P
Poistettu jäsen 37750
Guest
Star Fox Zero porttaus Switchille on huhuiltu jonkin aika sitten, että joku pieni teaser saattaa näkyä tässä tai myöhemmin.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Omat odotukset ovat tasoa "Tämän joulun ykkösnimike meiltä on Skyward Sword HD HD Groose Edition Dance Mix", joten ihan sama katsoa sitten perjantaina aamulla.Hirveään aikaan tuo kyllä on näin Euroopan kannalta. Ei klo 1 yöllä muuten olisi paha, mutta kun seuraavana aamuna pitäisi olla töissä 7:50, niin koville tulee ottamaan. Pakko kuitenkin nousta tämä katsomaan. Ollaan sit seuraava päivä töissä zombina.
Vaikka sieltä julkistettaisiin jotain Xenoblade 3, näytettäisiin pelikuvaa Bayonettasta tai Metroidista. Tuskin jaksaisin innostua mistään 30 FPS 720p pelistä, Nintendon taritsee tuoda niiden mukana uusi konsoli ennenkuin itse aion nuo pelit kokea.
Mä haluan katsoa directit aina välittömästi. Muuten youtube spoilaa mulle mahdolliset yllätyssisällöt, koska katson sen verran sieltä (Nintendo)pelaamiseen liittyviä videoja, että isoista yllätyksistä tulee heti etusivulle tarjolle niistä tubettajien tekemät videot. Haluan yllättyä itse directiä katsoessa enkä näiden tuben etusivulle tulevien videojen otsikoiden takia.Omat odotukset ovat tasoa "Tämän joulun ykkösnimike meiltä on Skyward Sword HD HD Groose Edition Dance Mix", joten ihan sama katsoa sitten perjantaina aamulla.
Jos keskitytään tulevan talven peleihin, niin ei varmaan ihan hirveän montaa isoa nimikettä ilmoitella, mutta aina sitä voi yllättyä. Mutta tuskin.
Olisi kyllä hienoa saada jotain erityisen mielenkiintoista uutta pelattavaa Switchillekin. Viime aikoina on tosin tullut pelattua tokaluokkalaisen poikani kanssa varsin paljon Super Mario 3D Worldia, joka on kyllä edelleenkin loistava peli. Loppusuoralla ollaan jo, eli viimeinen maailma meneillään. Lisäksi on tullut annettua vielä kertaalleen BotW:ille mahdollisuus, joka on ehkä kannattanutkin, kun ainakin jonkun verran alkoi tällä kertaa koukuttumaankin, kun parina viikonloppuna tuli kumpanakin pelattua tuntikausia BotW:ia.Mä haluan katsoa directit aina välittömästi. Muuten youtube spoilaa mulle mahdolliset yllätyssisällöt, koska katson sen verran sieltä (Nintendo)pelaamiseen liittyviä videoja, että isoista yllätyksistä tulee heti etusivulle tarjolle niistä tubettajien tekemät videot. Haluan yllättyä itse directiä katsoessa enkä näiden tuben etusivulle tulevien videojen otsikoiden takia.
Nyt varmaan muuten julkaistaan myös viimeinen smash hahmo. En itse smashia ole pelannut, mutta mielenkiinnolla dlc-hahmojen julkaisuja olen seurannut ja arvaillut.
Veikkauksia, kuka on viimeinen lisäys. Sora? Master Chief? Crash? Spyro? Lara Croft? Joku Nintendon oma hahmo?
Kävin äsken laittamassa Youtuben direct videon kirjanmerkkeihin niin menen kirjanmerkin kautta huomenna suoraan videoon.Muuten youtube spoilaa mulle mahdolliset yllätyssisällöt
Itsellä tämä sama strategia. Aamulla kun herään, niin suoraan siihen videoon kulkematta Youtube-aloitusruudun kautta.Kävin äsken laittamassa Youtuben direct videon kirjanmerkkeihin niin menen kirjanmerkin kautta huomenna suoraan videoon.
Eikun niin, olihan siellä tietysti tuo uusi Kirby, joka on kyllä erittäin kiinnostava itsellenikin Splatoon 3:n lisäksi.Joo eipä nyt oikein iskenyt directin sisältö mun pelimakuun. Kiinnostavin julkaisu oli uusi 3D Kirby, joka näytti lupaavalta. Switch onlineen lisätyt n64 ja sega pelitkään ei ihan mun toiveita ollut. Olisin ennemmin halunnut GameBoy Advancen pelien lisäyksen valikoimaan. Nuo N64 pelit on ollut tarjolla jo Wiin aikaan virtual consolille, niihin on aiemminkin päässyt käsiksi toisin kuin tuon Advancen peleihin.
Viimeinen Smashin julkaisu saa ihan oman directinsä ensi kuun puolella eli ei vielä selvinnyt sekään.
Nintendon kyllä kannattaisi minusta harkita myös kauempana julkaisuista olevien pelien näyttämistä edes vähän. Sillä niitä pitää kuitenkin olla reilusti tuotannossa ja hypeä tuo ei ainakaan vähentäsi.