Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CHAOS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Joku (oikea ihminen) sanoi kuitenkin, että jos odotatte tätä, tulette yllättymään. En usko että kaikki on vielä selvinnyt, mutta toisaalta olin vallan innoissani jo ennen tätä uutista. Niin että tulkoon vielä jotakin tai olkoon tulematta, minä olen innoissani joka tapauksessa.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

napsikas sanoi:
Joku (oikea ihminen) sanoi kuitenkin, että jos odotatte tätä, tulette yllättymään. En usko että kaikki on vielä selvinnyt, mutta toisaalta olin vallan innoissani jo ennen tätä uutista. Niin että tulkoon vielä jotakin tai olkoon tulematta, minä olen innoissani joka tapauksessa.
Jeps, se oli Nintendo of American PR-mies Matt Atwood joka noin sanoi:

GI: It’s been rumored that the new big Revolution secret is the fact that the nun chuck controller is also motion detecting…

Atwood: Really. That’s interesting. I would say 9:30 in the morning on Tuesday of E3 will be filled with surprises and I would just show up. Because there’s been a ton of speculation. Some of it’s right. Some of it’s not. We’d say that if that’s the only secret you’re expecting you’re going to be very surprised.

Pistää jännittämään, vajaa viikko aikaa. (Lähde)
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Ratkaiskaa Wiin salaisuus Luigi Coden avulla:

What Secrets Await You at E3? Unlock Them with The Luigi Code

May 03, 2006


The society of plumbers' secret code revealed!



by NOA_Rufus




howdy pardners!

yoU've heard the Buzz about nintendo's new console and the controller. you know that other secrets will be revealed at e3, but you Just can't wait to find out. rufus has the secret. Quiet, they're foLlowing me. Come this way...

there's somethiNg you should know about. a codE, as old as the wrench itself, that the secret society of plumbers has been using to Quip with eAch otheR in thEir mission to keep water Flowing to all parts of the world.

rufus has seen Jumbled documeNts fLoatinG around noa, and some of the words Bound within those documents, like PENPX, just haven't made sense. it's the code: the luiGi code. did yoU heaR that? let's move...

this might be rufus's last article because i've said too much already. i think they're on to me. the PlumBers, you see, are Quite feRociOus about protecting tHeir code, and ever since i cracked it, i've felt like one thousand eyes are Gazing at me. rufus sits across from a waLl of fan art, several Boards, and lately, i've noticed Hand-drawn pictures of luigi there i've never seen before, Just looking VerY closelY at me.

be warned! the code is dangeroUs, but so is kNowledge, especIally when you want to know something Real bad and someone else isn't Giving it up. always Browse for the code.

for the rest of you who Just doN't haVe time for a Great biG information hunt, kick Back, relax and wait for e3. nintendo'S going to haVe an Amazing show there. Quite frankly, rufus can't wait to hear aBout all the cool tHings about the controller that i ain't been privileGed to kNOw yet.

But that is, if rufus is still Here Gaming or if i'm in a Jam, Veering out of trouble and running Very fast. after knowing what i know about the luigi code, rufus has Just one Bit of Advice: if you crack it, watch out. that man in the Green hat Looking at you, he doesn't show up aBout everywHere you are on accident.

get well soon!

Tämä siis virallisilta Nintendon sivuilta. Tässä kaikki isot kirjaimet jutusta:

UBJQLCNEQAREFJNGBPENPXGURPBQROHGLBHJVYYUNIRGBJNVGGBSVABHGNOHGJVVJBAGBH

Pirun anagrammi-generaattorit kirjainrajoituksinenne.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

palgn.com.au:
It's not much of a code, and anyone who's done a course in cryptography will know what to do immediately. By taking all the upper case letters and applying generic code breaker ROT-13, we get this message (punctuation added by us):

