Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

Vastaus: Nintendo Wii

tebboo sanoi:
tässä Wiin pelien Suomi julkasuita.
2006 vuonna:
8.12 Call Of Duty
8.12 dragonball z budokai tenkaichi 2
8.12 Excite Truck
8.12 Far Cry: Vengeance
8.12 Gt Pro Series
8.12 Marvel: Ultimate Alliance
8.12 Monster 4x4 World Circuit
8.12 Need for Speed: Carbon
8.12 Open Season
8.12 Project H.A.M.M.E.R
8.12 Rayman: Raving Rabbids
8.12 Red Steel
8.12 Splinter Cell Double Agent
8.12 Super Monkey Ball: Banana Blitz
8.12 Super Smash Bros. Brawl
8.12 The Legend of Zelda: Twilight Princess
8.12 Tony Hawks Downhill Jam
8.12 Wario Ware: Smooth Moves
8.12 Wii play
8.12 Wii sports

2007 vuonna:

10.1 Super Mario Galaxy
30.3 Metroid Prime 3: Corruption
30.3 Sonic Wild Fire

tässä ensimmäisiä,listaan kun tulee uusia...

Excite Truck tuleekin suomen julkaisuun? kiva :)

e: prkl, no ei sitte taida ollakkaan tulossa :l pitää odottaa helmikuuhun.
 
Vastaus: Nintendo Wii

8.12 Super Smash Bros. Brawl

Mistäs tebboo tän listan repi?
Jos Smash tulee Suomen julkasuun lupaan pyhästi syödä mun saapikkaat.

Ei pelkoa, että niin joutusin tekemään.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Onko se asia varmistunu että voiko The Legend of Zelda: Twilight princessissä vaihtaa linkin miekka ja kilpi kättä, mietin vaan tuota ohjailemisen luonnollisuutta... Juuri tuo oikea ja vasen kätisten ero :confused: ?
 
Vastaus: Nintendo Wii

Super Smash Brosilla ei ole vielä julkaisupäivää, ei edes arvioitua. Pelikauppoihin ei yleensä ottaen kannata kyllä luottaa näissä asioissa, vaan kannattaa suoraan katsoa maahantuojan julkaisulistalta (linkki) tai sitten asiaan vihkiytyneiltä sivuilta kuten ToTheGame (linkki) tai GameFAQs (linkki) tai vaikka IGN:ista (linkki).
 
Vastaus: Nintendo Wii

Linkitys sanoi:
Sensor bariin tarvitsisin jatko-johtoa kyllä kipeästi ... löytyyköhän sellaista heti kaupasta julkaisun myötä?
Olisin kyllä lukenut, että se johto mikä siinä tulee olisi reilun 3 metrin pituinen. Uskoisi sen nyt riittävän aika monessa talossa...

Kai siihen joskus sitten tulee vähän pidempi malli, en oikein tiedä että onko heti julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Wii_Hii sanoi:
Onko se asia varmistunu että voiko The Legend of Zelda: Twilight princessissä vaihtaa linkin miekka ja kilpi kättä, mietin vaan tuota ohjailemisen luonnollisuutta... Juuri tuo oikea ja vasen kätisten ero :confused: ?
Kyllä se on ilmeisesti mahdollista. Joskus tässäkin keskustelussa oli kuva missä Linkillä oli miekka ja kilpi "väärinpäin".
 
Vastaus: Nintendo Wii

Kurimus sanoi:
Kyllä se on ilmeisesti mahdollista. Joskus tässäkin keskustelussa oli kuva missä Linkillä oli miekka ja kilpi "väärinpäin".
Ei voi. Cube-versiossa Link on vasenkätinen ja Wii-versiossa oikeakätinen.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Kurimus sanoi:
Kyllä se on ilmeisesti mahdollista. Joskus tässäkin keskustelussa oli kuva missä Linkillä oli miekka ja kilpi "väärinpäin".
Cube- ja Wii-versiothan ovat käytännössä peilikuvia. En ole ainakaan mistään kuullut, että Wii-versiossa mitään säätöä olisi (ja jos peilausmahdollisuus olisi mukana, siitä varmaankin olisi mainittu haastatteluissa, joissa asiaa on käsitelty).
 
