Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mifoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #2

Seuraavat kaksi viikkoa kuluu melkein kokonaan työn merkeissä. Yritän kuitenkin tulla aina päivisin linjoille pariksi tunniksi ja pelata aina pari matsia.

Haastakaa kun näette linjoilla :)

Hyviä pelejä ollut vaikka pataan tulee melkein järjestäin, ei auta vaiks tais julbero antaa vähän siimaakin:D. Käytättekö muuten paljonki luotuja pelikuvioita?

Lagerhoff / MrMarjamaa ansaitsenee ensimmäisen varoituksensa. Ei suostunut pelaamaan vieraissa. Vaikka kuinka kutsui ja pistin viestinkin, niin tämä jääräpää vaan ei tule peliin vaan pommittaa itse kutsuilla. Pelasin kuitenkin toisenkin vieraissa, koska en jaksanut enää vääntää.

Vähän vaikea pelata kun "vastustaja poistuu pelistä" aina kun yritin tulla, liekkö siellä päässä vika vai ea:ssa. On tässä muillaki tullu pelattua vieraissa tuplat, kun ei jostain syystä päästä peliin kuin toisen kutsusta...

Samaa näkyi mulle, että lähdit heti pelistä. No parempi näin että vika on jossain teknisessä ja miehessä ei mitään. Toivotaan että jatkossa toimisi paremmin, mutta mitäpä NHL:ltä voi odottaa.

Samaa näkyi mulle, että lähdit heti pelistä. No parempi näin että vika on jossain teknisessä ja miehessä ei mitään. Toivotaan että jatkossa toimisi paremmin, mutta mitäpä NHL:ltä voi odottaa.

Niinpä, eilen teki myös samaa välillä mutta sovittiin sitten aina vastustajan kanssa että toinen pelaa sitten vieraissa kahdesti. Pääasia, että saadaan pelit kerralla alta pois.

Eilen oli ilmeisesti EA:lla jotakin ongelmia. Sama "vastustaja on poistunut pelistä" viesti tuli jatkuvasti.

Julbero, mikä on sun salaisuus? :D Ihan mahdotonta myllyä. Mun äijät tarpoo kuin tervassa eikä edes vastaanota syöttöjä normaalisti. Käytätkö created playsseja vai miten saat CPU-pelaajatkin aktiivisesti ottamaan kiekkoa pois? Pelaajatkin hakevat erikoisia paikkoja. Ei vaan riitä nopeus edes luistelemaan siniviivan läpi. :/

Olet kyllä hemmetin taitava.

Hurricanes - Canucks 1-2

Eilen myöhäisillassa jälleen kerran karmaiseva jatkoaika tappio! Peli on nyt joten kuten saatu kuosiin, mutta sarjan alussa tunarointi ja kompastelu maksaa luultavasti pleijari paikan.

Hurricanes - Canucks 1-2

Eilen myöhäisillassa jälleen kerran karmaiseva jatkoaika tappio! Peli on nyt joten kuten saatu kuosiin, mutta sarjan alussa tunarointi ja kompastelu maksaa luultavasti pleijari paikan.

Sait sentään pisteen:). Ite palasin eilen molemmat pelit Mifonia vastaan ja ekas pataan 4-0 kuinkasmuuten, mut toises pelis tilanne pitkään tasan kunnes n.puol minuuttia ennen loppua siniviivalt Mifoni vetäs häkin, olis kyl se yks piste maistunu:D

Sait sentään pisteen:). Ite palasin eilen molemmat pelit Mifonia vastaan ja ekas pataan 4-0 kuinkasmuuten, mut toises pelis tilanne pitkään tasan kunnes n.puol minuuttia ennen loppua siniviivalt Mifoni vetäs häkin, olis kyl se yks piste maistunu:D

Mulla oli avaimet ratkaista ottelu moneen kertaan, mutta Luongo oli kuin muuri! :D Tais olla D.Sedin joka sitten lopulta meidän kiekon menetyksen jälkeen pääsi kiekkoon ja iski kanukeille voiton, innolla odotamme uutta kohtaamista :)

Mulla oli avaimet ratkaista ottelu moneen kertaan, mutta Luongo oli kuin muuri! :D Tais olla D.Sedin joka sitten lopulta meidän kiekon menetyksen jälkeen pääsi kiekkoon ja iski kanukeille voiton, innolla odotamme uutta kohtaamista :)
Näkemyserojahan nämä vaan ovat, mutta siitä olen eri mieltä, että sulla olisi ollut monta paikkaa ratkaista ottelu. Tasainen peli se oli ja olisi voinut päättyä toisinkin. Ei se aina ratkaise, että saa paljon vetoja aikaan, vaan se, että ne lähtee hyvistä paikoista ;). Revanssia tänään tarjolla klo 18 eteenpäin.

Meikä on mukana Flyersillä. Tuli jo pari matsia väännettyä voitto Carolinasta ja karvas tappio Torontolle. Linjalla olevat pelaajat hyväksykää chatti pyyntöjä ni pääsee siellä keskustelee ni ei tarvi kokoaja eriksee lähetellä viestejä ;)
Nii ja psn on kirvesmäki

Julbero, mikä on sun salaisuus? :D Ihan mahdotonta myllyä. Mun äijät tarpoo kuin tervassa eikä edes vastaanota syöttöjä normaalisti. Käytätkö created playsseja vai miten saat CPU-pelaajatkin aktiivisesti ottamaan kiekkoa pois? Pelaajatkin hakevat erikoisia paikkoja. Ei vaan riitä nopeus edes luistelemaan siniviivan läpi. :/

Olet kyllä hemmetin taitava.

Paska mä oon! Joskus vaan kulkee ja joitakin jengejä vastaan erityisesti,mutta kotiedulla mun mielestä suuri merkitys. :)
Sillä kotona kun pelasit mua vastaan niin olin hätää kärsimässä välillä,mutta taktiikka muutoksilla sain pisteet vietyä sieltäkin.
Hyvät pelit ja kyl ne kone pelaajat ihan hyvin ettii paikkaa,mutta hitaanlaisesti.. :)
Puolustus päässä ne onkin sit paskoja.. :(

Eilen illalla lagerhoff (Hurricanes) lopetti n. 10 sekuntia ennen kolmannen erän päättymistä. Hän siis oli häviöllä siinä vaiheessa.
Ihan sattumaa tämä tuskin on. Naurettavaa tuollainen toiminta, kun kyse on kuitenkin vain konsolipeleistä! Itse harvoin verkossa pelaan, ja en ymmärrä tuollaista toimintaa alkuunkaan! Jos häviät niin häviät that's it..

Voi jeesus! Minä en ole niin lapsellinen että lopettaisin peliä, ja sitä paitti mulle merkattaisiin tappio jos pelin lopettaisin vasiten, sulla se netti pätkäs pelin poikki ja EA merkkas mulle voiton niin kuin asiaan kuuluu. Ihme lagaamista oli koko peli muutenkin, hoida linjas kuntoon that's it.

Ylös Bottom