Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mistä syystä mä repesin tälle...Ja niin pääsee Vokoun eläkkeelle kunnes Neuvirth ryssii samalla lailla.
Parin edelliskauden perusteella tämä kaksi viikkoa on kyl ihan ookoo aika, se kun ei ole vielä kertaakaan kaikille riittänyt. Nyt ollut kyl tosi aktiivist porukkaa, rupee itekkin jäämään jälkeen. Kohta peleilläMuistakaas deadline!
Siellä ainakin parilla pelaajalla puuttui pelejä, itselläni pelit pelaamatta ainoastaan Julber000ta vastaan.
Käykäähän pelaamassa rästit poies ettei sitten turhaan tule hylkäyksiä!
Huomenna 22.4. klo 22 tulee olla pelattuna puolet runkosarjan peleistä.
Nyt kun miettii, niin itsellä ainakin tosi löysä matsitahti ollut ja silti kaikki kohta pelattu, nopeampaakin olisi voinut läpsytellä.
Ei tämä kovin nopeatempoinen sitten olekaan
maestromeduusa ja minä emme ole kertaakaan olleet online yhtä aikaa, ainoa herra kenen kanssa pelit viel pelaamatta.
...No, tänään klo 22 saat joka tapauksessa oman runkosarjasi pakettiin, kun ilmeisesti pari pelaajaa putoaa pois... ...OlviTenukin sitten saa omat pelinsä pakettiin samalla.
Noh, Julberolla on se muutama tunti aikaa napsutella pelejä, itse voisin ne pari ainakin pelata niin saa omalta osaltaan homman valmiiksi. Seurailen sitten foorumilla runkosarjan etenemistä.Tuun onlinee 19 jälkeen silloin ehtisi pelailee tarvittavat pelit..
Tuun onlinee 19 jälkeen silloin ehtisi pelailee tarvittavat pelit..
Niin miten, piti 12 peliä olla pelattuna? Ite oon laskenu että on joko 14 tai 16 pelattuna itellä.... Vielä ainakin julberoa, myndeä ja nugettia vastaan pelaamatta
Pelataan huomenna meidän pelit pois?
Joustin nyt tällä kertaa vähän tuosta kellonajasta, ettei tarvi vielä ketään pudottaa pois. Julbero veti sitten melkoisen loppukirin ja 12. peli oli ilmeisesti käynnissä klo 22. Ilmeisesti myös näillä minuuteilla meduusa saa 12. pelinsä pelattua, joten kaikki siis jatkavat. Mutta toivoisin kyllä jatkossa vähän nopeampaa toimintaa, kun nyt jo osalla pelaajista on kaikki pelit pelattuna ja usealla pelaajalla on ihan muutama peli jäljellä. Ei sitten tarvitsisi odottaa sen takia viikkoa pleijareiden alkua.