Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mifoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #6

Kaksi tasaista peliä pelattiin juuri Temetorin kanssa jotka molemmat hän voitti jatkoajalla 2-1 :(
Maalit oli vähissä ja itsellä oli suuria ongelmia ohittaa herra Reimer :D
Joten Temetor ratkaisi molemmissa jatkoerissä nopeasti kylmänviileellä tavalla.

Nyt on kaikki runkosarja pelit pelattu ei menny tuloksellisesti aivan putkeen mutta pelillisesti tuntuu vire löytyvän vielä.
Kyllä sitä sitten pudotuspeleissä herää niinkun tapana on ollut :)

runkosarja on osaltani pelattu. Kiitos kaikille vastustajille peleistä

pääseekö temetor, JKBANG tai julbero tänää 19-23 tai huomen 13-15 tai 21-23 pelaa?

Mulle riitti jambezzkin kans toi yksikin peli lagas ihan perkeleesti.. (=Kyselin yhteistä lopetusta heti alussa,mutta ei passaillut hänelle.. )
Perseestä tuollainen kun peli menee perseelteen kun lagaa niin aivan jumalattomasti.
En tiedä miten muilla on pelit toimineet jambezzin kans,mut jos lagiii on ollut niin vois potkii lagaavan pelurin poies?

No kyllä mullaki lagas vähäsen mutta ei ehkä kauhean ratkaisevasti vaikka vähän häiritsi tietenkin.

Joo mullaki oli jonkun verran lagia, mutta kyllä sen pelin nyt joten kuten pysty pelaamaan..

Mulle riitti jambezzkin kans toi yksikin peli lagas ihan perkeleesti.. (=Kyselin yhteistä lopetusta heti alussa,mutta ei passaillut hänelle.. )
Perseestä tuollainen kun peli menee perseelteen kun lagaa niin aivan jumalattomasti.
En tiedä miten muilla on pelit toimineet jambezzin kans,mut jos lagiii on ollut niin vois potkii lagaavan pelurin poies?

Unohtui laittaa sääntöihin tuo lagi-kohta, minkä varmaan kaikki pidempään mukana olleet muistaakin. Eli jos peli lagaa, niin hyväksytään se yhteinen lopetus ja yritetään myöhemmin uudelleen. Jos peli lagaa niin siitä saa kyllä selkeää etua ennakkoon "huonompi" pelaaja. Näköjään muillakin ollut sitä lagia jambezzin kanssa. Omissa peleissä sitä ei muistaakseni ollut, mutta toisen pelin katkeaminen toisessa erässä mun 5-0 johdossa oli jonkin verran kyseenalainen. jambezz kyllä laittoi viestiä, että netti katkes, mutta peli oli sitä ennen kyllä aika turhautuneen oloista. Ja koskaan ennen mun kohdalla ei peli ole katkennut siinä vaiheessa kun tappelu alkaa. Siitä sitten jambezz siirtyi fifan pariin. Sehän on ihan syy antaa potkut, jos pelistä lähtee omatoimisesti, mutta tämä ei siis ole mikään varma tapaus.

Mites julbero se meidän peli? Laitoin jo PSN:n kautta viestiä.

Pelataan huomenna noi pelit.. sen toisen vois tehdä silleen et kun sitä peliä jäi 1.1 sekkaa jäljelle niin quittaan tos 7-1 tilantees..
Taidan jäädä poffeista niin ei taida maalierolla olla mulle väliä..

Kummallinen tilttaus sillä sekunnin luokkaa oli jäljellä tota peliä.. (=en tiedä kumman takia katkes,mutta näky pelissä 0-3 voitoks merkittynä se mun peli,mut tilastoihin ei onneks se vääryys päätynyt)

Pelataan huomenna noi pelit.. sen toisen vois tehdä silleen et kun sitä peliä jäi 1.1 sekkaa jäljelle niin quittaan tos 7-1 tilantees..
Taidan jäädä poffeista niin ei taida maalierolla olla mulle väliä..

Kummallinen tilttaus sillä sekunnin luokkaa oli jäljellä tota peliä.. (=en tiedä kumman takia katkes,mutta näky pelissä 0-3 voitoks merkittynä se mun peli,mut tilastoihin ei onneks se vääryys päätynyt)

Mulla se peli tosiaan loppui ihan normaalisti ja poistuin sitten siinä vaiheessa. Aika erikoista jos toisella peli päättyy ja toisella jää 1,1 sekkaa jäljelle. Se viimeinen maalihan tuli siitä rankkarista 2 sekkaa ennen loppua.

Koska Julbero pelataa meiän pelit pois? Ja Jambezia vastaan ois viel yks pelaamatta.

Pelatkaas ny pelit poies, täällä odotettu jo ties kuinka kauan :D
Huomenna vika päivä ;)

Pelatkaas ny pelit poies, täällä odotettu jo ties kuinka kauan :D
Huomenna vika päivä ;)
Ai pjärkele niinpä onkin. Itellä puuttuu enää Kissaku ja julbero. Julberon kanssa pitikin tos yks ilta pelailla mut kaveri alottikin sit pleijarisarjan Spring Hockey Liigassa.

Päivystelen tänä iltana linjoilla, ois kiva jos jompikumpi tai hyväs lykys molemmat herrat ois sen verran vapaana et pelattas pelit, on töissä nimittäin sen verran kiirettä että ainoastaan tällee iltasin kerkee piipahtelee online :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ajattelin itsekin tänä iltana tässä pelata loput pois. OlviTenu ainaki pelaamatta ja muistaakseni joku muu. Päivystän sit ku oon pelannu spring hockey leaguen poffit pois.

Ajattelin itsekin tänä iltana tässä pelata loput pois. OlviTenu ainaki pelaamatta ja muistaakseni joku muu. Päivystän sit ku oon pelannu spring hockey leaguen poffit pois.
Ei ois ollu pakko pelata... :D

Perskuta että nyt jäi harmittaa tää loppukiri. Julberoa johdin toisessa pelissä jo 4-1, sitten ei mennyt enää mistään sisään ja 5-4 turpaan.

Kissaku syötti karvasta kalkkia taasen ensimmäisessä pelissä, ja teki voittomaalin 10sek ennen loppua... Hallitsi toki peliä selvästi, mutta että meinas verisuoni katketa kun se ratkasu tulee noin... :)

Nuo tappiot nyt sitten romuttivat hyvin todennäköisesti haaveet runkosarjan voitosta. No, kotietu lienee varma kuitenkin.

Aika hyvässä mallissa oli näköjään ottelumäärät, kellään ei ollut enää yli 4 matsia jäljellä. Sen hoitaa helposti huomenna, jos porukka tulee vaan linjoille. Itsellä vielä Jamppe x2 ja julbero x2. Itselle sopii huomenna 16 eteenpäin, laittakaa jotain aikaa, niin ei tarvi koko aikaa päivystää. Viimeiseen pleijaripaikkaankin oli vielä kaikilla hyvät mahdollisuudet.

Mä meen huomenna päiväristeilylle Tallinnaan mut enköhän mä viimeistään klo 20 ilmesty pleikkarin ääreen et sillon voisin pelata viimeset runkosarja pelit Mifonia vastaan.

Ylös Bottom