Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CHAOS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hudson lähtee lentoon

E3-messujen järjestäjien lähettämästä tiedotteesta paljastuu, että tapahtumassa esitellään Revolutionille lentelypeli varsinkin Bombermanista tunnetulta Hudsonilta. Luonnollisesti peli hyödyntää konsolin erikoista ohjainta, joten kuolemansilmukat ja pommitukset onnistuvat luontevasti.

Projektin nimeä ei kuitenkaan ole vielä paljastettu, mutta on huhuiltu, että kyseessä olisi Pilotwingsin jatko-osa. Lisätietoja pelistä on odotettavissa tietenkin E3-messuilta.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

xevious sanoi:
jooo..:D Oli kyllä niin idioottimaisia argumentteja paikoittain tuolla etten edes jaksa ruveta kommentoimaan
Tässä yhteydessä haluaisin kiittää sinua siitä, että annoit tämän arvokkaan panoksesi keskustelulle.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Hyvä kirjoitus oli tuo Fanboy Intervention. Mukava lukea välillä sarkastisen ja itseironisen sävyistä tekstiä, jossa on paljon asiaa samalla. Tuo kirjoitus vahvistaa vain mielikuvaani (yhdessä Nintendon viimeisen 2 vuoden aikana lähettämien uutiskirjeiden kanssa) siitä, että käsipelaaminen tulee olemaan Nintendon lähes yksinomainen painopiste. Gamecuben pelitarjonta on lähes täysin tyrehtynyt eikä edes kunnon multi-platform-pelejä enää paljon tehdä GC:lle vaikka uusi konsoli on vasta joulumarkkinoilla aikaisintaan. Xboxille sentään tuntuu olevan vieläkin aktiivista pelitarjontaa vaikka uusi konsoli on ollut jo puolisen vuotta markkinoilla. Tuon kirjoituksen luettuaan tuli sellainen olo, että jospa Nintendo onkin mukana seuraavassa konsolisukupolvessa vain siksi, että poisjääminen nayttäisi pahalta pelimaailman pioneerin imagolle...
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Kukaan ikinä miettinyt sitä, että Revolutionille voisi olla myös ihan tavallinenkin padi tulossa... Muistaakseni ohjaimen julkistamisen aikoihin esiteltiin myös konseptia (tosin taisi olla jonkun Gamespotin photoshoppaama kuva), missä revmote oli istutettu GC:n ohjaimeen samantyyliseen slottiin, kuin Xboxin ohjaimessa on muistikorteille. En näe mitään syytä miksei tällainen optio voisi olla mahdollinen. Jossain täälläkin postatussa jutussa sanottiin että Nintendo vielä miettii mitä kaikkia ohjaimia aikoo pakata Revolutionin kanssa pakettiin.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Ampharos sanoi:
Kukaan ikinä miettinyt sitä, että Revolutionille voisi olla myös ihan tavallinenkin padi tulossa... Muistaakseni ohjaimen julkistamisen aikoihin esiteltiin myös konseptia (tosin taisi olla jonkun Gamespotin photoshoppaama kuva), missä revmote oli istutettu GC:n ohjaimeen samantyyliseen slottiin, kuin Xboxin ohjaimessa on muistikorteille. En näe mitään syytä miksei tällainen optio voisi olla mahdollinen. Jossain täälläkin postatussa jutussa sanottiin että Nintendo vielä miettii mitä kaikkia ohjaimia aikoo pakata Revolutionin kanssa pakettiin.
Jeps, Nintendo itse sanoi, että tuollainen "shell" on tulossa. IGN photoshoppasi siitä mainitsemasi konseptikuvan:

http://cube.ign.com/articles/651/651559p1.html (kuva on sivun alalaidassa)

Itse en tosin koe tuollaista shelliä kovin tarpeelliseksi, revmote ja nunchaku-tatti olisivat mielestäni riittäneet peliin kuin peliin. Mutta hyvähän tuokin on olla olemassa niille, ketkä sitä halajavat.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

jhu sanoi:
Tuon kirjoituksen luettuaan tuli sellainen olo, että jospa Nintendo onkin mukana seuraavassa konsolisukupolvessa vain siksi, että poisjääminen nayttäisi pahalta pelimaailman pioneerin imagolle...

hmm, outoa kun oma mielikuvani tästä asiasta on se että pelaajat kuin pelikehittäjät ovat aika innoissaan revolutionista, noita viimeistä paria tapausta lukuunottamatta. Omasta mielestäni jos Nintendo olisi lähtenyt samalle linjalle kuin Sony ja MS niin peli olisi ollut heidän osalta ohi muutamassa vuodessa.
Nintendo on ottanut paljon oppia virheistään Gamecuben kanssa ja ottavat aisaan nyt erilaisen lähestymistavan...
Itse ainakin haluan päästä kokeilemaan laitetta ja ja sen pelejä ennekuin lähden sen enempää tuomitsemaan...

