Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

No joo. Ei elämää suurempi asia, jos on sopinu pelaavansa Naikoun kanssa sun matsin jälkeen. Mut Julbero pelaa toi rästimatsi alta pois ASAP, jos kerran ehti noinkin pitkälle jo. Eli sehän tehdään niin että jos tulosta ei merkattu, niin nopeasti ilman pelikatkoja pelaatte siihen tilanteeseen sen matsin, ja jatkatte siitä loppuun. Eli ei missään nimessä mene pitkään.

Helpompaa lienee tällainen: Peli pelataan 5-0 tilanteeseen ensierässä ja ensimmäisestä erästä pelataan se 12-15 min (huom. 3. erän viimeinen minuutti). Tämän ensimmäisen erän jälkeen Julbero poistuu ottelusta ellei kaveri onnistu iskemään 5 tai 6 maalia, jota epäilen äärimmäisen vahvasti. Peli merkkaa voiton 5-0 (tai jonkun muun) tällöinkin + muut tilastomerkinnät ja aikaa säästetään.
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Helpompaa lienee tällainen: Peli pelataan 5-0 tilanteeseen ensierässä ja ensimmäisestä erästä pelataan se 12-15 min (huom. 3. erän viimeinen minuutti). Tämän ensimmäisen erän jälkeen Julbero poistuu ottelusta ellei kaveri onnistu iskemään 5 tai 6 maalia, jota epäilen äärimmäisen vahvasti. Peli merkkaa voiton 5-0 (tai jonkun muun) tällöinkin + muut tilastomerkinnät ja aikaa säästetään.
Juu, EA:n lottokone vaan on semmonen, että se ei välttämättä merkkaa tulosta tuolloinkaan, mikäli kaveri poistuu ensimmäisellä erätauolla pelistä.

Kenenköhän kanssa me pleijareita pelattiin, ja vika peli piti vaan vetää läpi quittimalla kesken pelin, niin EA ei merkannu edes vaikka toinen poistui toisen erän loppupuolella :)

Mut juu, kun 10min peliaikaa jäljellä ja Sere johtaa 5-0 niin voittajasta ei valitettavasti taida olla epäselvyyksiä. Mut totta kai mahdollisuus nousuun pitää antaa, itsekin nousin lyhyessä ajassa kolmen maalin takaa niinkin kovaa pelimiestä, kuin Temetoria vastaan tasoihin.
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Pelaamatta julbero ja olvitenu. On ollu viime pelit kyllä semmosta pakko pullaa että tämän turneen jälkeen ei meikäläinen turnauksia pelaile ennen kun seuraavassa änärissä
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Pelaamatta julbero ja olvitenu. On ollu viime pelit kyllä semmosta pakko pullaa että tämän turneen jälkeen ei meikäläinen turnauksia pelaile ennen kun seuraavassa änärissä
Heh, no äläs nyt :)

No, niin se vaan on että pakkopullaksi se joskus muuttuu, usein siinä vaiheessa kun bugien kanssa ei enää pärjää, vaan ne alkaa suoraan sanoen *ituttaa ihan liikaa. Onhan toi peli pilattu ihan sillä, että se etukulman pitäminen on niin epärealistisen vaikeaa jokaiselle veskarille... :)

Hei mutta, pelaillaan tää turnee loppuun ja katellaan onko vielä pelaajia kesän aikana johonkin lyhyeen ja tiiviiseen, vaikka turnausmuotoiseen liigaan.
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Pelaamatta julbero ja olvitenu. On ollu viime pelit kyllä semmosta pakko pullaa että tämän turneen jälkeen ei meikäläinen turnauksia pelaile ennen kun seuraavassa änärissä

Minulle myös tää taitaa olla vika turnaus, tää peli ei vaan nappaa oikee enää kesällä :)
Mulla jäljellä pelit Julberon, Formulafanin ja Kissakun kanssa, millos pelataan? Ei oo oikee näkyny kertaakaan online.
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Saavuin tässä kotia ku viikonloppu meni kendoleirillä, eiköhän tässä loput pelit tule piakkoin veivailtua. :)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Jos tääl on seuravaan turnaukseen joku jonotuslista niin pistäkää mut siihen! Jos oon nyt ihan kujalla niin joku ystävällinen saisi selittää minulle että miten tää toimii :)
PSN: kiuru15
Juuh seuraavaan pääset, pelaillaan tää loppuun ensin :)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Kiva! :) Milloin se alkaa?
Kesäkuun loppupuolella, mikäli saadaan tarpeeksi pelaajia... Katselehan foorumilta...