Howdy pardners, way to crack the code. But you will have to wait to find out about Wii, won't you? NOA Rufus
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Pissis? Ei näin...ei todellakaan näin. Se on varattu kuvaamaan aivan jotain muuta ja olisi lisäksi aikamoisen alentava nimi konsolille. Siis mehän aletaan selvästi käyttämään 'Wiitosta'. Kun puhutaan suomenkielen sijamuodoissa, niin 'Wii' ei sovi kyllä mitenkään suuhun. Joten se on 'Wiitonen' W normaalina V:nä lausuten. Sopii hyvin siksikin, koska konsolihan on Nintendon viides isompi. Wii alkaa tuntumaan ihan hyvältä nimeltä nyt, kun sitä on ehtiny sulatella tässä hetken alkukauhistelun jälkeen. Nimi on saanut erittäin paljon huomiota ympäri maailmaa ja enimmäkseen negatiivisia kommentteja. Mutta se on ollut selvästikin Nintendon tavoite. Pistää kunnon rumba pystyyn juuri E3'sen alla. Ja jos tuo ohjain toimii yhtään niin hyvin, mitä luulisi. Niin konsoli tulee olemaan todella onnistunut veto. Veikkaan, että jopa hiiri jää toiseksi tuolle vehkeelle. Tulee olemaan FPS-pelaajien märkä uni se on aivan varma.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Vähän heikko perustelu, kun myös "'Wiitonen' W normaalina V:nä lausuten" on varattu kuvaamaan aivan jotain muuta... ;)
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

wiimaniac sanoi:
Tulee olemaan FPS-pelaajien märkä uni se on aivan varma.
Niino, mitä minä olen jaksanut edes FPS:iin koskea, niin niissä on pitänyt olla ykkösluokan graffat, joita sitten peligenreen muuten kyllästyneenä on jaksanut tuijotella. Sitä taustaa vasten tämä pissiksen hehkutus FPS:ien uutena kotina on ollut ristiriitaista ja hämmentävää. ;)
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

tsinivuo sanoi:
Niino, mitä minä olen jaksanut edes FPS:iin koskea, niin niissä on pitänyt olla ykkösluokan graffat, joita sitten peligenreen muuten kyllästyneenä on jaksanut tuijotella. Sitä taustaa vasten tämä pissiksen hehkutus FPS:ien uutena kotina on ollut ristiriitaista ja hämmentävää. ;)

Voipi olla että Wii pystyy tuomaan jotain muuta uutta FPS genreen mikä saa ihmiset pelaamaan kuin hienot graffat. Eipä pelkillä hienoilla graffoillakaan kovin pitkälle pötkitä. Sen lisäksi voihan se tarjota jopa niitä hienoja graffojakin kuka ties :o
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

tsinivuo sanoi:
Niino, mitä minä olen jaksanut edes FPS:iin koskea, niin niissä on pitänyt olla ykkösluokan graffat, joita sitten peligenreen muuten kyllästyneenä on jaksanut tuijotella. Sitä taustaa vasten tämä pissiksen hehkutus FPS:ien uutena kotina on ollut ristiriitaista ja hämmentävää. ;)
"Pissis" on kyllä säälittävin nimiväännös ikinä.

Tuskinpa vain Wiin pelit järin rumia ovat - tai ainakaan se ei Wiistä ole kiinni. Riittäähän siinä vääntöä, jos softa on järkevästi väännetty.

Muokkaus

Joo, mutua, niin kuin myös väitteet tehottomuuudesta.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Näin puhui Eiskis: sanoi:
"Pissis" on kyllä säälittävin nimiväännös ikinä.

Mahdollisesti. Toisaalta Pissis on myös konsolin alkuperäiselle nimelle uskollisin nimiväännös ikuna.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Xbugs sanoi:
Mahdollisesti. Toisaalta Pissis on myös konsolin alkuperäiselle nimelle uskollisin nimiväännös ikuna.

Nyt en ymmärtänyt. Siis konsolin alkuperäiselle nimelle? Jos tarkoitat Revolutionia, sillä ei ole mitään tekemistä pissiksen kanssa. Jos tarkoitat Wiitä, joka jossain lasten brittimurteessa lausuttuna tarkoittaa pissaa, silläkin on niin helvetin kaukainen yhteys Pissis-lempinimeen. Joten eipä tuolle Pissis-nimen käytölle kovin fiksuja perusteita keksi.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Salmari sanoi:
Nyt en ymmärtänyt.

Ymmärrän. Yritän auttaa.

Jos tarkoitat Revolutionia, sillä ei ole mitään tekemistä pissiksen kanssa.

Revolution oli nykyään Pissiksenä tunnetun pelikonsoli työnimi. Yhteys Pissikseen on siis varsin kiinteä.

Mitä tulee hieman inhimillisempiin pissiksiin, oli se sitten kohteliasta tai ei, myös heidän yhteydessään puhutaan - muodossa tai toisessa - usein revoista.

