Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

mutta voisi jopa sapettaa jos noinkin suuri osa peleistä mitä Minissä/Directissä julkaistiin onkin pelkkiä uudelleenversiointeja, jotka jo hyllystä löytyvät WiiU versioina.
Mulla on kaikki tähän mennessä ilmoitetut Wii U:lla ja Wii U löytyy hyllystä edelleen. Ei vain tule niitä pelattua isolta ruudulta.
Nyt kun vaunulla taas viikonloppu, niin kaipaan juuri noita pelejä ja siksi itse ostelen ne uudestaan Switchille.

Toki ne jotka ei uudestaan pelejä jaksa pelata, tai pelaa vain kotona, niin eihän nuo mitään tarjoa silloin.

Mun näkemys on kuitenkin se, että Wii U oli niin harvan herkkua, jopa ”nipafanien” keskuudessa, että on vain todella loistava tuoda samat pelit ”valtavirran” saataville. Myyntimääristä päätellen se myös maistuu todella isolle osalle.
 
Ei kahta sanaa siitä, mikä oli Directin paras vahvistus. Super Smash Bros. Switchille, tänä vuonna!! Ellei myöhästy toki... Kattonu tuon videon kolmesti ja joka kerta ihokarvat nousee pystyyn. Paljon muutakin mielenkiintoista, mutta ei ole muilla jakoa.

Lainaan itseäni ja totean, että parit kerrat oon vielä jälkikäteen tuon Smash-trailerin kattonut ja joka kerta ihokarvat ovat pystyssä. Enkä vissiin ole ainoa, kun kattoo ao. videota, jossa ihmiset kuulevat ja näkevät Smashin julkistuksen. Vihaan kaiken maailman reagoidaan-videoihin-videoita, mutta tuo sai kyllä hyvähtelemään.

Spoilereissa, koska ei tuossa ole mitään uutta tietoa, vaan huutoa ja etenkin yhden juurikin tuossa esikatselukuvassa näkyvän kaverin ylireagointia.

 
Stardew Valley kehittäjän seuraava peli on saanut virallisen nimen, Witchbrook. Maatilan hoidosta ollaan siirrytty velhokoulun penkille. Alustavasti peli on julkistettu ainoastaan PC:lle, mutta kaiken järjen mukaan tämä myös julkaistaan konsoleille.

spellbound-screenshot-stairs.jpg


spellbound-screenshot-town.jpg
 
Stardew Valley kehittäjän seuraava peli on saanut virallisen nimen, Witchbrook.

Ihan vaan huomiona, että ei ole Stardew Valleyn kehittäjän peli tämä, vaan Valleyn julkaisijan Chucklefishin. Hyvin saman oloisia nämä kaksi peliä kyllä, mikä on vain ja ainoastaan hyvä asia!
 
Ihan vaan huomiona, että ei ole Stardew Valleyn kehittäjän peli tämä, vaan Valleyn julkaisijan Chucklefishin. Hyvin saman oloisia nämä kaksi peliä kyllä, mikä on vain ja ainoastaan hyvä asia!
Hmph. Itsellä oli mielikuva, että Eric Baronen seuraava peli ottaa vaikutteita Harry Potterista, mikä vaikuttaisi juurikin tuolta Witchbrookilta. Jossain kohtaa pitää muistin virkistämiseksi selata Jason Schreierin kirja, sillä tässä Baron taisi juurikin puhua seuraavan pelin suunnitelmista ja vaikutteista. Jos kyseessä ei ole ConsernedApen (eli Eric Baronen) peli, niin kiinnostus pakosti laskee muutaman pykälän :/

E: Pikaisesti vilkasin Schreierin kirjasta Stardew Valley luvun loppuosan enkä löytänyt näitä Harry Potter kommentteja. Ainoastaan, että tavoitteena on saada seuraava peli ulos kahden vuoden sisällä. Todennäköisesti tuo velhokouluun sijoittuva peli ei tosiaan ole Baronen seuraava projekti. Harmi.
 
Viimeksi muokattu:
Juuri hetki sitten päättyi Nindies, jonka yhteydessä paljastettiin läjä uusia indie pelejä. Lainattu ResetEran ketjusta:

- Damon Baker is here.
- First game Mark of the Ninja: Remastered - Fall 2018
- Uncle Kirk Scott has arrived!
- 2.5d fighting game: Fantasy Strike. Summer 2018.
- Berserk Shapes: an action-rhythm game with a full story mode. Summer 2018.
- Top-down action game: Garage, Spring 2018.
- From Adult Swim Games, the successor to 3D Ballz we've all been waiting for. Pool Panic, 2018.
- A chicken-themed platformer: Bomb Chicken. Summer 2018.
- Lumines Remastered! Remaster of the Tetsuya Mizuguchi classic, spring 2018!
- Reigns: Kings and Queens, spring 2018.
- Light Falls - spring 2018
- West of Loathing - pencil sketch style western. Spring 2018.
- Pode spring 2018
- The Messenge spring 2018
- Bad North: summer 2018
- The Banner Saga 3 is coming this summer, while Banner Sagas 1 and 2 are also coming soon.
- Damon: "That's a wrap!"
- Kirk: "Thanks for watching!"

