Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nokia ja Sega kimpassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WideLoad
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
No huhhuh, vähän rajaa välillä! Ollaanhan jo me nähty mitä käy kun laitetaan DVD ja pelikonsoli samaan laitteeseen.

No itselläni toimii ainakin Xboxin DVD mainiosti, ja täysin riittävästi. Tietenkin jos on joku leffaharrastaja ja tottunut kalleimpiin mahdollisiin DVD-soittimiin, niin voi sanomista olla, mutta keskivertokäyttäjä ei huomaa mitään eroa siinä ja keskiverto-DVD:ssä.

Luultavasti tässä N-Gagessakin haetaan sitä kuuluisaa keskiarvoa, eli sitä suurinta markkinaryhmää. Ihmisiä jotka hakevat puhelinta, mutta joita myös kiinnostaa että mitä muuta sillä voi tehdä.

Ihan kivahan se on tosiaan nähdä Nokian tekevän muutakin kuin samoja kolmekolmekymppejä, joita kaikki kakarat ostavat, kun eivät tiedä paremmasta. Turha ideaa vielä on kritisoida, odottakaa siihen asti että puhelin on kaupoissa:p

No huhhuh, vähän rajaa välillä! Ollaanhan jo me nähty mitä käy kun laitetaan DVD ja pelikonsoli samaan laitteeseen.
Hyvä pointti.:D

Mutta käsipelikonsoli, jonka lisäominaisuutena on puhelin? Ei se huonommin voisi toimia kuin nokialaiset yleensä.
Mitäs merkitystä sillä on, antaa Nokian kokeilla, jos on hyvä, niin hyvä, jos ei, niin luetaan NviperOn arvostelu ja nauretaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
No itselläni toimii ainakin Xboxin DVD mainiosti, ja täysin riittävästi. Tietenkin jos on joku leffaharrastaja ja tottunut kalleimpiin mahdollisiin DVD-soittimiin, niin voi sanomista olla, mutta keskivertokäyttäjä ei huomaa mitään eroa siinä ja keskiverto-DVD:ssä.

Luultavasti tässä N-Gagessakin haetaan sitä kuuluisaa keskiarvoa, eli sitä suurinta markkinaryhmää. Ihmisiä jotka hakevat puhelinta, mutta joita myös kiinnostaa että mitä muuta sillä voi tehdä.

Jos aletaan itse puhelimen käyttöominaisuuksia, -helppoutta ja -toimivuutta vähääkään raappaamaan niin johan ollaan väärillä suunnilla. Eiköhän näin siinä (taas) käy.

Lopputuloksena todennäköisesti kumpikaan juttu ei toimi kunnolla - ei soittaminen tai pelaaminen. Ainakin toinen kärjistyneesti sanottuna kärsii pahasti.

Toivottavasti laittavat sitten siihen kännykkäpelikoneeseen saman tien kovalevyn, eikä mitään muistikorttijuttuja. Ne on OUT! RoXo£! S7IR Üp! W8-2-MUCH-N07!

Jep, saadaan PS2 joka myy kuin leipä.

Ollaanhan jo me nähty mitä käy kun laitetaan DVD ja pelikonsoli samaan laitteeseen.
Mitä siinä ollaan nähty? DVD-ominaisuus ei yllä DVD-soittimen tasolle, mutta mitenkään se ei ole pääfunktiota, eli pelaamista haitannut, vaan on ollut siitä riippumaton bonusominaisuus. Olisiko parempi, jos PS2:lla ja Xboxilla ei voisi katsoa elokuvia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mursu
Jep, saadaan PS2 joka myy kuin leipä.

Ja saadaan myös PS2, jonka DVD-sekoilut koneen ilmestyessä olivat yleisempiä kuin joonashytösen typerät vitsit ohjelmassaan. Eivätkä ne nopeasti loppuneet... (tai ei vieläkään)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Pelit siis toimitetaan kaseteilla, minusta parempi ratkaisu olisi ollut netin kautta ostettavat pelit, toisaalta silloin piratismi olisi voinut nousta ongelmaksi.