Jos tarkoitat Wiitä, joka jossain lasten brittimurteessa lausuttuna tarkoittaa pissaa, silläkin on niin helvetin kaukainen yhteys Pissis-lempinimeen.

Kysehän ei ole mistään "lasten brittimurteesta" vaan suht yleisestä englannin kielen sanasta, jonka tuntemus ei suinkaan rajoitu esimerkiksi johonkin Ulko-Hebridien syrjäisimmistä sopukoista. Tämä aineenvaihdunnan tuotos ääntyy täsmälleen samoin kuin Nintendon markkinointiväläys.

Ja mitä jälleen tulee hieman inhimillisempiin pissiksiin eli pissaliisoihin, heidän yhteytensä mainittuun luonnontuotteeseen on - anteeksi vain - suorastaan elimellinen.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Ja sit taas hiukka enemmän asialinjalle: Pissis-pelien ruutukaappausten kekoon tuo oman lisänsä One Piece: Unlimited Adventure.

Nää on tosin skanneja lehtikuvista, jotka nekin ovat onnettoman pieniä, joten kovin pitkälle meneviä päätelmiä pelin graafisen loiston yksityiskohdista ei vielä tällä perusteella pääse tekemään.

http://darkzero.co.uk/news.php?newsid=9555
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Xbugs sanoi:
Kysehän ei ole mistään "lasten brittimurteesta" vaan suht yleisestä englannin kielen sanasta, jonka tuntemus ei suinkaan rajoitu esimerkiksi johonkin Ulko-Hebridien syrjäisimmistä sopukoista. Tämä aineenvaihdunnan tuotos ääntyy täsmälleen samoin kuin Nintendon markkinointiväläys.

-___- voi väsymys. Olisin kuvitellut että tässä viikon sisällä olisi nuo pissa-jutut jo vähän laantuneet. Tuo "pissis" lempinimi on kyllä vielä väsyneempi mitä nintendon itse laitteelle keksimä nimi...
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

xevious sanoi:
Tuo "pissis" lempinimi on kyllä vielä väsyneempi mitä nintendon itse laitteelle keksimä nimi...

Juuri se taitaa aika pitkälti olla näiden lempinimien pointti...

Alan harrastajan olisi perin löysää puhua harrastusvälineestään jollakin suuryrityksen markkinointiosaston komiteaistuntojen konsensuksella kehittelemällä tavaramerkillä, kyllä sen lempinimen pitää olla pelaajakunnan itsensä vääntämä. Tämä ei mitenkään rajoitu konsolipelaamiseen, vaan on yleinen ilmiö monessa muussakin harrastuksessa.

Rakkaalla lapsella... jne.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Xbugs sanoi:
Ja sit taas hiukka enemmän asialinjalle: Pissis-pelien ruutukaappausten kekoon tuo oman lisänsä One Piece: Unlimited Adventure.

Tuosta voi kyllä saada jotakin aika jännittävää aikaan. One Piece on siis manga (ja ehkä anime, en yritä esittää asiantuntijaa kun tutustuin koko sarjaan tuossa pari tuntia sitten... hassu sattuma) jonka päähenkilö on kumimies. Venyy ja paukkuu siis kuin Ihmenelosten ukko ikään. Ja siinäkin miekkaillaan. Voisin KUVITELLA tästä syntyvän aika mehevän luomuksen...
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Hehehehe naurattaa tuo "Pissis".. siitä tulee mieleen pari preteen muijaa blondihiuksineen ja greencat viinapulloineen pelaamassa wiitä :)

Voi kun joku photoshoppaisi tuollaisen...
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

kodor sanoi:
Hehehehe naurattaa tuo "Pissis".. siitä tulee mieleen pari preteen muijaa blondihiuksineen ja greencat viinapulloineen pelaamassa wiitä :)

Voi kun joku photoshoppaisi tuollaisen...

Siis joku oikeasti on sitä mieltä että tuo on hauska? Käsittämätöntä. Ilmeisesti olen varsin huumorintajuton kun lähinnä hävettää niiden puolesta jotka väkisin tuota tunkevat postauksiinsa.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Minua ainakin pissis-väännös hymyilytti. Ekalla kerralla siis. Vitsi huvittaa kerran, pidempi viljely ei.

Kai lempinimi rajoitetussa käytössä myöhemminkin menee, mutta haukkumakäytössä ei.
 
Ylös Bottom