Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oblivion-helppari

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Oblivion-helppari

Pibe sanoi:
Juu voisi sanoa että siinäpä on jo kohtalaista spoilausta :D
Voi jumankeke...

Joo, ja kaikkein parasta, mitä tässä tilanteessa voi tehdä, on quotata tuo spoilaus ilman spoilaustageja :rolleyes: Lisätty tägit kaikkiin kolmeen viestiin.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Joona_89 sanoi:
Niin, en ole ihan varma kyllä... Tarkistapa 'Active quests' valikosta, että onko siellä Arena niminen tehtävä vielä kesken. Koska oikeasti sen pitäis hävitä sieltä, kun pieksii sen örkin.

Itse en tehnyt lainkaan "grey prince" questia. Vedin vain örkkiä pataan. Olen ymmärtänyt niin, että Arena tehtävä on aina kesken, koska sinne voi mennä ottelemaan rahasta koska tahansa sen jälkeen, kun olet saavuttanut mestaruuden.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

gbz900 sanoi:
Itse en tehnyt lainkaan "grey prince" questia. Vedin vain örkkiä pataan. Olen ymmärtänyt niin, että Arena tehtävä on aina kesken, koska sinne voi mennä ottelemaan rahasta koska tahansa sen jälkeen, kun olet saavuttanut mestaruuden.

Arena tehtävä jää kyllä ikuisesti kesken mutta tuossa aikaisemmin on jäänyt tehtävä siihen kun örkkiä on pistetty pataan eikä eteenpäin pääse. Bugi siis ja ei muuta kuin vanhaa seiviä etsimään. Pelin kotelossa pitäisi lukea: Varoitus! Tallenna peli usein ja useaan eri tallennustiedostoon :D
 
Vastaus: Oblivion-helppari

noose01 sanoi:
Arena tehtävä jää kyllä ikuisesti kesken mutta tuossa aikaisemmin on jäänyt tehtävä siihen kun örkkiä on pistetty pataan eikä eteenpäin pääse. Bugi siis ja ei muuta kuin vanhaa seiviä etsimään. Pelin kotelossa pitäisi lukea: Varoitus! Tallenna peli usein ja useaan eri tallennustiedostoon :D

Niin onko joku boksiversiolla kuitenkin päässyt tuon areenan läpi gray prince tehtävän suoritettuaan? Että onko kyseessä joku satunnainen bugi vai joka kerta ilmenevä?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

noose01 sanoi:
Arena tehtävä jää kyllä ikuisesti kesken mutta tuossa aikaisemmin on jäänyt tehtävä siihen kun örkkiä on pistetty pataan eikä eteenpäin pääse. Bugi siis ja ei muuta kuin vanhaa seiviä etsimään. Pelin kotelossa pitäisi lukea: Varoitus! Tallenna peli usein ja useaan eri tallennustiedostoon :D

mutta onko joku muukin sellasessa vaiheessa että ei voi tappaa edes niitä minotaureja tai mitä muita örkkejä sieltä tuleekaan? nimittäin minä elon se alakerran nainen vaan sanoo et en voi taistella. olen odottanut monta viikkoa eikä se kyl puhu siit et ne ei ois viel valmiit.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Eiköhän tuokin ole bugi... :eek:
Kyllä sinne pitäisi päästä niitä listimään muuten.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

noose01 sanoi:
Eiköhän tuokin ole bugi... :eek:
Kyllä sinne pitäisi päästä niitä listimään muuten.

niin mutta olen puhunut sille silloin kun ei ole mennyt viikkoa ja se sanoo silloin ihan eri lailla kun nyt.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Slaughterfishien kalastus tehtävässä nimeltään "go fish", Imperial Cityn läheisyydessä olevan pienen Weye-nimisen tönön isäntä Aelwin Merowald pyytää tuomaan 12 Slaughterfishin suomut.

Tehtäväkursori osoittaa tiettyyn kohtaan järveä, jossa nuita piruja olikin muutama. Kursori siirtyi aina seuraavan kalan kohdalle, kun edellinen oli teilattu. Meikäläisen kursori osoittaa nyt kohtaa, missä ei.tod. ole kalaa. :mad: Eli vaikka kuinka hyörisi & pyörisi, niin siinä kohdassa ei ole missään lähimaastossa kalloo.

Varmuuden vuoksi uiskennellut koko vesistön ( :D ) läpi, eikä tuollaisia random kalojakaan oikein missään ole, vaikka pari olen löytänyt aivan muualta. Jotka kuolivat yhdestä iskusta, kun taas edelliset fisut ovat melkein saaneet hahmoni hengiltä. :confused:

Epäilen jotain bugittamista, joten kyselisin vaan, että löytääkös noita Slaughterfisuja muualtakin/voiko ostaa suomuja kaupasta tjsp.?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

PaavoGold sanoi:
Slaughterfishien kalastus tehtävässä nimeltään "go fish", Imperial Cityn läheisyydessä olevan pienen Weye-nimisen tönön isäntä Aelwin Merowald pyytää tuomaan 12 Slaughterfishin suomut.