Netin kautta pelit, peli koneeseen, toinen peli, kolmas....oho muisti loppui. On huomattavasti järkevämpää myydä pelit erillisillä korteilla kun varustaa jokaista puhelinta hillittömällä määrällä flashia. flashi maksaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Mitä siinä ollaan nähty? DVD-ominaisuus ei yllä DVD-soittimen tasolle, mutta mitenkään se ei ole pääfunktiota, eli pelaamista haitannut, vaan on ollut siitä riippumaton bonusominaisuus. Olisiko parempi, jos PS2:lla ja Xboxilla ei voisi katsoa elokuvia?

En tähän viitsi edes vastata, koska mellakka olisi hirveä. Jokainen aivoillaan ajatteleva kykenee kuitenkin itse hahmottamaan, että nekin rahat ja panostukset mitä DVD-toistoon satsattiin olisi voitu laittaa itse PELIKONEEN kehittämiseen. Ei olisi välttämättä tullut sellaisia lapsuksia...

[edit: hyvähän se on, että näillä kahdella konsolilla voi katsella DVD-leffoja. Vielä kun se toimisi kunnolla, eli ilman ongelmia!]

En tähän viitsi edes vastata, koska mellakka olisi hirveä. Jokainen aivoillaan ajatteleva kykenee kuitenkin itse hahmottamaan, että nekin rahat ja panostukset mitä DVD-toistoon satsattiin olisi voitu laittaa itse PELIKONEEN kehittämiseen.

Enpä tiedä satsattiinko siihen mitenkään paljon, kun pelit tulevat kuitenkin DVD-levyinä, niin kai aika helpolla saatiin se soittamaan myös elokuvia.
Kai se oli vaan softasta kiinni. Joka sitten alussa heti kusi ja pahasti.
Mutta elokuvakäyttö onkin vain lisäominaisuus.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Enpä tiedä satsattiinko siihen mitenkään paljon, kun pelit tulevat kuitenkin DVD-levyinä, niin kai aika helpolla saatiin se soittamaan myös elokuvia.
Kai se oli vaan softasta kiinni. Joka sitten alussa heti kusi ja pahasti.
Mutta elokuvakäyttö onkin vain lisäominaisuus.

Vaan kuinkakohan monta sataa/tuhatta miestyötuntia on tuhlattu tuon laadukkaan softan aikaansaamiseksi...

Jokainen aivoillaan ajatteleva kykenee kuitenkin itse hahmottamaan, että nekin rahat ja panostukset mitä DVD-toistoon satsattiin olisi voitu laittaa itse PELIKONEEN kehittämiseen. Ei olisi välttämättä tullut sellaisia lapsuksia...
Aivoilla ajattelemisesta minä en tiedä mitään (alapää kun hoitaa ajattelemisen), mutta uskoisin, että aivoilla ajattelua harrastavat ymmärtäisivät seuraavan:

PS2:ssa ja Xboxissa on jo DVD-levyformaatti. Siitä ei siis tule lisäkustannuksia. Koneiden pelit tarvitsevat FMV-videoihin purkuun DVD:n käyttämiä tekniikkoja. Ei lisäkustannuksia siitäkään. Koneet ovat riittävän tehokkaita hoitamaan DVD-kuvan purkamisen ilman lisäpiirejä, joten edelleenkään ei tule merkittäviä lisäkustannuksia. Myöskin tuki monikanavaäänille löytyy jo valmiina. Kokonaisuudessaan DVD-toiston kustannukset pelikoneissa ovat varmasti hyvin pienet. Mitään itse pelikoneessa tuskin jouduttiin tinkimään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
PS2:ssa ja Xboxissa on jo DVD-levyformaatti. Blaablaablaa.

Kyllä, tekniikka oli alla, kun kerran päädyttiin tekemään DVD-formaatin pohjalle tuo tallenne.

Mutta jos se kerran oli niin helppo lisä niin miksi helvetissä se ei toiminut kunnolla?

Kuinkas monta DVD-softapäivitystä PS2:een on tullut? Mikä versio oli kun kone tuli? 1.0? 1.1? Sitten oli ainakin 1.2, 1.3, 2.1, 2.13. (Montakohan jäi välistä?)

