Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CHAOS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

werty sanoi:
Laiskuuttani kysyn löytyykö tästä mitään video/kuvamateriaalia.

Eipä vielä. Mutta koska jo Xbox jaksoi pyörittää Far Crytä mallikkaasti, niin Wiille sen ei pitäisi olla mikään probleema. Pelihän tulee perustumaan Xboxille tulleisiin Farcry peleihin pienin lisäyksin.

EDIT: IGN:än haastattelu paljastaa että pohjaversiona toimii Far Cry Instincts: Evolution
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Teppo_Holmqvist sanoi:
Eipä vielä. Mutta koska jo Xbox jaksoi pyörittää Far Crytä mallikkaasti, niin Wiille sen ei pitäisi olla mikään probleema. Pelihän tulee perustumaan Xboxille tulleisiin Farcry peleihin pienin lisäyksin.

EDIT: IGN:än haastattelu paljastaa että pohjaversiona toimii Far Cry Instincts: Evolution

Tämä olikin kiintoisa uutinen. PC:llä alkuperäinen Far Cry on sentään yksi viimevuosien parhaista FPS-peleistä. Jos vain ohjauksen muokkaamiseen wiimotelle on nähty tarpeeksi vaivaa, kertonee tämä ilmestyessään jo paljon siitä, soveltuuko ohjain niin erinomaisesti FPS:iin kuin ennakkoon on ajateltu.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Mielenkiinnolla odotan, mitä Far Crystä saadaan irti Wiillä. Jos mukana on verkkopeli karttaeditoreineen niin kuin Xboxeilla, voi luvassa olla todellista herkkua. Surkeat kontrollit ovat olleet FCI:n pahin kompastuskivi, mutta tähän lienee nyt tulossa muutos. Kyseessä on kuitenkin sen verran arskamaista toimintaa, että wiimotella huiskiessa se voisi olla paljon entistä hauskempaa.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Kaikkein eniten tulevilta Far Cry -peleiltä odottaisi kunnon vapautta PC-version tapaan. Putkijuoksu viidakossa on typerää.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Hex sanoi:
Kaikkein eniten tulevilta Far Cry -peleiltä odottaisi kunnon vapautta PC-version tapaan. Putkijuoksu viidakossa on typerää.

No tämä on ongelma myös, mutta putkijuoksuunkin voidaan tuolla kapulalla saada lisää vaihtelua. Kunhan nyt vain eivät tyydy ottamaan FCI: Evolutionsia ja lisäämään siihen uusia kontrolleja, vaan todella suunnittelevat Wiitä ajatellen.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Paavi sanoi:
No tämä on ongelma myös, mutta putkijuoksuunkin voidaan tuolla kapulalla saada lisää vaihtelua. Kunhan nyt vain eivät tyydy ottamaan FCI: Evolutionsia ja lisäämään siihen uusia kontrolleja, vaan todella suunnittelevat Wiitä ajatellen.
Mikäli luette tuolta konsolifinin etusivulta uutisen uudelleen, voinette löytää siitä tällaisen lauseen: "Wii-versio pohjautuu FCI: Evolutionsiin, mutta juoni, hahmot, kartat ja varusteet on uusittu."
Eli eiköhön ne suht raskaalla kädellä peliä käsittele.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Zanis Dust sanoi:
Mikäli luette tuolta konsolifinin etusivulta uutisen uudelleen, voinette löytää siitä tällaisen lauseen: "Wii-versio pohjautuu FCI: Evolutionsiin, mutta juoni, hahmot, kartat ja varusteet on uusittu."
Eli eiköhön ne suht raskaalla kädellä peliä käsittele.

Noh, minä nyt vain suhtaudun hieman pessimistisesti noihin Ubisoftin uudistuksiin ja lupauksiin, kun FCI: Evolutionsiin ja Predatoriin ei viitsitty edes noihin paskoihin kontrolleihin koskea., eikä sarjaa muutenkaan pahemmin eteenpäin viety. Tässä tapauksessa tuo uusittu voi tarkoittaa sitä, että tapahtumapaikka on vaihdettu ja sekaan heitetään yksi turha hahmo, mutta silti se sitä samaa putkijuoksua on. Kunhan vain P90 on edelleen mukana.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Paavi sanoi:
Noh, minä nyt vain suhtaudun hieman pessimistisesti noihin Ubisoftin uudistuksiin ja lupauksiin, kun FCI: Evolutionsiin ja Predatoriin ei viitsitty edes noihin paskoihin kontrolleihin koskea., eikä sarjaa muutenkaan pahemmin eteenpäin viety. Tässä tapauksessa tuo uusittu voi tarkoittaa sitä, että tapahtumapaikka on vaihdettu ja sekaan heitetään yksi turha hahmo, mutta silti se sitä samaa putkijuoksua on. Kunhan vain P90 on edelleen mukana.
Se on kyllä totta, että voivathan nuo sanoa yhtä ja tehdä toista, mikä kyllä pätee hyvin moneen muuhunkin pelinkehittäjään.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Noista wiin tehoista vielä. Jos gamecube on muka about samantehoinen kuin xbox niin wii on yli tuplat tehokkaampi, niinkö? Eikös siinä ole vielä se fysiikkasiru? Jos nämä tiedot pitävät paikkansa niin kyllä tuo rauta riittää tekemään hyvää grafiikkaa ja fysiikkaa. EI minun mielestä mitenkään tehoton ole. Joskin 360 ja ps3 on kyllä hirmuisia tehomyllyjä.

