Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

No Man's Sky

Vastaus: No Man's Sky

Pieni vinkki noihin puku, alus ja ase päivityksiin:

Katsokaa että nuo (kaikki eivät tuota vaadi) päivitykset yhdistyy siihen pääkomponenttiin, jolloin sen ominaisuus tulee oikeasti käyttöön.
Huomatkaa vihreä tai keltainen kehys, myös sininen ja punainen kehys on olemassa. Älkää välittäkö tuon scannerin toisesta range-päivityksestä, sillä kokeilin stäkkääkö noi mutta ei toiminut :)

Näytä liitetiedosto 15958

Oletan, että se toimii noin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kaatuileeko teillä peli usein. Itsellä nyt 6h pelaamisen aikana joku 5x kaatunut. 2x niin että on mennyt koko pleikkari jumiin.

No hyvä, sit jätän ennakkovaraamatta ja katson millanen tuo PC versio on kun se ylihuomenna julkaistaan.
Kun pääset testaamaan PC -versiota niin olisi mielenkiintoista kuulla kommenttia teknisestä toteutuksesta. Meinaan PS4:lla NMS on aikamoista velliä: ruudunpäivitys notkahtelee ajoittain, FOV on häiritsevän kapea, piirtoetäisyys on ~50 metrin luokkaa jne.

Itsellä eilinen yö pelattuna ja tänään koko päivä, ei yhtään kaatumista. Jopas on käynyt kaiketi hyvä tuuri.

Kun pääset testaamaan PC -versiota niin olisi mielenkiintoista kuulla kommenttia teknisestä toteutuksesta. Meinaan PS4:lla NMS on aikamoista velliä: ruudunpäivitys notkahtelee ajoittain, FOV on häiritsevän kapea, piirtoetäisyys on ~50 metrin luokkaa jne.

No ajattelin itsekkin odotella ainakin perjantain ihmisten kommentteja käännöksen laadusta mutta jos ovat kehuvia niin varmasti vkl aikana lähtee ostoon joten sitten viimeistään tulee mielipiteitä.

Jokaisessa space stationissa on markettia vastapäätä (toisella puolella laskeutuskantta) suit upgrade lukitun oven takana. Vaatii vain atlas pass v1:sen.

Aikas nopeasti saa rahaa kerättyä. Löysin hyvän planeetan jossa avaruusasema vieressä. Planeetta on täynnä nikkeli torneja. Yhdestä tornista saa sen 200 000. Noita kun vajaa 1h kerää niin on milli koossa [emoji2]

No ajattelin itsekkin odotella ainakin perjantain ihmisten kommentteja käännöksen laadusta mutta jos ovat kehuvia niin varmasti vkl aikana lähtee ostoon joten sitten viimeistään tulee mielipiteitä.

kieltämättä jos vähänkin sulla on vauhtia niin kyllä se pikselimäisesti ilmestyvät vuoret sun muut rikkoo sitä immersiota.

raha....noh se tulee kyllä nopeesti.

Aikas nopeasti saa rahaa kerättyä. Löysin hyvän planeetan jossa avaruusasema vieressä. Planeetta on täynnä nikkeli torneja. Yhdestä tornista saa sen 200 000. Noita kun vajaa 1h kerää niin on milli koossa [emoji2]

Ja mä oon nyt käynyt kolmessa tähtijärjestelmässä, jokaisessa ollut 4-5 planeettaa. Vain yhdessä on ollut järkevästi resursseja tarjolla, mutta sielläkin vain halvimpia.

Ei mee nallekarkit tasan. :D rahaa on noin 8 h pelaamisella 200k ja jätkä vetää yhdellä planeettakäynnillä sen..

Ja mä oon nyt käynyt kolmessa tähtijärjestelmässä, jokaisessa ollut 4-5 planeettaa. Vain yhdessä on ollut järkevästi resursseja tarjolla, mutta sielläkin vain halvimpia.

Ei mee nallekarkit tasan. :D rahaa on noin 8 h pelaamisella 200k ja jätkä vetää yhdellä planeettakäynnillä sen..

Juu tässä tuntuu tosiaan olevan tuurista tosi paljon kiinni minkälaisen planeetan löytää. Mutta niinhän se pitääkin olla jos planeettoja on se 18 tsiljardimiljardia [emoji2]

Edit: Olis muuten aikas järkevää jos jotenkin nimeäisi planeetan, että siitä tietäisi mitä resursseja siellä on paljon.