No, eipä kaikki DS:ään ja sen uuteen kontrollimetodiinkaan positiivisesti suhtautunut
 
Vastaus: Nintendo Revolution

jryi sanoi:
Tässä yhteydessä haluaisin kiittää sinua siitä, että annoit tämän arvokkaan panoksesi keskustelulle.
Oikeasti, vaikka tajusin joidenkin kommenttien olevan sarkastisia, tyyppi puhuu välillä melkoista paskaa. Kuten xeviouskin sanoi, osa on niin typerää väärien tietojen ja ennakkoluulojen sekaista kakhaa, jote ei vain yksinkertaisesti jaksa alkaa kommentoida. Jos nyt yhden sanon, sieltä löytyy mm. hölmö väite, että ohjainta on oikein PAKKO heiluttaa hullun lailla. En nyt muista enää kaikkea pöljää, mitä siellä väitetään, mutta sitä materiaalia oli paljon. Ehkä joskus ajan kanssa kirjoitan kunnon vastakommentit, niin tiedät mikä siinä jutussa mättää (ainakin minun mielestäni).
 
Vastaus: Nintendo Revolution

jryi sanoi:
Tässä yhteydessä haluaisin kiittää sinua siitä, että annoit tämän arvokkaan panoksesi keskustelulle.
Et varmaankaan olisi sanonut noin, jos joku olisi kirjoittanut "No olipas kyllä hauska ja hyvin kirjoitettu artikkeli." vaikka kommentti olisi ollut aivan yhtä "turha".

Minä en edes jaksanut lukea artikkelia loppuun, vaikka yritin. Lukemani perusteella kirjoittajalla ei ollut mitään järkevää materiaalia kritiikkiin ja kehitti näin kritiikin aiheet ihan itse.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Joiltain tuntuu nyt menevän pahasti ohi, että tuo Fanboy Intervention on huumoria, tahallaan provosoivasti ja kieli poskella kirjoitettua.

Se on eri juttu kuinka hauska se on, mutta läppäjutun teilaaminen jostain mitä se ei yritä edes olla, ei kerro muuta kuin sisälukutaidon puutteesta.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Knight sanoi:
Et varmaankaan olisi sanonut noin, jos joku olisi kirjoittanut "No olipas kyllä hauska ja hyvin kirjoitettu artikkeli." vaikka kommentti olisi ollut aivan yhtä "turha".
Ehkä olisin, ehkä en - so not, kunhan tekstiä syntyy.

Menee metakeskustelun puolelle, mutta olen erinäisillä keskustelupalstoilla saanut tarpeekseni "keskustelijoista", joilla ei ole mitään sanottavaa, mutta suunnaton tarve sanoa se mahdollisimman usein. Nyt tuo kommentti iski silmään, koska itse pyrin kommentoimaan artikkeleita vasta, kun olen lukenut ne, ja silloinkin vain jos minulla on jotain sanottavaa. Viestit tyyliin "ei mulla mitään asiaa ole hymiö hymiö" ottavat pattiin.

Jos siis itse kukin yrittäisi ennen sitä Submit-nappulan painamista miettiä, että kiinnostaako tämä oikeasti ketään.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

jryi sanoi:
Ehkä olisin, ehkä en - so not, kunhan tekstiä syntyy.

Menee metakeskustelun puolelle, mutta olen erinäisillä keskustelupalstoilla saanut tarpeekseni "keskustelijoista", joilla ei ole mitään sanottavaa, mutta suunnaton tarve sanoa se mahdollisimman usein. Nyt tuo kommentti iski silmään, koska itse pyrin kommentoimaan artikkeleita vasta, kun olen lukenut ne, ja silloinkin vain jos minulla on jotain sanottavaa. Viestit tyyliin "ei mulla mitään asiaa ole hymiö hymiö" ottavat pattiin.

