Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Voiskohan tuon liigan avata tänään niin pääsis laittaan kentät kuntoon ja aloittamaan mahdolliset vaihdot? Pelien aloittamiseen voit laittaa jonkun ajan koska saa aloittaa.
Säännöistä sen verran: Kaikenlainen perseily pois, ajanpeluu, kesken lopettaminen ja jokin väli deadline on hyvä idea. Sit jos jotain tälläst tapahtuu viestii tänne. Sit vois ajatella jotain mustaalistaa jos näitä esiintyy.
No melko vammasta lähteä jotain pelleilemään tämmösiin peleihin kun eihän näistä saa edes expaa jne.

Mukavaa pelailua voitti tai hävisi, minä en ainakaan pelaa hampaat irvessä :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Omasta mielestä pitäisi olla mahdollisuus tuloksien korjaamiseen varsinkin pudotuspeleissä jolloin EA voi muuten olla varsin ratkaiseva tekijä ottelusarjassa.

PS: Oujee napsahti Blackhawks :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Voiskohan tuon liigan avata tänään niin pääsis laittaan kentät kuntoon ja aloittamaan mahdolliset vaihdot? Pelien aloittamiseen voit laittaa jonkun ajan koska saa aloittaa.

Sinänsä ihan hyvä ajatus, mutta toisaalta olisi hyvä jos ne kolmoskauden pelaajat, jotka ovat vielä pelissä mukana saisivat rauhassa keskittyä viimeisiin peleihin. Mutta jos niille, jotka ovat vielä kolmoskaudella mukana se sopii, niin voin kyllä avata tänään sen liigan.

Nugetti
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4
Omasta mielestä pitäisi olla mahdollisuus tuloksien korjaamiseen varsinkin pudotuspeleissä jolloin EA voi muuten olla varsin ratkaiseva tekijä ottelusarjassa.

PS: Oujee napsahti Blackhawks :D


Niitä tuloksia ei nyt sitten, kun on pelaajavaihdot mukana varsinaisesti voi korjata. Mutta jos pelataan sillä paras viidestä systeemillä, niin niillä parilla pelillä voi tavallaan kuitata niitä vääriä tuloksia.

PS: Teki kyllä mieli laittaa viestiä, että ottakaa nyt joku se Chicago pois ennen Nugettia;) On kyllä melkoinen ero sun pelissä, jos pelaat Chicagolla tai St. Louisilla.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Joo kyllä mun puolesta voi ihan hyvin avata sen 4 liigan. Ei haittaa ollenkaa. Pääsen itekkin sitte himoilemaa sinne kun ei kolmonen oikein etene... Tai tarkennetaan siten että, se Kexa vai mikä nyt olikaan ni vois nyt pelata pelisä pois ni päästäs eteenpäin.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Mulle riittää LadyBoyn ja Temetorin mielipide sille, että liiga avataan jo tänään pelaajavaihdoille. Pelejä EI siis vielä pelata, tai joudun nollaamaan liigan ja siinä menee sitten samalla vaihdot nollille. Säännötkin pitää saada valmiiksi ennen pelejä. Laitan tuohon aloitusviestiin uuden liigan tiedot, kun liiga on valmis.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Liiga luotu. Voi siis tehdä treidejä ja muokata ketjuja. Pelit alkavat kun 3. kausi on valmis.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Kysyisin tälläistä,että katsotteko yleensä alussa ,noi alku höpinät ennen kuin ottelu alkaa,vai laitatteko suoraanpeliin,ja sama maaleissa,itse yleensä katson noi ja maalit myös ;)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Kysyisin tälläistä,että katsotteko yleensä alussa ,noi alku höpinät ennen kuin ottelu alkaa,vai laitatteko suoraanpeliin,ja sama maaleissa,itse yleensä katson noi ja maalit myös ;)
Itse en yleensä katso mitään välivideoita tahi maaleja, ellei sitten kyseessä ole joku erikoisempi :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Kysyisin tälläistä,että katsotteko yleensä alussa ,noi alku höpinät ennen kuin ottelu alkaa,vai laitatteko suoraanpeliin,ja sama maaleissa,itse yleensä katson noi ja maalit myös ;)
Jeps, huomattu ollaan et katot kaikki pitkänkaavan kautta :D Mut jokainen tyylillään, ainoo on et noi pelit venyy pitemmiks tuon takia. Jotenkin kuitenki tuo ei ärsytä vaan sellanen ärsyttää kun vastustaja kytää AINOASTAAN omat maalit vaikka johtais tai olis häviöllä 10-0.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Yleensä en itse jaksa ihan kaikkia välihöpinöitä katsoa, yleensä annan vastustajan päättää katsotaanko maaliuusinnat yms. Ja jos katsotaan niin silloin kummankin maalit ihan kohteliaisuudesta. :) Monesti itse painan replayt vaan pois, mutta jos maali on erityisen mullistava niin kyllä sitä mukava pari kertaa ihailla. :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

pitääko pelaajasiirroista infota tänne? Jojo starttaa tänään?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

pitääko pelaajasiirroista infota tänne? Jojo starttaa tänään?

Ei tarvi infota, tulee vaan kaikille ylimääräistä hommaa. Kaikki voi nyt itse niitä siirtoja katsella jos niissä on jotain erikoista. Temetorin puolesta liiga voi startata ja uskon ettei LadyBoyllakaan ole mitään sitä vastaan. Eli pelejä vaan.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Sääntöjä päivitetty mm. aikataulut. Käykää katsomassa ja ilmoitelkaa jos nyt jo tiedätte, että tulee tekemään tiukkaa. Viime kauden takia mukana on siis välietappi (12 ottelua). Ei siis tarvi kuin kuuden pelaajan kanssa pelata kerralla molemmat ottelut, niin se on siinä. Siihen siis noin viikko aikaa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Reissussa olin niin ei päässyt koneelle perjantain jälkeen, noh ensi kerralla taas sitten mukana. :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Jeah, kausi avattu. Tsemppiä kaikille, hyviä pelejä edessä taas. :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Jeah, kausi avattu. Tsemppiä kaikille, hyviä pelejä edessä taas. :)
Khyllä. Vancouver niisti Nashvillen maalierolla 10-1 mutta pakko sanoa että lukemat eivät kerro totuutta :)

Kovatasoista porukkaa mukana, hienot tsempalot tulossa!

-Olvi-
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Khyllä. Vancouver niisti Nashvillen maalierolla 10-1 mutta pakko sanoa että lukemat eivät kerro totuutta :)Kovatasoista porukkaa mukana, hienot tsempalot tulossa!-Olvi-
ehkä rinne ei ollu ihan teräs ja lopus noi tuppaa mul repsahtaan, mut kyl noi lukemat ihan oikein on. Ei vaan ehi laukomaan tai syöttään ajois. no etiäpäin!
 
Ylös Bottom