Murdoc
Well-Known Member
Vastaus: Nintendo Wii
Joo ton saman luin itekin jostain previkasta (gamespot, gamespy tai IGN). Ja kyllä itse olen semmosen käsityksen saanut että siinä osoitetaan kuvaa eikä sensor baria ja niinhän tosta red steelistäkin on previkoissa sanottu että risteytys valopyssyttelyä ja fps:sää. Sittenhän sen 8. päivä näkee
Tautofonia sanoi:Jostain muistan lukeneeni, että ohjain kalibroidaan niin, että ruudulle ilmestyy ympyrä, jota osoitetaan ohjaimella. Ohjaimen osoituskohtaan ilmestyy myös ympyrä.Tämän jälkeen kaken ristiohjaimesta säädetään ylös-alas-suunnassa ympyrät kohdalleen. Tämän jälkeen ruudulle ilmestyy neliö, joka säädetään samaan kohtaan missä sensor bar sijaitsee. Näin ohjain on kalibroitu ruudulle sopivaksi. Toki, jos pelipaikka vaihtuu, voi olla, että ohjain pitää kalibroida uudestaan.
Joo ton saman luin itekin jostain previkasta (gamespot, gamespy tai IGN). Ja kyllä itse olen semmosen käsityksen saanut että siinä osoitetaan kuvaa eikä sensor baria ja niinhän tosta red steelistäkin on previkoissa sanottu että risteytys valopyssyttelyä ja fps:sää. Sittenhän sen 8. päivä näkee