Ollut varmasti tosi halpaa noiden softien kasaaminen. Samat rahat olisi voinut käyttää esim. graffapiirin kehittämiseen. :) (EI, SIIS EI sitten mitään pullamössötekstiä tähän, jookos. Tämä ei ole konsolisota-thread!)

Toivottavasti laittavat sitten siihen kännykkäpelikoneeseen saman tien kovalevyn, eikä mitään muistikorttijuttuja. Ne on OUT! RoXo£! S7IR Üp! W8-2-MUCH-N07!

Kannattaisi varmaan tehdä vierailu sinne pilleripurkille.

Tuo laite tulee varmasti sisältämään alussa virheitä ja ongelmia, jotka ratkeavat ajan kanssa. Käytettävyyttä se tuskin häiritsee, mutta teknisiä ongelmia saadaan nopeasti aikaan jos ajetaan hinta alas pitämällä muistimäärät alhaisina ja yms. Ja vaikka kuinka hyvin siihen valmistauduttaisiin, ei kaikkia ongelmia saada alkuun kytkettyä pois, mutta tarkoittaako se muka sitä ettei kyseistä laitetta kannata lanseerata? Pitääkö kaiken olla heti täydellistä?

Vaan kuinkakohan monta sataa/tuhatta miestyötuntia on tuhlattu tuon laadukkaan softan aikaansaamiseksi...
Mistä lähtee ajatus, että DVD-softaan (ja rautaan) käytetyt resurssit olisivat pois muilta koneen osa-alueilta? Eivätköhän ko. insinöörit ole enemmänkin pois Sonyn DVD- kuin pelipuolelta. DVD-ominaisuuden tuoma suurempi myynti ja sen mahdollistama korkeampi myyntihinta sitä paitsi varmasti tuovat kustannukset moninkertaisesti takaisin, joten Sonylta varmasti löytyi lisäpanosta, joka ei ollut itse pelikoneesta mitenkään pois.

Kyllä, tekniikka oli alla, kun kerran päädyttiin tekemään DVD-formaatin pohjalle tuo tallenne.

Mutta jos se kerran oli niin helppo lisä niin miksi helvetissä se ei toiminut kunnolla?

Kuinkas monta DVD-softapäivitystä PS2:een on tullut? Mikä versio oli kun kone tuli? 1.0? 1.1? Sitten oli ainakin 1.2, 1.3, 2.1, 2.13. (Montakohan jäi välistä?)

Ollut varmasti tosi halpaa noiden softien kasaaminen. Samat rahat olisi voinut käyttää esim. graffapiirin kehittämiseen. :) (EI, SIIS EI sitten mitään pullamössötekstiä tähän, jookos. Tämä ei ole konsolisota-thread!)

Mutta mieti kuinka hyvin se toimii PS3:sessa, nyt kun sitä on viilattu, korjattu ja paikkailtu? Tai kuinka hyvin se toimii jo nyt Xboxissa ja korjausten jälkeen PS2:ssa?

Jos lainaat tekstiäni, älä lisää sinne omiasi.

Käännät keskustelun eri asiaan. Kyse oli siitä, onko itse pelikone kärsinyt DVD-ominaisuuden johdosta. Se, että DVD-ominaisuus ei PS2:ssa ole kovin kummoinen, on eri juttu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Mutta mieti kuinka hyvin se toimii PS3:sessa, nyt kun sitä on viilattu, korjattu ja paikkailtu? Tai kuinka hyvin se toimii jo nyt Xboxissa ja korjausten jälkeen PS2:ssa?

Ja sä suosittelet mulle pillereitä (vitsistäni)??

Jatkossa sinut tunnetaan nimellä NladaO.

Ja sä suosittelet mulle pillereitä (vitsistäni)??

Jatkossa sinut tunnetaan nimellä NladaO.

Mielenkiintoisesti vastattu lainaamaasi tekstiin. Ja ne pillerit tekevät ihan hyvää kun alkaa pääkoppaa liikaa kiristämään.

Ylös Bottom