Vastaus: Nintendo Wii

Wii Sports IGN arvostelu 7.5/10

http://wii.ign.com/articles/745/745708p1.html

Closing Comments
Wii Sports is a successful showpiece for Nintendo's new hardware and a fantastic means to get non-gamers talking about Wii. Not all of the games are spectacular. Given the choice, I'd prefer not to play either boxing or golf, which is disappointing because both sports seem like a fine fit for the remote. But the games that do work really work. Baseball is good in short bursts. Tennis is a lot of fun, especially with two or more. And bowling is fantastic I can't wait for Nintendo to use these mechanics and release the inevitable (and much deeper) Mario Bowling.

What you're going to find in Wii Sports is a title that demonstrates the potential of the Wii remote, but comes up short in depth and visuals. Play it for an hour with friends and you'll love it. Your non-gamer friends will be dazzled by the immediately intuitive controls and the imported Miis. But the title sacrifices incredible depth and visuals for an immediately accessible experience.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Knight sanoi:
Cube- ja Wii-versiothan ovat käytännössä peilikuvia. En ole ainakaan mistään kuullut, että Wii-versiossa mitään säätöä olisi (ja jos peilausmahdollisuus olisi mukana, siitä varmaankin olisi mainittu haastatteluissa, joissa asiaa on käsitelty).
No johan pomppas. Mikä siinä on ideana että toisessa on vasenkätinen ja toisessa oikeakätinen? Onkos tuo nunchuck muuten molemmille käsille käypänen vai onko se muotoiltu pelkästään vasemmalle kädelle (kuvissa näyttäs symmetriseltä)? Jos on pelkästään vasemmalle kädelle niin sillonhan se nyt olisi ihan luonnollista että se käyttää miekkaa oikealla kädellä.
Lisätään tähän nyt vielä että ihan sama minulle millä kädellä se mätkii.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Tuo muutos on tehty lähinnä sen takia Wii versioon, koska suurin osa väestöstä on oikeakätisiä (katseleppa aiempia Zelda pelejä, niissä kaikissa Link kantaa miekkaa vasemmassa kädessä).

Luulisi tuon Wiin käyvän kummin päin vaan käteen, mutta tottumuskysymys tuokin on. Voisin kuvitella, että jos olisin vasenkätinen, niin pitäisin silti motea oikeassa kädessä, aikoinaan tuli totuteltua dual shockilal pelaaminen siten, että vasen tatti oli eteen/taakse sekä kääntyminen vasempaan ja oikeaan (oikea tatti oli ylös/alas katsominen ja Strafe) --> "normaaliin" vasen liikkuu, oikea tatti katsoo systeemiin.

Vieläkun saisi kokemuksia, miten tuo invert toimii Wiissä, tullut sekin joskus iskostettua selkärankaan.

Pointti on kuitenkin se, että vaikka on vasenkätinen, niin tuskin sen takia asennuttaa autoon vaihdekeppiä vasemmalle.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Straawberry sanoi:
Vieläkun saisi kokemuksia, miten tuo invert toimii Wiissä, tullut sekin joskus iskostettua selkärankaan.

Jotenkin ainakin omasta mielestäni invert wii-ohjaimessa tuntuisi turhalta (siis että kapulaa ylös osoittamalla näkökenttä kääntyy alas). Joystcikillä eteen = alas on ihan loogista mutta osoita ylös = käännä alas kuulostaa järjettömältä.
 
Vastaus: Nintendo Wii

phanatic sanoi:
Jotenkin ainakin omasta mielestäni invert wii-ohjaimessa tuntuisi turhalta (siis että kapulaa ylös osoittamalla näkökenttä kääntyy alas). Joystcikillä eteen = alas on ihan loogista mutta osoita ylös = käännä alas kuulostaa järjettömältä.

Joo, tuo analoginen varmaa siinä onkin inverttioptiona, en uskonutkaa että wiimote tuota käyttäis :D
 
Vastaus: Nintendo Wii

Straawberry sanoi:
Luulisi tuon Wiin käyvän kummin päin vaan käteen, mutta tottumuskysymys tuokin on. Voisin kuvitella, että jos olisin vasenkätinen, niin pitäisin silti motea oikeassa kädessä.

Pointti on kuitenkin se, että vaikka on vasenkätinen, niin tuskin sen takia asennuttaa autoon vaihdekeppiä vasemmalle.
Totta mutta oishan se jees että on mahdollisuus käyttää "väärinpäin" ohjaimia jos joku niin haluaa syystä tai toisesta
 
Ylös Bottom