Tehtäväkursori osoittaa tiettyyn kohtaan järveä, jossa nuita piruja olikin muutama. Kursori siirtyi aina seuraavan kalan kohdalle, kun edellinen oli teilattu. Meikäläisen kursori osoittaa nyt kohtaa, missä ei.tod. ole kalaa. :mad: Eli vaikka kuinka hyörisi & pyörisi, niin siinä kohdassa ei ole missään lähimaastossa kalloo.

Varmuuden vuoksi uiskennellut koko vesistön ( :D ) läpi, eikä tuollaisia random kalojakaan oikein missään ole, vaikka pari olen löytänyt aivan muualta. Jotka kuolivat yhdestä iskusta, kun taas edelliset fisut ovat melkein saaneet hahmoni hengiltä. :confused:

Epäilen jotain bugittamista, joten kyselisin vaan, että löytääkös noita Slaughterfisuja muualtakin/voiko ostaa suomuja kaupasta tjsp.?
Niitä löytyy melkein kaikista luolastoista, joissa on vettä vähänkään enemmän kuin yksi neliömetrin kokoinen putti. Minä en muista luolastojen ulkopuolella nähneeni slaughterfishejä varmaan kertaakaan. Jos suomuja ostaa haluaa, niin kannattaa varmaan käydä kaupunkien alkemistikaupat läpi.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Lloope sanoi:
Niitä löytyy melkein kaikista luolastoista, joissa on vettä vähänkään enemmän kuin yksi neliömetrin kokoinen putti. Minä en muista luolastojen ulkopuolella nähneeni slaughterfishejä varmaan kertaakaan. Jos suomuja ostaa haluaa, niin kannattaa varmaan käydä kaupunkien alkemistikaupat läpi.

Suomuja löytää myös monesti goblineilta, etenkin kalastajasellaisilta.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Kiitoksia vastauksista. Taidanpa sitten suosiolla siirtyä johonkin muuhun questiin, ja jättää tämän myöhemmäksi.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Näissä ei kelpaa kaikki slaughterfisut, vaan pitää olla niitä määrättyjä. Yritä vähän ajan päästä uudelleen. Hommaa myös itsellesi vedenallahengitysspelli tai esine + detect life. Auttaa kummasti. Jotkut fisut tykkäävät olla pohjalla.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Janus sanoi:
Näissä ei kelpaa kaikki slaughterfisut, vaan pitää olla niitä määrättyjä. Yritä vähän ajan päästä uudelleen. Hommaa myös itsellesi vedenallahengitysspelli tai esine + detect life. Auttaa kummasti. Jotkut fisut tykkäävät olla pohjalla.

Joo, huomasin muuten saman jutun. Luolastoista löytyy "tavallisia" slaughterfishejä, mutta questiin kelpaa ainoastaan "äitikalat" :D . Täytyypä upata leveleitä, jotta saisi tuon veden alla hengittämisen kuosiin, kun nykyisellään ei montaa kertaa taikaa pysty käyttämään. Ja olen liian laiska/pihi hankkimaan potioneja.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Käy sukeltamassa Anvilin edustalta kypärä, jonka avulla voit sukeltaa rajattomasti ja kaupan päälle saat nightvisionin ja detect lifen. Ota kartta näkyviin. Anvilin edustalla lukee Abecian Sea. Kypärä löytyy suunnilleen b-kirjaimen yläpuolelta. Voi vaatia hieman etsimistä, mutta siellä se on luurangon vierellä.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

gbz900 sanoi:
Käy sukeltamassa Anvilin edustalta kypärä, jonka avulla voit sukeltaa rajattomasti ja kaupan päälle saat nightvisionin ja detect lifen. Ota kartta näkyviin. Anvilin edustalla lukee Abecian Sea. Kypärä löytyy suunnilleen b-kirjaimen yläpuolelta. Voi vaatia hieman etsimistä, mutta siellä se on luurangon vierellä.


Oi oi, hyvältä kuullostaa!

Kiitos vinkistä!

Edit: Rumare Slaughterfishit tapettu! ;-*
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

Miten voi poistaa kirouksia (eli negatiivisia attribuutteja, kuten esim. drain speed jne. jne. jne.) varusteistaan?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

PaavoGold sanoi:
Miten voi poistaa kirouksia (eli negatiivisia attribuutteja, kuten esim. drain speed jne. jne. jne.) varusteistaan?

Kirkossa rukoilemalla, tai tietyillä potioneilla.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Tuo kirkossa rukoilu poistaa käsittääkseni kirouksen ainoastaan hahmon omista atrributeista, mutta ei varusteista.

Eli siis, annan esimerkin: Kypärä X:ssä on ostaessa Nighteye-ominaisuus, mutta myös Drain speed -5. Miten pääsen eroon kypärän Drain speed "kirouksesta"? Ja jos on joku potioni olemassa, niin mikä/mistä saa?
 
Ylös Bottom