Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mifoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #6

Pääseekö vielä mukaan? Nimenomaan toi nopeatempoinen kiinnostaa! Jos pääsee ni:

PSN: nautaelain

Pääseekö vielä mukaan? Nimenomaan toi nopeatempoinen kiinnostaa! Jos pääsee ni:

PSN: nautaelain
Lukemalla ketjua voi helposti todeta että liiga on tämän illan jälkeen jo playoff-vaiheessa :)

Joten voin vastata Mifonin puolesta: ei pääse.

Pitää katsoa, jos itse nykäsen vielä jonkun nopeatempoisen liigan käyntiin kesäkuun alussa, mikäli pelaajia on. Mifoni ainakin kertoili ettei enää näillä näkymin Nopeatempoista sarjaa jatka, mutta samantyylinen shaisse ainakin itseäni kiinnostaa, mikäli joku muukin haluaa läpsytellä.

Mutta asiaan: tähän liigaan ei ehdi, seuraavaan kylläkin sitten, olehan hereillä foorumilla :)

Noniin nyt on pelit pelattu. Näyttää siltä, että runkosarja voitto napsahtaa tilille eli siis hyvistä asetelmista poffeihin.

Anteeksi vielä eilisen Tallinna reissuni aiheuttama sekaannus, pahoittelen.

Noniin nyt on pelit pelattu. Näyttää siltä, että runkosarja voitto napsahtaa tilille eli siis hyvistä asetelmista poffeihin.
Ei perskuta, näin siinä sitten kävi että itse sössin loppumetreillä urani ensimmäisen piikkipaikan. Taitaa Temetorkin vielä tulla ohi... :/

Anteeksi vielä eilisen Tallinna reissuni aiheuttama sekaannus, pahoittelen.
Näitähän sattuu. What happens in Tallinn, stays in Tallinn...

Ei perskuta, näin siinä sitten kävi että itse sössin loppumetreillä urani ensimmäisen piikkipaikan. Taitaa Temetorkin vielä tulla ohi... :/

Don't worry, ei sitä runkosarja ykköstä muisteta pitkällä ajalla, liigan voittaja saa vain kunnian.
Eikä sitä voiteta runkosarjan menestyksellä, itsellä on kokemusta, joten ihan hyvät tsäänssit sulla menestyä.

Lainaten legendaarista samuraita: "The warrior doesn't care if he's called a beast or a dog; the main thing is winning"

Mifoni tulossa play-offissa mua vastaan heti ekalla kierroksella, oh shit. :) Tämä kausi voi päättyä huonoimmaksi ikinä, mutta ei pidä viellä maalailla piruja seinille on sitä ennenkin voitettu vaikka ei ole sujunut runkosarja hyvin... Kyllä luottoa löytyy super Kaneen :D

Lainaten legendaarista samuraita: "The warrior doesn't care if he's called a beast or a dog; the main thing is winning"

Propsit Nugettille näin hienosta quotesta! ;) Jeah, kyllä minäkin aion vielä poffeissa näyttää kynteni vaikka en ihan hypikään runkosarjan kärkimiehistössä! :cool:

Nimenomaan. Ainoa mikä tuossa jäi vaan mieleen, oli se että sulla ja Jampella jäi matsi pelaamatta -> siirretään deadlinea.

Ei tuossa mulle ole mitään ongelmaa, ja tärkeintä että saadaan pelit pelattua. Mut aiempien liigojen perusteella matsikin pelaamatta -> pois liigasta. Olisi toki ollut Jamppea kohtaan ikävää, mutta säännöt on sääntöjä.

Minun mielestä ihan oikein tehdä näin, ja annetaan Jambezzin ja JKBANGin myös pelata tänä iltana pelinsä, jos ei mitään tapahdu niin homma katki. Näin on reilua kaikille :)

No offence, mut kunhan sanoin ;)

Selvennetään nyt vielä, ettei asialla tarvitse enempää arpoa. Jos tosiaan mun ja Jampen matsi olisi ollut ainoa mikä pelaamatta, päätös olisi ollut selvä, Jamppe ulos klo 22. Mutta meidän lisäksi peräti viidellä pelaajalla oli pelejä pelaamatta. Olisiko ollut mitenkään mahdollista, että poistan näistä viidestä vain yhden ja silloin muilla neljällä tulevat pelit täyteen? Ei ainakaan mun matikkapään mukaan. Eli olisin joutunut poistamaan ainakin yhteensä kolme pelaajaa(Jamppe mukaanlukien). Olisi tarkoittanut sitä, että liigaan jää 7 pelaajaa jäljelle. Itse olisin ollut neljän joukossa eli mennyt pleijareihin, mutta sijoilla 5-7 olleet olisivat varmasti olleet tyytyväisiä, kun pudotuspelipaikkaa ei olisi tullutkaan. Et ollut mukana vielä ensimmäisellä kaudella, jolloin näin tosiaan tapahtui oikeasti. Edelleenkin itseä **tuttaa niiden pelaajien puolesta, jotka silloin menettivät pleijaripaikan tuolla tavalla. Liigojen pyöritys on vaan aika paljon vaikeampaa hommaa, mitä sitä helposti kuvittelee. Koskaan ei voi miellyttää kaikkia ja välillä joutuu tekemään todella vaikeita ja paskamaisia päätöksiä.

