu joskus paljastaa kuinka hyvin tuo toimii, mutta ihan ok näillä testeillä.

Mitään yhteysongelmia en huomannut, jos joku niitä vielä miettii.

Yleisessä sujuvuudessa on menty valovuosi eteenpäin Wii U:sta.
Kaikki toimii sujuvasti ja ruudut ovat selkeitä.

Sen uskon, mutta kun baarin tanssilattialla mua ei näy, enkä varmaan perheen kesken kehtaa tuota edes koittaa niin.... :D

Mulla on nyt tosi iso ongelma noiden kuvauksien kanssa. Offscreeninä en tiedä mihin pistäisin kameran, jotta näkyisi ohjain, että peli. Todella hankalaa. Muutoin voisin tuollaisia tehdä ihan pelin pelaamisen kannalta, eikä vain esittelyn osalta.

Täällä nyt muutama lisävideo:
https://m.youtube.com/channel/UCplVZTCP31mKi5Ok0yUGpUw

Mutta nyt kun ehtinyt enemmän myös testailemaan, niin kerätään muutama juttu:
- Pelikasetit tosiaan maistuu pahalle, todella pahalle.
- Ilmeisesti se rannelenkkikisko lähtee siitä alaosan valkoisesta jutusta irti, eikä vain sillä Joyconin napilla. Siksi se on niin jäykkä, kun lukkoa vastaan väkisin repii.
- Konsolin pelikasetin luukku on hanurista. Se luukku ei siirry kunnolla sivuun, joten kasettia on välillä hankala ottaa pois, etenkin telakassa.
- Pro ohjain tuntuu mahtavalta..ainakin jos tykkää Xbox tattien asettelusta.
- Joyconit Gripissä tuntuu itseasiassa oikeinkin hyvältä
- Joyconit omi....

Loistavia videoita. Tuleekohan tästä vallitseva tapa tehdä switch videoita. Ilmeisesti laitteessa ei ole mahdollista streamata suoraan?

NeoGaffissa on ollut kaikenlaisia ongelmia - tosin useimmilla tuntuu sujuneen ongelmitta, mutta konsolin importanneena on epäilyttää että mitähän sieltä tulee - wifin, joyconien (liian tiukat tai liian löysät gripin/strapin/konsolin kanssa) ja jopa konsolin täydellisen hyytymisen kanssa. Tyypillisiä launch-ongelmia, ehkä, mutta huolestuttaa silti.

Mulla on nyt tosi iso ongelma noiden kuvauksien kanssa. Offscreeninä en tiedä mihin pistäisin kameran, jotta näkyisi ohjain, että peli. Todella hankalaa. Muutoin voisin tuollaisia tehdä ihan pelin pelaamisen kannalta, eikä vain esittelyn osalta.

Täällä nyt muutama lisävideo:
https://m.youtube.com/channel/UCplVZTCP31mKi5Ok0yUGpUw

Kiitos hyvistä videoista! Juuri tuollaisia olin hakemassa. Ohjaimet ovat jälleen kerran Nintendolla sellaiset, ettei ihan aukea pelkästään tekstiä lukemalla. Samoin julkaisupelit, joista ainoastaan Just Dance ja Zelda ovat laajemmin tunnettuja.

Kun saat mielestäsi tarpeeksi kokemuksia uudesta konsolista, kirjoita aiheesta blogi tähän foorumisoftan Blogi-osioon. Tekstiä, videoita ja kuvia. Mielenkiinto laitetta kohtaan on juuri nyt korkeimmillaan.

Hmm, latautuukos ihmisillä Joyconit silloin, kun konsolista on virta sammutettu kokonaan ja se on latauksessa? Näpräsin eilen illalla asetukset kuntoon ja jätin sitten yöksi latautumaan. Itse konsoli oli latautunut täyteen, mutta ohjaimet olivat ehkä 2/3 täynnä.

Nyt laitoin latautumaan sleep modeen ja myös Joyconit tuntuvat latautuvan ihan normaalisti.

Sent from my iPad using Tapatalk

Omenanraadon etsimiä lasisia näytönsuojia löytyy ainakin Amazoneiden valikoimista Orzly-brändiltä:

https://www.amazon.de/Displayschutzfolie-für-Nintendo-Switch-Glassschutzfolien/dp/B01N9RG3XS/

Näytönsuoja ei ainakaan vielä sisälly Amazonin omaan valikoimaan, joten toimituskulut ikävä kyllä tuplaavat hinnan Saksastakin tilattaessa. Toisaalta toimituksessa pakkomyydään kaksi suojalasia, joten kulunkeja pystyy myös puolittamaan.