Jos siis itse kukin yrittäisi ennen sitä Submit-nappulan painamista miettiä, että kiinnostaako tämä oikeasti ketään.

no huh huh :D Pahoittelen suuresti aiheuttamaani häiriötä, mutta siirrytään nyt ihmeessä jo seuraavaan aiheeseen ettei tule enää enempää niitä turhia kommentteja
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Eipäs eilen mitään uutispommia sitten tullut.

On tämä kyllä aika ärsyttävää, ja kummallistakin, miten ihmiset o(li)vat ihan varpaillaan jo yli vuotta ennen konsolin julkaisua. Pitäisi katsoa miten innoissaan ollaan vuosi julkaisun jälkeen. Joku sosiologi saisi tästä kyllä varmasti väitöskirjan aikaan.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

jhu sanoi:
Gamecuben pelitarjonta on lähes täysin tyrehtynyt ...

Se tosin johtuu siitä että moni projekti on vaivihkaa siirretty Revon puolelle. Tarkka lista tiedetyistä tapauksista on seuraava:

- Mario 128*
- Stage Debut**
- Kirby: Superstar ***
- Nintendo Pennant Chase Baseball****
- Pilotwings*****
- Golden Sun******

Tämän lisäksi Nintendolla on aina meneillään lukuisia peliprojekteja joista ei ole edes puhuttu julkisuudessa. Tähän kategoriaan kuuluu mm. DS:n 2D-Metroidi sekä NST:n projekti johon etsitään henkilöä jolla on kokemusta modernien tuliaseiden mallintamisesta.

* Ollut työn alla herra ties kuinka kauan.
** Piti olla näytillä E3:sessa, ei kuitenkaan ollut. Miyamoto kuitenkin sanoi vähän aika sitten että projektia ei ole dumpattu.
*** Ollut tekeillä kaksi vuotta, piti tulla viime jouluna ulos Japanissa. Katosi listalta viikko ennen virallista julkaisupäivää.
**** Täysin pelattava versio oli valmiina viime vuoden heinäkuussa. Katosi julkaisulistalta viikko ennen virallista julkaisupäivää
***** Projekti pysähtyi väliaikaisesti Factor 5:sen siirryttyä tekemään seuraavan sukupolven laitteiden pelejä. Mennyt joko Hudsonin tai NST:n projektiksi. Nintendo käytti pelin runkoa jo Revon ohjaussysteemin teknologiademona.
****** Camelot sanoi tekevänsä tätä jo pari vuotta sitten. Piti olla näytillä viime vuonna, katosi listoilta.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Salmari sanoi:
http://nintendorks.com/

Huhumylly pyörii - myös kaukosäätimeen kiinnitettävässä tattiohjaimessa liiketunnistus? Melkoisen mielenkiintoista kieltämättä.

Ei hemmetti, ei se gyroskooppi nyt NIIN pieni ole että voisi tunkea sen siihen hemmetin pieneen analogipadiin.

Sitäpaitsi moniajo pettää aivoista jos pitää liikutella eri tavoin kättä ja saman käden peukaloa.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

keiu sanoi:
Ei hemmetti, ei se gyroskooppi nyt NIIN pieni ole että voisi tunkea sen siihen hemmetin pieneen analogipadiin.

Sitäpaitsi moniajo pettää aivoista jos pitää liikutella eri tavoin kättä ja saman käden peukaloa.
Kyyyllä se tekniikka varmaan tattipömpeliin mahtuisi, mutta tosiaan, vaikka siistinkuuloinen (ja minunkin aikaisemmin hehkuttamani) systeemi olisikin, ei se todennäköisesti toimisi. Solisi vähän sama homma kuin pianon soitto tai jonglööraus (?). Lisäksi tattipalikan pitäisi käytännössä olla langaton, mikä puolestaan kasvattaisi sen kokoa ja painoa (no tämä tuskin ketään haittaisi, langattomuus on muutenkin pop).
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Tony Hawk's Downhill Jam

Ja NOM vahvisti! Longboardaajana olen erittäin kiinnostunut. Raiskaavatko he koko touhun - eihän Tony Hawk mitään downhilliä vedä - vai tuleeko tästä longboardaukselle samanlainen piristysruiske kuin mitä THPS:t olivat "nepitykselle"? Mahtaako koko pelissä olla edes kyse lonkkareista? Aika näyttää. Vähän pelottaa kyllä.
 
Ylös Bottom