Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

Nyt tähän jatkona niin onpa yllättävän hyvä tuo Three Hopes. Olen joskus vuosiavuosia sitten pelannut Warriors tyylistä peliä ja silloin se ei napannut tippaakaan, mutta tämähän on ihan hauskan oloinen. Saattaa lähteä peli ostoskoriin loppukuusta.

Tarinaltaan vaikuttaa myös ihan veikeältä sillä tämä on Three Houses pelin rinnakkaistarina. Tämän pelin päähenkilö tapaa Dimitrin, Edelgardin ja Clauden ennenkuin Byleth ehtii heidät tapaamaan ja näin ollen Bylethistä ei ikinä tule Garreg Machin opettajaa. Tämän pelin päähenkilö päätyykin kouluun oppilaaksi itse ja Three Housesin tapaan tässä pääsee valitsemaan mihin luokkaan liittyy ja tarina on eri riippuen valinnastaan.
 
FWQsz0EXkAAvN1K

A new #NintendoDirectMini: Partner Showcase is on the way! Watch on-demand via our YouTube channel from 15:00 CEST on 28/06 for roughly 25 minutes of info on upcoming third-party #NintendoSwitch games.
NoE Twitter
 
Nier Automata tulee lokakuussa Switchille! Aika huippua!

Myös uusi Monkey Island tulossa! Nyt ei kyllä ehkä kestä!
 
Jaha. Että sellainen "mini"direct. Täyttä tykitystä alusta loppuun ja kauan kaivattuja porttauksia vihdoin Switchille. Henkilökohtaisesti isoimpana juttuna Personat, mutta myös ihan sikapaljon kaikkea muuta kiinnostavaa. Esim. DQXI Erikin Spin-off peli, super kiinnostavan näköinen mustavalkoinen co-op(?) peli (olisiko ollut Blanc?), Portalit Switchille jne...

Vaikka tässä ei ollut edes first partyjä niin nousee mun listalla parhaimpien directien listalla aika korkealle.
 

Toivomuslistalle menee: Blanc, Return to Monkey Island, Mario + Rabbids Sparks of Hope.
 
Itselle ainakin iski tuo Harvestella todella kovaa, olen hulluna tuon tyylisiin peleihin, ja nyt Squarelta tulee oma sellainen eli Squaren Oma Rune Factory :)
 
Portalit julkaistiin pari päivää sitten ja ilmeisen hyvät porttaukset kyseessä. Ykkönen pyörii melkein jatkuvasti 60fps ja kakkonen notkahtelee hieman useammin.
Kakkosessa on myös online ja saman sohvan coop jolloin ruudunpäivitys tosin on 30fps ja gyro tähtäyskin löytyy.
Hintaakin on vain 19e yhteensä.

 
Ylös Bottom