Näytön suojaaminen saattaa olla hyvä idea tuoreista naarmuuntumisraporteista päätellen:

The Switch's 6.2 inch 720p LCD screen provides gorgeous visuals – and is definitely the best we've ever seen on a Nintendo device – but it's way more delicate than we'd hoped, and appears to be made of plastic like a Vita rather than glass like a phone or tablet. We've been super careful with our Switch since it arrived a little over a week ago and we've been keeping it nestled comfortably in one of Miguel's giant woolen socks whenever we transport it. Unfortunately, after only a week of daily use it's already gathering a healthy collection of little scratches in the bottom left hand corner, as you can see in the photo.
http://www.glixel.com/news/youre-going-to-want-a-screen-protector-for-your-nintendo-switch-w470245

Noniin, Switch saapuikin tänään ja kävin tossa töiden jälkeen noutamassa. On kyllä niin pieni toi paketti et jännittää onko siellä mitään [emoji23] Ongelmia tietysti aiheuttaa se että Zeldaa saa odottaa maanantaihin asti, ehtiipähän räpeltää ja testaa konetta muuten.

Kävin gamestopissa vilkaisemassa launchia. Hämmästyttävän vähän pelejä, olikohan kolme.

Laite itsessään oli varsin sympaattisen näköinen, mutta lisäohjainten hinnat ovat kyllä jostain muusta maailmassa. Perus joycon 99€, huh huh. En tullut kysyneeksi miten kauppa on käynyt mutta eiköhän virallisia lukujakin kohta tule.

Kävin gamestopissa vilkaisemassa launchia. Hämmästyttävän vähän pelejä, olikohan kolme.

Laite itsessään oli varsin sympaattisen näköinen, mutta lisäohjainten hinnat ovat kyllä jostain muusta maailmassa. Perus joycon 99€, huh huh. En tullut kysyneeksi miten kauppa on käynyt mutta eiköhän virallisia lukujakin kohta tule.

Aika kovat hinnat, kun itse ostin 79,95e joycon parin, joka sisälsi latauskoodin 20eurolla arvoiseen Snipperclipsiin. En pitänyt ollenkaan pahana kahden ohjaimen hintaa.

Gigantissa oli Bomberman, Zelda, Just Dance ja 1-2 Switch tarjolla.

Aika kovat hinnat, kun itse ostin 79,95e joycon parin, joka sisälsi latauskoodin 20eurolla arvoiseen Snipperclipsiin. En pitänyt ollenkaan pahana kahden ohjaimen hintaa.

Gigantissa oli Bomberman, Zelda, Just Dance ja 1-2 Switch tarjolla.
Eli kaikki 4 julkaisun fyysistä peliä.

Näytön suojaaminen saattaa olla hyvä idea tuoreista naarmuuntumisraporteista päätellen:

Näytön ja pelikorttien haurauden lisäksi Switch alkaa vaikuttaa muutenkin kovin haavoittuvalta laitteelta:

Do not apply a vinyl skin or wrap to your lovely new Nintendo Switch. The surface of the console and Joy-Cons reacts badly to the adhesive, causing the outer coating and logos to peel off.

http://www.eurogamer.net/articles/2...-a-vinyl-skin-or-wrap-to-your-nintendo-switch

Sääli ettei tätä ongelmaa voi lääkitä suojakalvolla :/

Kiitos hyvistä videoista! Juuri tuollaisia olin hakemassa. Ohjaimet ovat jälleen kerran Nintendolla sellaiset, ettei ihan aukea pelkästään tekstiä lukemalla. Samoin julkaisupelit, joista ainoastaan Just Dance ja Zelda ovat laajemmin tunnettuja.

Kun saat mielestäsi tarpeeksi kokemuksia uudesta konsolista, kirjoita aiheesta blogi tähän foorumisoftan Blogi-osioon. Tekstiä, videoita ja kuvia. Mielenkiinto laitetta kohtaan on juuri nyt korkeimmillaan.

Miten minä tuonne Blogiin pystyin itse mitään tekemään? En ainakaan näe mitään "lisää uusi" kohtaa. Tekstiä olisi tuossa tekstieditorissa vaikka kuinka paljon jo. En viitsi tähän sitä lätkäistä.

Nuo about 79,95 - 89,95 hinnat olivat ilman tuota Snipperclipsia, kun alunperin niitä piti tulla.

http://www.konsolinet.fi/product/20129/nintendo-switch-joy-con-controller-neon-blue--neon-red

Mutta tulikin noita, missä Snipperclips mukana -> ovat perushinnaltaan kalliimpia.

http://www.konsolinet.fi/product/20...r-neon-blue--red-special-edition-snipperclips

Sait siis Omanaraato kalliimman paketin, halvemman hinnalla. Kauppa josta tilasit ei välittänyt, kun muuta ei ollut ennakkotilanneille lähettää. Tai eivät tajunneet. Minä tilasin Konsolinetistä, niin lähettivät ennakkotilauksella tuon paketin, mutta olivat aukaiseet ja koodit poistaneet. Kysyin asiaa, kun tarrat paketeissa oli, jotka kertoivat koodin olevan sisällä. Syynä se, että olivat myyneet ilman koodia olevia ja saivat koodilliset.

Ylös Bottom