Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No nyt oisin pelailemassa ainakin jonkun aikaa..
pääseekö temetor, JKBANG tai julbero tänää 19-23 tai huomen 13-15 tai 21-23 pelaa?
Mulle riitti jambezzkin kans toi yksikin peli lagas ihan perkeleesti.. (=Kyselin yhteistä lopetusta heti alussa,mutta ei passaillut hänelle.. )
Perseestä tuollainen kun peli menee perseelteen kun lagaa niin aivan jumalattomasti.
En tiedä miten muilla on pelit toimineet jambezzin kans,mut jos lagiii on ollut niin vois potkii lagaavan pelurin poies?
Pelataan huomenna noi pelit.. sen toisen vois tehdä silleen et kun sitä peliä jäi 1.1 sekkaa jäljelle niin quittaan tos 7-1 tilantees..
Taidan jäädä poffeista niin ei taida maalierolla olla mulle väliä..
Kummallinen tilttaus sillä sekunnin luokkaa oli jäljellä tota peliä.. (=en tiedä kumman takia katkes,mutta näky pelissä 0-3 voitoks merkittynä se mun peli,mut tilastoihin ei onneks se vääryys päätynyt)
Ai pjärkele niinpä onkin. Itellä puuttuu enää Kissaku ja julbero. Julberon kanssa pitikin tos yks ilta pelailla mut kaveri alottikin sit pleijarisarjan Spring Hockey Liigassa.Pelatkaas ny pelit poies, täällä odotettu jo ties kuinka kauan
Huomenna vika päivä
Ei ois ollu pakko pelata...Ajattelin itsekin tänä iltana tässä pelata loput pois. OlviTenu ainaki pelaamatta ja muistaakseni joku muu. Päivystän sit ku oon pelannu spring hockey leaguen poffit pois.