Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kenelle mahtaa esim Waverace olla suunnattu?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
. Venailemme niitä aikuisille suunnattuja, parempia pelejä vielä tovin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
No Venailemme niitä aikuisille suunnattuja, parempia pelejä vielä tovin. ... pelit 7-
Aikuisille suunnattuja (vs. Mario)
parempia (vs. Wave Race)
Olen todella pahoillani, jos testiporukkamme oli eri mieltä teidän kanssanne. Tällaisilla vanhuksilla kun ei tarvitse enää miettiä mitään hankintoja fanboy-uskottavuus-hinta-akselilla, vaan voi ostaa noita masiinoita, jos niillä on mukavia pelejä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
kuten itse sanoit, olisi kiva kuulla niitä mielipiteitä miksi waverace ei maistunut...
...ja jos itse genre ei kiinnosta niin ei kannattaisi sen perusteella leimata peliä huonoksi...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Jore vain esitti oman(ja testiporukan) mielipiteensä. Ette te voi Jorea enää tuosta käännyttää.
"Peli oli mielestäni tylsä."
"Miksi?"
"No ei vaan innostanut ja edellinen osa oli ihan samanlainen"
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Eiköhän se raja hyvän ja vähemmän hyvän pelin välillä ole jokseenkin henkilökohtainen.. Jotkut rakastavat MGS-pelejä, jotkut vihaavat niitä. Mariot iskevät joihinkin kuin märkä sukka, toiset pelaavat Tekken-sarjaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
hyvän tai huonon pelin rajaa ei edelleenkään vedetä vain sillä perusteella, että lajityyppi ei jostain syystä ole mieleinen.
vielä noista lastenpeleistä...mm. Rayman.
Ei mitään turhaa, mutta kaikki tarpeellinen. Paitsi DVD.
Tällaisilla vanhuksilla kun ei tarvitse enää miettiä mitään hankintoja fanboy-uskottavuus-hinta-akselilla, vaan voi ostaa noita masiinoita, jos niillä on mukavia pelejä.![]()