Oli mukava nähdä, että esitys päätettiin The Banner Saga 3:lla.
 
Etusivulta kaksi kuivilla vitseillä varustettua uutista asiaan liittyen:
Switch-pelaajien Don't Starve -nälkä tyyntyy ensi viikolla
Firewatch sytyttää pian myös Switch-pelaajat

Sekä tietty tämä, jota voi pitää vielä huhuna:
Spyro Reignited Trilogy bongattu Britti-Nintendon sivustolla

Ite olen toivonut Don't Starvea Switchille jo jonnin aikaa, sillä tuo on omasta mielestäni SE TÄYDELLINEN peli Switchille. Ostan tuon het vaan kun pystyy ja palaan ehkä ihmisten ilmoille muutaman kuukauden päästä. Hieno peli, vielä hienompi pelata sitä mobiilimmin.
 
Ite olen toivonut Don't Starvea Switchille jo jonnin aikaa, sillä tuo on omasta mielestäni SE TÄYDELLINEN peli Switchille. Ostan tuon het vaan kun pystyy ja palaan ehkä ihmisten ilmoille muutaman kuukauden päästä. Hieno peli, vielä hienompi pelata sitä mobiilimmin.

En voisi olla enempää samaa mieltä! PS Vitalla tuli pelailtua aika paljonkin, löytyy peli myös PS3:lta, PS4:lta ja Macilta, mutta jotenkin Switch-versio vaikuttaa juuri oikealta versiolta itselleni. Tuo peli tosiaan kuin luotu käsikonsolille.
 
Minäkin tiedän sen. Jokainen tietää sen. Kesän messuille ne isoimmat nimikkeet säilytetään.
Joo, toivottavasti siellä E3-messuilla on jotain muutakin, kuin joskus kolmen vuoden päästä ehkä julkaistavia pelejä (vrt. PS4 2015 ja julkistetut Shenmue 3 sekä Final Fantasy 7 Remake).
 
Kas, huomenna Switchille saapuu muiltakin alustoilta tuttu Burly Men at Sea. Kiinnostaako tietää millainen peli on kyseessä? No KonsoliFINin arvosteluhan sen kertoo: Vantterat miehet Switch-rannalla

Mahottoman kiehtova tuttavuus, mutta ei ehkä maailman laajin ja pelillisin.
 
Pistetääs tännekin. Switchille ilmestyi täysin puskista Segan Football Manager Touch. Ilmeisesti siis paranneltu versio mobiili painoksesta, mutta näin vajaan 3h jälkeen olen aivan myyty. Vuosia vuosia sitten Pc:llä tuota pelannut satoja tunteja.
Tämä on oikeasti aika kova juttu, sillä FM:ää ei ole saatavilla ns. isoille kotikonsoleille lainkaan ja Switchillä nyt on. Ja vieläpä huikea sellainen.
Tuettuina sekä Joycon ohjaus, että kosketusnäyttö.
 
Pistetääs tännekin. Switchille ilmestyi täysin puskista Segan Football Manager Touch. Ilmeisesti siis paranneltu versio mobiili painoksesta, mutta näin vajaan 3h jälkeen olen aivan myyty. Vuosia vuosia sitten Pc:llä tuota pelannut satoja tunteja.
Tämä on oikeasti aika kova juttu, sillä FM:ää ei ole saatavilla ns. isoille kotikonsoleille lainkaan ja Switchillä nyt on. Ja vieläpä huikea sellainen.
Tuettuina sekä Joycon ohjaus, että kosketusnäyttö.
Oho, kieltämättä tuli puskista. Tätähän voisi kokeilla jos ei ole hinnalla pilattu?
 
Jos en ihan hakoteillä ole niin ensiviikon perjantaina (4.5) on Donkey Kong Country: Tropical Freezen julkaisupäivä. Kyseessä on ilmeisesti Wiin alkuperäispeli.

SWIDONKONGFRE

Menee poistoon kyllä samantien. Ei ole vasta kuin kolme peliä jonossa odottamassa vuoroaan. :D
Onneksi mulla on viimevuoden saikkupäiviä käyttämättä ;)
 
Ylös Bottom