NHL 12-pelille ei enää välttämättä montaa liigaa järjestetä, koska jengi pitää kesälomaa pelistä ja odottelee jo seuraavaa versiota...
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Eiköhän ton mun ja jaahaksen ottelun voisi tehdä silleen et päästän alkuun 6maalia ja lopetan.. en enää tossa tilanteessa jaksaisi hirveästi pelata loppuun kun kerta katkes..
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Julbero millos pelattais?

Edit: Nyt on Julberon kanssa pelattu. Enään jäljellä yksi peli formulafanin kanssa jäljellä. Milloin pelataan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Julbero ja olvitenu ilmotelkaa mikä ilta pelataan. Mulle käy 21 jälkeen muut paitsi huominen. En aio pleikalla päivystellä joka ilta
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Julbero ja olvitenu ilmotelkaa mikä ilta pelataan. Mulle käy 21 jälkeen muut paitsi huominen. En aio pleikalla päivystellä joka ilta
Pelataan meidän pelit Ranskan matsin jälkeen tänään, eli tuu linjoille sitte ysin maissa vaikkapa.

Myös formulafan voisi tulla pelailee, siellä peräpään joukkueilla on taas useita matseja pelaamatta. Pitäkää huoli, ettei niitä jää deadlineen mennessä pelaamatta, inaktiivisuus aiheuttaa porttikiellon ainakin minun järjestämiin kempaloihin, varmasti moneen muuhunkin täällä.

Tällaista mustaa listaa voitaisiin alkaa muutenkin pitää ei-aktiivisista pelaajista, tai muuten ylimääräistä spedeilyä harrastavista, johon voi aina peilata että kannattaako kaveria ottaa mukaan, meinaako pelata pelinsä vaikka turpaan tulisikin...

Tämä ei siis välttämättä liittynyt kyseisiin kavereihin, mutta tästäkin porukasta varmasti jotkut jättää pelinsä pelaamatta eivätkä edes ilmoita siitä mitään. Yksi lopetti muutaman matsin jälkeen ja suoraselkäisesti myönsi, ettei taso vielä riitä. Tämä on tuhat kertaa parempi kuin pilata muiden liiga ja sekoittaa sarjataulukkoa päätöskierroksen jälkeen poistamalla inaktiivisia pelaajia...

Mut deadlineen on vielä muutama päivä, olkaahan hyvissä ajoin aktiivisia ja hoitakaa pelit alta pois kunnialla, saadaan liiga pakettiin ja mahdollisesti jotain pienimuotoista vielä järjestettyä!!!
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Sanokaa vain, koska pääsette pelaamaan niin tulen silloin... Ainoastaan iltapelit eivät kovin onnistu, voin yrittää pelata niitä, mutta se ei ole aivan varmaa. Olvi, tule pelaamaan heti tuo meidän matsi alta pois, kun näytät kerran olevan täällä paikalla.
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Sanokaa vain, koska pääsette pelaamaan niin tulen silloin... Ainoastaan iltapelit eivät kovin onnistu, voin yrittää pelata niitä, mutta se ei ole aivan varmaa. Olvi, tule pelaamaan heti tuo meidän matsi alta pois, kun näytät kerran olevan täällä paikalla.
Juu muuten ihan hyvä mut tääl duunis ei oo pleikkaria, eikä oikein aikaakaan pelailla :) Vois alaiset alkaa vähä kattomaan kieroon ym...

Mut joo, itse tulen himaan tosiaan iltapäivästä, joten mulle kävis vaikka ennen Ranskan ja Englannin matsia, eli jossain viiden-kuuden väliin? Meiltähän puuttuu enää yks peli joten se on nopeesti hoidettu alta pois.
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Sanokaa vain, koska pääsette pelaamaan niin tulen silloin... Ainoastaan iltapelit eivät kovin onnistu, voin yrittää pelata niitä, mutta se ei ole aivan varmaa. Olvi, tule pelaamaan heti tuo meidän matsi alta pois, kun näytät kerran olevan täällä paikalla.

Miten olisi nyt?
 
Ylös Bottom