Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mifoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #6

Mulla on harkat 20-21:30. Oon kotona siinä 22:00, pystytkö JKBANG oleen siin viel kymmenen jälkeen et ehittäis meidän pelit pois?

Jambezz mihin aikaa pelataa toi meiän peli?.. mielellään ennen yheksää..

Jambezz mihin aikaa pelataa toi meiän peli?.. mielellään ennen yheksää..
Ryöstähän sitten Jambezz pisteitä Temetorilta niin mulla säilyy teoreettiset tsäänssit uran ensimmäiseen runkosarjan voittoon! ;)

Hitto että ärsyttää eiliset tappiot, mut tämmöstä tää on. Turhahan näitä on pelata, jos häviäminen ei ota päähän :)

sori mulla venähtää tää viro reissu et oon pleikkarin äärellä vasta klo 22-23. Toivottavasti Mifoni on vielä sillon linjoilla.

sori mulla venähtää tää viro reissu et oon pleikkarin äärellä vasta klo 22-23. Toivottavasti Mifoni on vielä sillon linjoilla.

Voi olla, että on mulle sitten liian myöhään, ei viitti väsyneenä pelata. Se on varmaan tässä kohtaa paras vaihtoehto, että siirretään deadline huomiseen. Ei ole enää päivästä kiinni, kun viimeistä kautta viedään.

Huoh... tässä ollu jo valmis 4 päivää melkein :D
Pistäkääpäs vauhtia :)

Voi olla, että on mulle sitten liian myöhään, ei viitti väsyneenä pelata. Se on varmaan tässä kohtaa paras vaihtoehto, että siirretään deadline huomiseen. Ei ole enää päivästä kiinni, kun viimeistä kautta viedään.

Joo no nyt oisin kotiutunu, mutta otetaan vaan sitte huomenna ne viimiset pelit.

Jambezzkin kanssa jää varmaan peli pelaamatta.. Sillä huomenna duunissa 18asti.. Sieltä kalaan. Joten taitaa jäädä pelaamatta.
Jambezz olis voinut ilmestyä onlinee sillä olin onlinessa 18-22.15.. :mad:

Kokeillaas tänään uudestaa, kun ei eilen miestä näkyny.. Tänäänkin mielellään ennen ysiä voitas pelailla..
Taasko yhellä pelaajalla on useita pelejä pelaamatta? :D

No joo, en oo pleikan ääressä, en tiiä.

Toinen asia: yleensä deadline on ollut ehdoton, mutta nyt sitä muutettiin. Ei pahalla Mifonille, mutta jää paska maku jos aiemmin muiden kohdalla ollaan ehdottomia, nyt omalla kohdalla siirretään deadlinea. Joku vois tosta ottaa itteensä. Toki perustelu on ihan ok, että tämä on viimein liiga tälle pelille, mutta siltikin, you know what I mean :)

Pelailkaas pelit niin päästään pleijareiden maailmaan asappina! :)

Toinen asia: yleensä deadline on ollut ehdoton, mutta nyt sitä muutettiin. Ei pahalla Mifonille, mutta jää paska maku jos aiemmin muiden kohdalla ollaan ehdottomia, nyt omalla kohdalla siirretään deadlinea. Joku vois tosta ottaa itteensä. Toki perustelu on ihan ok, että tämä on viimein liiga tälle pelille, mutta siltikin, you know what I mean :)

Minä ainakin aloitan kohta kapinan, murrr :mad:
No ei, mikään kiirre valmiissa maailmassa, tai no ehkä pieni ;)

Yhtä kaveria vaan joutunu tässä tähyilee, ei ollu eilen sitte sinne kymmeneen asti JKBANG niinkuin sanoi täällä. Toivon että tässä kohta ilmestyisi, olen tässä hakannut muuten vain netissä änäriä kun ei ole mahdollista pelata tärkeitä pelejä..

No tässä kohtaa en kyllä ymmärrä mitä tarkoitat, kun olet sitä mieltä että siirsin itseni takia deadlinea. Jamppe ilmoitti ensin, että tulee pelaamaan viimeistään kahdeksalta, mikä jo sovittiinkin. Jampelle tuli este/hidaste eli pääsi pelaamaan vasta deadlinen jälkeen. Jos siis olisin pitänyt deadlinesta kiinni, niin klo 22 olisin poistanut Jampen liigasta. Mulle olisi taas siitä jäänyt paska maku suuhun, että poistan pirun aktiivisen pelaajan tuollaisesta syystä.

Jampen kanssa pelit on pelattu tunnin sisällä, sitten poistan Jambezzin, kun on aika selvä tilanne. JKBANG laittoi eilen viestiä, ettei ehdi päivystämään ja kolme peliä jää pelaamatta(en tiedä ketä vastaan). Ilmeisesti siis JKBANG pitää myös poistaa, että pelit saadaan loppuun.

No tässä kohtaa en kyllä ymmärrä mitä tarkoitat, kun olet sitä mieltä että siirsin itseni takia deadlinea. Jamppe ilmoitti ensin, että tulee pelaamaan viimeistään kahdeksalta, mikä jo sovittiinkin. Jampelle tuli este/hidaste eli pääsi pelaamaan vasta deadlinen jälkeen. Jos siis olisin pitänyt deadlinesta kiinni, niin klo 22 olisin poistanut Jampen liigasta. Mulle olisi taas siitä jäänyt paska maku suuhun, että poistan pirun aktiivisen pelaajan tuollaisesta syystä.

Jampen kanssa pelit on pelattu tunnin sisällä, sitten poistan Jambezzin, kun on aika selvä tilanne. JKBANG laittoi eilen viestiä, ettei ehdi päivystämään ja kolme peliä jää pelaamatta(en tiedä ketä vastaan). Ilmeisesti siis JKBANG pitää myös poistaa, että pelit saadaan loppuun.
Nimenomaan. Ainoa mikä tuossa jäi vaan mieleen, oli se että sulla ja Jampella jäi matsi pelaamatta -> siirretään deadlinea.

Ei tuossa mulle ole mitään ongelmaa, ja tärkeintä että saadaan pelit pelattua. Mut aiempien liigojen perusteella matsikin pelaamatta -> pois liigasta. Olisi toki ollut Jamppea kohtaan ikävää, mutta säännöt on sääntöjä.

Minun mielestä ihan oikein tehdä näin, ja annetaan Jambezzin ja JKBANGin myös pelata tänä iltana pelinsä, jos ei mitään tapahdu niin homma katki. Näin on reilua kaikille :)

No offence, mut kunhan sanoin ;)

Voisihan ne pelit pelata vähän aikaisemmin niin ei tarvi vikana päivänä pakottaa aikatauluaan mahdottomaksi... :)

Ylös Bottom