Selvennetään nyt vielä, ettei asialla tarvitse enempää arpoa. Jos tosiaan mun ja Jampen matsi olisi ollut ainoa mikä pelaamatta, päätös olisi ollut selvä, Jamppe ulos klo 22. Mutta meidän lisäksi peräti viidellä pelaajalla oli pelejä pelaamatta. Olisiko ollut mitenkään mahdollista, että poistan näistä viidestä vain yhden ja silloin muilla neljällä tulevat pelit täyteen? Ei ainakaan mun matikkapään mukaan. Eli olisin joutunut poistamaan ainakin yhteensä kolme pelaajaa(Jamppe mukaanlukien). Olisi tarkoittanut sitä, että liigaan jää 7 pelaajaa jäljelle. Itse olisin ollut neljän joukossa eli mennyt pleijareihin, mutta sijoilla 5-7 olleet olisivat varmasti olleet tyytyväisiä, kun pudotuspelipaikkaa ei olisi tullutkaan. Et ollut mukana vielä ensimmäisellä kaudella, jolloin näin tosiaan tapahtui oikeasti. Edelleenkin itseä **tuttaa niiden pelaajien puolesta, jotka silloin menettivät pleijaripaikan tuolla tavalla. Liigojen pyöritys on vaan aika paljon vaikeampaa hommaa, mitä sitä helposti kuvittelee. Koskaan ei voi miellyttää kaikkia ja välillä joutuu tekemään todella vaikeita ja paskamaisia päätöksiä.
Niin, kuten sanoin niin minun puolesta asia on ok eikä tässä ole sen kummempaa. Mua puolestaan **tuttaa se, että tästä nyt tuli lumipallona isompi juttu ku piti ;)

Mun puolesta voi venyttää deadlinea, mutta kun sitä aiemminkaan ei venytetty, niin siksi asiaa kommentoin.

Ei siitä kannata itseensä ottaa, oot liigat vetäny esimerkillisesti, ja tiukka linja on ollut mielestäni helvetin hyvä ratkaisu!

Nyt veetään tää vielä kunnialla loppuun, ja pleijarit tän illan jälkeen heti aktiivisesti käyntiin! :)

Mifoni tulossa play-offissa mua vastaan heti ekalla kierroksella, oh shit. :) Tämä kausi voi päättyä huonoimmaksi ikinä.

Mulla TÄYSIN samat ajatukset:D

Ollut muuten todella tasainen kausi tällä kertaa, top5-pelaajat mahtuvat kaikki 6 pisteen sisään, en tiedä sitten miten tilanne muuttuu jos poistoja joutuu tekemään.

JKBANG näköjään pelaamassa, mutta Jambezzin viim. kirjautumisesta lähes 2 päivää. Voin poistaa pelaajan siinä 22 aikaan tai sitten menee huomiseen 17 saakka. Ne joilla vielä pelejä jäljellä voivat itse päättää kuinka kauan haluavat odottaa.

jambezzin voi potki peli pelaamatta..
+kyseinen kaveri lagi ekas pelis eikä suostunut yhteistä lopetusta..

Poistin jambezzin, ainoa muutos sijoituksiin oli, että julbero ohitti mynden. Pudotuspelit siis valmiit alkamaan. Mitään varsinaista deadlinea en laita, mutta olisi toki hienoa jos eka kierros saataisiin tämän viikon aikana valmiiksi.

Mifoni, tänään 16:30 pääset siis pelailemaan? Silloin olen paikalla jolloin voitaisiin todennäköisesti pelata pelit kerralla pois.

Jamppe koska pelataan? Mulle käy tänään ennen klo. 22 ja sit huomenna ja sunnuntaina klo.15 - 21. Ehdota aikaa...

Phillykin olisi onlinessa tänä iltana, joten voisin pelata pleijareiden ekan kierroksen pois. En edes tiedä kuka on vastassa, mutta väliäkö sillä :D

Sikäli mikäli tulkitsen oikein poffipareja niin se ois OlviTenun kanssa edessä epic battle. :cool:

Sikäli mikäli tulkitsen oikein poffipareja niin se ois OlviTenun kanssa edessä epic battle. :cool:
Aissss... Ois voinu käydä parempikin tuuri...

No mutta, spelaillaan iltamissa vaikka pelejä poikkeen, koetan keretä tosiaan onlineen töiden jälkeen! Taisi mennä runkosarjapelitkin tasan, mikäli en väärin muista niin ryöväsit voiton ekassa pelissä vikoilla sekunneilla :D

Hampaankolossa on paljon, nyt on verenmaku suussa :D

Enteilee kovaa sarjaa siis. ;) Saatan myöhemmin tänään mennä kaverille spelailee, mutta koitetaan jos ennätettäis jossai vaiheessa laittaa sarjaa ainaki aluilleen. :)

Oon Mifoni nyt taas paikalla, sori et kesti vähän kauemmin kuin arvioin.

Nugetti - Mifoni ottelusarja päättyi 3-0, Nugetti jatkoon.
Kiitos Mifonille peleistä. Kuten sanoit niin et tainnut olla parhaimmassa vireessäsi joten vähän paha alkaa vertailemaan miten hyvin oikeasti itse pelasin. Sen saa nähdä välierissä...

Ylös Bottom