Peleissä wii nyt on aika vahvoilla, ja mielenkiintoisia pelejä minulle on nyt jo ainakin 8 zipaletta. Ostan vain yhden konsolin ja tässä olen tullut siihen päätökseen että valinta on wii. 360 oli pitkään listalla kanssa. Itse en tykkää mistään pikkuisista partypeleistä joten toivottavasti wiille tulee lisää paljon paneutumista vaativia pelejä :)
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Paavi sanoi:
Noh, minä nyt vain suhtaudun hieman pessimistisesti noihin Ubisoftin uudistuksiin ja lupauksiin, kun FCI: Evolutionsiin ja Predatoriin ei viitsitty edes noihin paskoihin kontrolleihin koskea., eikä sarjaa muutenkaan pahemmin eteenpäin viety. Tässä tapauksessa tuo uusittu voi tarkoittaa sitä, että tapahtumapaikka on vaihdettu ja sekaan heitetään yksi turha hahmo, mutta silti se sitä samaa putkijuoksua on. Kunhan vain P90 on edelleen mukana.


Milla tavalla ne uudemmat far cryt eroaa siitä ensimmäisestä? Olen sitä vanhinta pelidemoa pelannut omalla peeceellä ja itse kyllä pidin. Nätit grafiikat ja oli vähän vaihtoehtoisia kulkureittejä, ei tarvinnut ihan mennä kuin pässi narussa. Onko ne uudemmat kuinka paljon enemmän putkijuoksua?
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

bf-man sanoi:
Milla tavalla ne uudemmat far cryt eroaa siitä ensimmäisestä? Olen sitä vanhinta pelidemoa pelannut omalla peeceellä ja itse kyllä pidin. Nätit grafiikat ja oli vähän vaihtoehtoisia kulkureittejä, ei tarvinnut ihan mennä kuin pässi narussa. Onko ne uudemmat kuinka paljon enemmän putkijuoksua?

Konsoliversiot ovat ihan oma lukunsa. PC-version vapaamuotoisuudesta ei ole mitään jäljellä, vaan putkessa juostaan idioottivihollisia tappaen. Välissä juostaan sisällä/luolissa, välissä viidakossa. Välissä ajetaan autolla/veneellä.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Teppo_Holmqvist sanoi:
Ubisoft ilmoitti tänään että heiltä tulee seitsemän peliä Wiin julkaisuikkunaan:

Blazing Angel
Far Cry
GT Pro series
Monster 4x4 World Circuit
Open season
Rayman: Raving Rabbids
Red Steel

http://wii.ign.com/articles/723/723080p1.html

Erittäin hienoa että Blazing Angel tulee Wii:lle, kun olen kovasti kiinnostunut pelistä. Myös tuo GT Pro series kiinnostaa aika lailla. Jotekin jää fiilis että Wii voi räjäyttää potin, edullinen laite, paljon mielenkiintoisia pelejä (muutakin kuin Mario osa XXX) ja mielenkiintoinen ohjain. Myös Gamecube pelien toimivuus on iso plussa.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Paavi sanoi:
Konsoliversiot ovat ihan oma lukunsa. PC-version vapaamuotoisuudesta ei ole mitään jäljellä, vaan putkessa juostaan idioottivihollisia tappaen. Välissä juostaan sisällä/luolissa, välissä viidakossa. Välissä ajetaan autolla/veneellä.

Jep. :( Itse juuri sain x360 farcryn:n ja tosiaankin melkoista putkijuoksua ollut tuo peli ainakin tähän mennessä...
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

itarumaa sanoi:
Erittäin hienoa että Blazing Angel tulee Wii:lle, kun olen kovasti kiinnostunut pelistä. Myös tuo GT Pro series kiinnostaa aika lailla. Jotekin jää fiilis että Wii voi räjäyttää potin, edullinen laite, paljon mielenkiintoisia pelejä (muutakin kuin Mario osa XXX) ja mielenkiintoinen ohjain. Myös Gamecube pelien toimivuus on iso plussa.


Oletko pelannut blazing angelia? Koska olen lukenut vain yhden arvostelun siitä niin minulla ei ole kovin paljoa tietoa ko pelistä. Onkohan se kovin arcademainen se lentäminen vai onko ennemmin realismipainotteinen?

Edit:
Ja xevioukselle: voi harmi tuo far cry! Koska peeceellä osa far cryn viehätyksestä oli siinä että oli vapaamuotoisuutta. Henkilökohtaisesti en jaksa innostua enää putkijuoksuräiskyttelyistä. Niitä olen pelannut jo tarpeeksi, luulen mä.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

bf-man sanoi:
Oletko pelannut blazing angelia? Koska olen lukenut vain yhden arvostelun siitä niin minulla ei ole kovin paljoa tietoa ko pelistä. Onkohan se kovin arcademainen se lentäminen vai onko ennemmin realismipainotteinen?

Tässä olisi KFINin arvostelu XO-versiosta: http://www.konsolifin.net/arvostelu.php?site=xbox&id=272
Kyseessä tuntuisi tosiaan olevan ensin mainitun eli arcadetyylinen lentely.
 
Ylös Bottom