No hyvä, sit jätän ennakkovaraamatta ja katson millanen tuo PC versio on kun se ylihuomenna julkaistaan. Oletkos itse nauttinut pelistä ? [emoji4]

Oon mä pitäny, mutta jos iha rehellisesti sanoo niin onhan tää aika itseään toistavaa. Alkuplaneettoje jälkee en ole hirveästi jaksanut panostaa intensiiviseen planeettojen tutkimiseen, ne tuntuu niin samalta, samat talot ja monumentit kaikkialla. 99% samat resurssit kaikkialla, samoja puzzleja ja tehtäviä. Beaconilla avaat yhen kohteen kerrallaan, vaikka kymmenen putkeen ja tutkit niitä niin kaua ku jaksat, yhen planeetan aikana näet kaikki kohdetyypit, yleensä se päättyy niin että meet kohteelle ja teet helpon puzzlen jonka jälkee saat pienen palkinnon. Sitte meet seuraavalle pallolle ja teet saman uusiks, sitte hyppäät seuraavaan planeettakuntaan ja samat jutut uusiks, käy puuduttavaks tosi nopeesti.. Siksi haen vain välttämättömät rikkaudet ja menen eteenpäin. Planeetat eroaa toisistaan värimaailman ja DoT efektin verran (voi tulla kuumavahinkoa, kylmää yms). Mä oon vasta ehkä jossain kuudennessa systeemissä ja toiston näkee jo.

Saattaa tulla pitkä matka keskustaan kun sinne hypitään 50 valovuotta kerrallaan ja matkaa on joku 170000 v v :D

Ei siinä, hyvä peli tämä on mutta mutta, vaikka en hypen pauloissa ollut niin silti odotin vähän muuta

Milloin tutoriaali päättyy? Olen rakentanut hyperajo moottorin ja tehnyt jo muutaman hypyn. Vai onko se loppunut jo? Pitäisi jossain vaiheessa syöttää ennakkotilaajan etu koodi.

Oon mä pitäny, mutta jos iha rehellisesti sanoo niin onhan tää aika itseään toistavaa. Alkuplaneettoje jälkee en ole hirveästi jaksanut panostaa intensiiviseen planeettojen tutkimiseen, ne tuntuu niin samalta, samat talot ja monumentit kaikkialla. 99% samat resurssit kaikkialla, samoja puzzleja ja tehtäviä. Beaconilla avaat yhen kohteen kerrallaan, vaikka kymmenen putkeen ja tutkit niitä niin kaua ku jaksat, yhen planeetan aikana näet kaikki kohdetyypit, yleensä se päättyy niin että meet kohteelle ja teet helpon puzzlen jonka jälkee saat pienen palkinnon. Sitte meet seuraavalle pallolle ja teet saman uusiks, sitte hyppäät seuraavaan planeettakuntaan ja samat jutut uusiks, käy puuduttavaks tosi nopeesti.. Siksi haen vain välttämättömät rikkaudet ja menen eteenpäin. Planeetat eroaa toisistaan värimaailman ja DoT efektin verran (voi tulla kuumavahinkoa, kylmää yms). Mä oon vasta ehkä jossain kuudennessa systeemissä ja toiston näkee jo.

Pitkälti samat mietteet. Takana on arviolta kuusi tuntia, jonka myötä on jo alkanut iskeä jonkinasteista taisteluväsymystä. Aivan kuten Out There Omega, No Man's Sky ei ole haastava eikä kiinnostava tapaus. Oli sitten tarkastelussa mikä tahansa osa-alue ovat nämä korkeintaan keskinkertaisella tasolla. Mielenkiinnolla odotan arvioita, sillä omaan makuun kyseessä 2/5 (tai korkeintaan 3/5) arvoinen teos.

4h takana eikä yhtään kaatumista. Mutta jouduin lopettamaan kun nimeämisvaiheessa servereille ei pysynyt yhteydet. Liekö ruuhkautuneet nimeämisistä? Toistaiseksi ollut ihan mukavaa menoa.

Jaahas. Siellä on Sterlingin sivusto DDoS hyökkäyksen alla, kun mies pisti NMS arvostelun ulos.

pz4n3v5t4lex.png

Tämä on nähtävästi niitä harvoja hetkiä kun olen samaa mieltä Jimin arvostelun kanssa.

Ylös Bottom