Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CHAOS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

pijokela sanoi:
Hienoja kuvia, mutta kyllä joku nyt huijaa jossain, kun tuo Red Steelin kuva on 1181 x 945 pikseliä. :confused:
Joo, nuo on noita devaustyökaluilla tehtyjä rendauksia, joita käytetään mm. lehtien kuvissa jotta
näyttäisi todellisuutta koreammalta.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Salmari sanoi:
Onko pelaajalla tuossa kaksi miekkaa vai mikä tuo alempi terä on?

Toista (lyhyempää) käytetään blockaamiseen, jota siis ohjataan nunchakalla ja katanaa itse wiimotella. Näin olen ymmärtänyt ja se kyllä täällä, videon lopussa kerrotaan.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Nyt kun olen ostamassa Wiitä ja aion pelata sitä tavallisella kuvaputkitöllöllä, niin mites siitä sitte saa parhaimman kuvanlaadun irti`?
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Kikke sanoi:
Nyt kun olen ostamassa Wiitä ja aion pelata sitä tavallisella kuvaputkitöllöllä, niin mites siitä sitte saa parhaimman kuvanlaadun irti`?
Paha mennä sanomaan varmasti tässä vaiheessa, mutta veikkaisin RGB-kaapelia.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Käykös se RGP-kaapeli sitten jokaiseen scart-liittimeen? Vanhempiinkin? Ku kattelin että uusimmissa on RGP-scartteja.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Kikke sanoi:
Käykös se RGP-kaapeli sitten jokaiseen scart-liittimeen? Vanhempiinkin? Ku kattelin että uusimmissa on RGP-scartteja.
Sen saat selville telkkaris manuaalista. Suhteellisen tuoreissa telkkareissa pitäis ainakin olla vähintään yks RGB-scart-liitäntä.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Tautofonia sanoi:
Sen saat selville telkkaris manuaalista. Suhteellisen tuoreissa telkkareissa pitäis ainakin olla vähintään yks RGB-scart-liitäntä.

Jos telkkarissa on scart tai useampi on niistä ainakin yksi lähes 99,9% varmuudella RGB.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Nii olisin ostamassa kaverilta telkkaria Wiitä varten. Se on about 5 vuotta vanha, voi olla enemmänkin ja omaa scartin. Manuaalit kuulemma hukassa. Sitä vaan kyselisin että onko todennäköstä että se scartti on RGB-scartti. Merkki on Daewoo ja tuumia 21*.
Voisi kyllä ostaa uudenkin kun nuo hinnat ei ole missää pilvissä.

"Jos telkkarissa on scart tai useampi on niistä ainakin yksi lähes 99,9% varmuudella RGB." -Lloyf
Päteekö tähän tapakseen?
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Kikke sanoi:
Nii olisin ostamassa kaverilta telkkaria Wiitä varten. Se on about 5 vuotta vanha, voi olla enemmänkin ja omaa scartin. Manuaalit kuulemma hukassa. Sitä vaan kyselisin että onko todennäköstä että se scartti on RGB-scartti. Merkki on Daewoo ja tuumia 21*.
Voisi kyllä ostaa uudenkin kun nuo hinnat ei ole missää pilvissä.

"Jos telkkarissa on scart tai useampi on niistä ainakin yksi lähes 99,9% varmuudella RGB." -Lloyf
Päteekö tähän tapakseen?

Jos toi 99,9% on totta, ni mä veikkaan ettei toi TV ehkä kuulu siihen 0,01% :rolleyes:
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Vanha Daewoo 21" kuulostaa juuri tapaukselta, jossa asia kannattaa varmistaa.

Toimii silti luultavasti. Viisi vuotias putkitelkkari on tässä RGB-asiassa "uusi".
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Hex sanoi:
Vanha Daewoo 21" kuulostaa juuri tapaukselta, jossa asia kannattaa varmistaa.

Toimii silti luultavasti. Viisi vuotias putkitelkkari on tässä RGB-asiassa "uusi".
Meillä on yksi vanha ~20" Daewoo missä on 2 SCART paikkaa, eikä RGB-tukea löydy kummastakaan.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

fDiamond sanoi:
Meillä on yksi vanha ~20" Daewoo missä on 2 SCART paikkaa, eikä RGB-tukea löydy kummastakaan.

Outoa.. En ole koskaan tavannu telkkaria jossa on scart mutta ei rgb-tukea.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Paavi sanoi:
Varmaan Kabanossi halusi viitata siihen, että PS3:n ohjaimeen ylläripylläri olikin lisätty noia liikkeentunnistusominaisuuksia, eikä se ollut ulkomuodolta sittenkään se bumerangi. Ennustuksesi osui näin siis oikeaan ;)

Jep. Juuri näin ;)
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Ja taas spekuloidaan uutissivulla. Ei näistä epävirallisista "lipsahduksista" jaksaa Erkkikään enää innostua. Tulkoon kun tulee.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Uusimmassa Hardcore Gamer Magazinen numerossa lehti haastatteli Retro Studiosia Metroid Prime 3:n suhteen. Grafiikoista tuottaja Mark Pacini sanoi seuraavaa:

"We have more memory and with the new GPU/CPU architecture you're going to see a very noticeable difference in the quality of visuals"

Eli E3-messujen versiot näemmä todellakin pyörivät boostatuilla cubeilla. Lehden voi imuroida aivan ilmaiseksi kustantantajan omilta sivuilta. Valitettavasti sinun pitää päivittää vähintään PDF 1.7:n yhteensopivaan lukijaan voidaksesi lukea lehteä.

LINKKI: http://www.luv2game.com/luv2game/index.html?fuseaction=main.download
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Teppo_Holmqvist sanoi:
"We have more memory and with the new GPU/CPU architecture you're going to see a very noticeable difference in the quality of visuals"

Tuo alleviivattu kohta iski silmään. Eikös Wiin CPU/GPU:n pitänyt vain olla boostatut gekko ja flipper? Tai tämmöisen kuvan olen saanut. Kokonaan uudenlainen arkkitehtuuri ei voi tarkoittaa vain kellontaajuuden korotuksen saaneita vanhoja prosessoreita.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Decrepify sanoi:
Tuo alleviivattu kohta iski silmään. Eikös Wiin CPU/GPU:n pitänyt vain olla boostatut gekko ja flipper? Tai tämmöisen kuvan olen saanut. Kokonaan uudenlainen arkkitehtuuri ei voi tarkoittaa vain kellontaajuuden korotuksen saaneita vanhoja prosessoreita.

En minä siitä tiedä, mutta samassa haastattelussa todetaan myös että Retrolla ei ole vieläkään ole käytössä laitteen viimeistä versiota, vaan devkitteihin on tehty jatkuvasti pieniä muutoksia.
 
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

Wiin speksejä ei ole vieläkään julkaistu joten vaikea sanoa mitä siihen lopulta tulee. Pelkästään se on tiedossa että arkkitehtuuri on saman tyyppinen kuin Cubessa. Loogista sinänsä, cuben arkkitehtuuri on kuitenkin varmaan yhä paras olemassa oleva kustannus-tehosuhteessa.
 
Ylös Bottom