nedruska
Well-Known Member
Onneksi tuo Kirbyn paljastuminen etukäteen ei hypännyt mun silmille. Oli tosiaan tässä directissä ainoa asia, joka nosti mun kohdalla innostusta kunnolla ylöspäin. Mielenkiinnolla odotan, minkälainen tuosta ensimmäisestä 3d Kirbystä tulee. Toivottavasti maailma olisi suht avonainen eikä super lineaarinen Mario 3D Worldin tapaan.Kirby oli justiinsa se, joka paljastui ennen aikojaan. Ihan mielenkiintoisen näköinen, mutta jännästi se mielenkiintoisin asia oli Mario-filmin näyttelijäkaarti. Onneksi ei käynyt mielessä valvoa.
Kirbyä lukuunottamatta valtaosa directistä oli sellaista, että tuskin pääsee mun pelilistalle. Hyrule Warriorsin DLC:n saatan ostaa, kun siinä on lisää tarinaa. Hack and slashit ei mun lempparigenre ole, mutta Hyrule Warriorsin pääpelin juoni piti yllä kiinnostusta että pelailin sen kyllä aikoinaan nopsaa läpi. Postgame ja aiemmat DLC:t jäi kuitenkin pelaamatta, kun ei se hack and slash yksinään ilman Zeldan tarinaa niin kiinnosta.
Myös N64 pelit luultavasti tulee pääsemään jossain kohtaa pelattavaksi kuukauden tai parin tilauksen ajaksi. Iso osa N64 parhaimmistoista tulikin jo aikoinaan hankittua Wiille (Mario64, Paper Mario, Zeldat), mutta esim Banjo on sellainen aukko pelisivistyksessä, jonka voisi täytellä. Myös Yoshi's Story on jäänyt pelaamatta. Enemmän kuitenkin odottelen niitä GBA pelejä puhumattakaan Gamecube peleistä. Toivottavasti tulisivat nämäkin joskus palveluun.
Viimeksi muokattu: