Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oblivion-helppari

Vastaus: Oblivion-helppari

Azathoth sanoi:
Sarkazmo vastasikin tähän jo osittain, lisäisin tähän että tiirikointi on rikos vain mikäli siitä jää
kiinni. Eli jos sinulla on riittävän korkea sneak, pystyt tiirikoimaan huomaamatta minkä tahansa
lukon ja missä vain. Eli jos on matala sneak level, tai ei käytä sitä, vartioiden kotkansilmät
tuntuvat näkevän seinienkin läpi ja murtopuuhat jonkun asunnossa saavat äkkinäisen lopun,
mikä on paitsi ärsyttävää myös epärealistista.
Niin no, eihän rikoksesta voi jäädä kiinni jos kukaan ei näe :D

Jos on matala sneak level niin pitää myös kovempaa möykkää, siksi "meediovartijat" tuntuvat näkevän rikoksen vaikka toisesta kaupungista.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

PaavoGold sanoi:
Kiitos, Sarkazmo!

Alan pikkuhiljaa olemaan melko varma, että olen random paikalliskillan toimipisteessä tiirikoinut jonkun koneen ohjaaman hahmon huoneen (laillisesti), ja vahingossa rötsännyt erään itemin (kursorin värin mukaan laillisesti), joka on aiheuttanut pelin sisäisen pienehkön ristiriidan tjsp. , sillä kyseisen itemin saa käsittääkseni hankittua quest-itemina myöhemmin pelissä, ja ainoastaan työllä. Eli "vahingossa" tuli otettua itemi, joka on vaivan palkkana pelin myöhemmissä vaiheissa tj.

No perskuta, kakku on istuttu, ja nyt vaan sitten keräilemään 20kpl Dragon's Tongue & Redwort kasveja, jotta ottaisivat takaisin. Helvetin kovat vaatimukset killalla, sillä kumpiakaan ei kasva ihan joka notkossa. Olen tosin jo voiton puolella, sillä omasta mielestäni :)D ) puolisyyttömänä tähän rikokseen päätin turvautua ystävämme internetin apuun löytääkseni nämä kasvit. :D

Edit: Ai niin, sainkohan Fighter's Guildista fudut, koska jouduin linnaan/sakotettavaksi tämän Magic Guildin rikkomuksen tähden? Käsittääkseni Fighter's Guildilaisella täytyy olla pyyteetön rikosrekisteri. Tahtoisin selvittää asiaa, sillä yritän mm. vastaamanne infon perusteella kartoittaa, että mikä on pelissä "väärin" ja mikä "oikein". ^^


Juu itsekin on yhen Thiefs Guild tehtävän takia erotettu Mages Guildista, ja pitäisi nuo Dragon's Tonguet ja Redworth Flowersit löytää. Redworth Flowersia mulla on jo 19 kpl, mutta Dragon's Tongueta vain 6. Tiedän yhden paikan siellä lähellä Black Woodin metsää, veden äärellä, mutta sieltä ei löytynyt kuin muutama Dragon's Tongue. Eli mistäs näitä helposti löytää? Ostamalla olen löytänyt vain parista paikasta niitä, mutta nekin aikoinaan vahingossa käytetty. :) Eli onko noita Dragon's Tongueta muuallakin kuin tuossa yhdessä kohdassa?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

olge sanoi:
Eihän sitä pakko ole antaa. Martinille kelpaa muutama muukin articact.
Sille kelpaa ihan mikä tahansa niistä Daedric Artefacteista.
PaavoGold sanoi:
Edit: Ai niin, sainkohan Fighter's Guildista fudut, koska jouduin linnaan/sakotettavaksi tämän Magic Guildin rikkomuksen tähden? Käsittääkseni Fighter's Guildilaisella täytyy olla pyyteetön rikosrekisteri. Tahtoisin selvittää asiaa, sillä yritän mm. vastaamanne infon perusteella kartoittaa, että mikä on pelissä "väärin" ja mikä "oikein". ^^
Jos hahmollasi on liikaa Infamya niin Fighter's Guildiin ei voi liittyä.

Nuo mainitsemiasi ingredientejä pitää muuten kerätä jos saa fudut Mages Guildista, ei Fighter's guildista. Guildikavereiltahan ei saa varastaa mitään, jonka takia sait siitä fudut. En sitten tiedä miksi sait monoa jos kerran kursori näytti valkoista, lienee bugi.

kloever sanoi:
Eli onko noita Dragon's Tongueta muuallakin kuin tuossa yhdessä kohdassa?
Suoraan UESPwikistä: "Found along the Gold Road beetween Skingrad and the Imperial City. Also in the wilderness east of Bravil."
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Sarkazmo sanoi:
S
Jos hahmollasi on liikaa Infamya niin Fighter's Guildiin ei voi liittyä.


Siis jos on liikaa infamya verrattuna fameen. Kyllä melkein itsekkin sen ko.artifactin martinille antaisin. Muissa artifacteista saattaa olla enempi hyötyä.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

bf-man sanoi:
Kyllä melkein itsekkin sen ko.artifactin martinille antaisin. Muissa artifacteista saattaa olla enempi hyötyä.
Niinpä. Ovet saa helposti auki taioillakin. Alterationin ei tarvitse olla kovinkaan korkealla että saat very hard lukot auki. Itse annoin Martinille muistaakseni Volderungin, joka on varmaankin pelin paras sotavasara.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Sarkazmo sanoi:
Nuo mainitsemiasi ingredientejä pitää muuten kerätä jos saa fudut Mages Guildista, ei Fighter's guildista. Guildikavereiltahan ei saa varastaa mitään, jonka takia sait siitä fudut. En sitten tiedä miksi sait monoa jos kerran kursori näytti valkoista, lienee bugi.

Njoo, siis koko tarina lyhkäisyydessään meni niin, että olin kaikessa rauhassa ratsastelemassa kohti auringonlaskua syvällä sisämaassa, kun yht'äkkiä ruutuun pomppaa pop-up, jossa sanotaan "You have stolen from the mages guild!". Olin ihan että WTF, ja palailinkin nopeasti erääseen killan sivupisteeseen selvittämään asiaa. Kun juttu oli tullut "selväksi", niin poikkesinpa siinä sivussa Fighter's Guildiin ihan muuten vaan, ja huomasin porukan sielläkin dissaavan minua ja pahasti :D. Noh, meninpä sitten selvittelemään asiaa sinnekin, ja sain kuulla olevani varas. Tästä ei peli ollut edes maininnut pop-upilla, kuten mages guildin kanssa.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

PaavoGold sanoi:
Njoo, siis koko tarina lyhkäisyydessään meni niin, että olin kaikessa rauhassa ratsastelemassa kohti auringonlaskua syvällä sisämaassa, kun yht'äkkiä ruutuun pomppaa pop-up, jossa sanotaan "You have stolen from the mages guild!". Olin ihan että WTF, ja palailinkin nopeasti erääseen killan sivupisteeseen selvittämään asiaa. Kun juttu oli tullut "selväksi", niin poikkesinpa siinä sivussa Fighter's Guildiin ihan muuten vaan, ja huomasin porukan sielläkin dissaavan minua ja pahasti :D. Noh, meninpä sitten selvittelemään asiaa sinnekin, ja sain kuulla olevani varas. Tästä ei peli ollut edes maininnut pop-upilla, kuten mages guildin kanssa.

mistä nuo dragon armorit pitäisi hakea pelissä kyllä sanotaan joku paikka mutta en tiedä yhtään missä se on niin tietääkö kukaan missä se paikka on? ne pitäisi saada sieltä paikasta kahden viikon viikon aikana.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

TJ69 sanoi:
mistä nuo dragon armorit pitäisi hakea pelissä kyllä sanotaan joku paikka mutta en tiedä yhtään missä se on niin tietääkö kukaan missä se paikka on? ne pitäisi saada sieltä paikasta kahden viikon viikon aikana.

Se on kahden viikon päästä, eli ennen sitä niitä ei voi hakea. Siitä tulee kyllä ilmoitus kun aika on mennyt ja sitten kun valitset sen questin niin oikea paikka tulee kartalle. Tosin ei niillä rojuilla muistaakseni mitään tehnyt.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Dr Evil sanoi:
Se on kahden viikon päästä, eli ennen sitä niitä ei voi hakea. Siitä tulee kyllä ilmoitus kun aika on mennyt ja sitten kun valitset sen questin niin oikea paikka tulee kartalle. Tosin ei niillä rojuilla muistaakseni mitään tehnyt.
¨

okei pitää sitten odotella siihen asti:)
 
Vastaus: Oblivion-helppari

bf-man sanoi:
Se dark brotherhoodin tehtävä ei "lopu" ikinä. Eli sen voi ajatella että se on kesken. Sinä olet sen paikan johtaja ja sinun tehtävä on välittää ne tiedot sille naiselle. Miten sulla on liikaa rahaa? Oletko taloja ostellut ollenkaan?
Taloja olen ostanut jokaisesta kaupungista Imperial Citya lukuunottamatta. Ja kaikista kaupungeista myös ne koristeet sinne taloihin.
Alussa sitä rahaa tuli vähän kerättyäkin, mutta nyt vain nappaan aina tehtävien aikana lentelevät haarniskat ja aseet mukaani ja sellainen 1700 kappaleelta on ihan kiva summa. Joten kyllä sitä rahaa siinä kertyy ihan kivasti. Nyt on rahaa enää vajaa 200 000, kun ostin talot jokaisesta kaupungista. Mutta kyllähän tuostakin tuhlattavaksi riittää. Olen nyt ostellut kaikkia varusteita/sormuksia/kaulaketjuja jotka kehittäisivät Strengtiä. Strengt on kiitettävät 180.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Lloope sanoi:
Sama juttu myös tuon areenan kanssa. Olen hakannut sieltä ne vaikeimmat vastukset, joita areena tarjoaa, varmaan yli kymmeneen kertaan ja tehtävä näyttäisi vielä jatkuvan.
Aika tyhmä juttu =/
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Kyselen tässä nyt kaikenmoisia kysymyksiä. Suurin osa sellaisia, että tehtävät pääsee kyllä läpi, kunhan jaksaa vain koluta luolastoja ja raunioita. Mutta jos joku tietäisi nopeita vaihtoehtoja näihin, olisin enemmän kuin kiitollinen.

1. Miten voi liittyä Blade-ritareihin?
2. Miten voi liittyä Blackwood Companyyn? Uskoisin tämänkin ratkeavan vielä ajan myötä, kun menen ensin kaikki Fighters Guildin tehtävät läpi...
3. Umbacano haluaa minun tuovan hänelle Ayleid Statueita kymmenen kappaletta. En ole yhtäkään sitä ensimmäistä lukuunottamatta löytänyt =/
4. Eräs tyyppi haluaa Shadowbanish Winea kuusi pulloa. Kaksi löytyi heti pelin alussa ja tähänkään mennessä ei ole yhtään lisäpulloa löytynyt, joten olen aika epäilevin mielin nyt tämän tehtävän kanssa.

Muokkasin hieman, kun sain noita tehtäviä tehtyä.
Ja tuo Cyrodilic Brandy: Olen pyörinyt monissa kaupoissa, joissa niitä on ollut myynnissä.
Olen vain etsinyt sellaisia ruskeita pulloja noiden "potion"-pullojen sijaan ja siksi se on lipunut silmien alta. Olinpas tyhmä :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

1.Cyrodicil brandya löytää joistakin alkemian kaupoista.

Kakkoseen:

Odota kunnes se mies on siinä haudan edessä, tiputa se mace sitten hänen viereensä ja lyö. Hänellä pitäisi keittää yli ja noukkii sen sauvan maasta ja tappaa sinut (Jos ei toimi niin sitten tehtävä taitaa bugittaa).
 
Vastaus: Oblivion-helppari

OmigauMee sanoi:
1.Cyrodicil brandya löytää joistakin alkemian kaupoista.

Kakkoseen:

Odota kunnes se mies on siinä haudan edessä, tiputa se mace sitten hänen viereensä ja lyö. Hänellä pitäisi keittää yli ja noukkii sen sauvan maasta ja tappaa sinut (Jos ei toimi niin sitten tehtävä taitaa bugittaa).
Koitin tuota jo kerran, mutta ei toiminut. Mutta nyt kun tiedän toimintatavan, niin jaksan yrittääkin useampia kertoja ja ymmärrän epäonnistumisen johtuvan bugista, eikä toimintatavastani. Kiitoksia.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Marsu sanoi:
Koitin tuota jo kerran, mutta ei toiminut. Mutta nyt kun tiedän toimintatavan, niin jaksan yrittääkin useampia kertoja ja ymmärrän epäonnistumisen johtuvan bugista, eikä toimintatavastani. Kiitoksia.

ihan kiva minulla bugittaa yksi tehtävä! teen sellaista deadric shrine tehtävää ja minun piti hakea se umbra miekka sille patsaalle mutta en halua antaa sitä sille joten painan että en anna sita ja sitten kun yritän lähteä sieltä peli tilttaa joten en voi tehdä sitä tehtävää loppuun. jäätaas yksi tehtävä tekemättä!!:mad:
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Marsu sanoi:
Kyselen tässä nyt kaikenmoisia kysymyksiä. Suurin osa sellaisia, että tehtävät pääsee kyllä läpi, kunhan jaksaa vain koluta luolastoja ja raunioita. Mutta jos joku tietäisi nopeita vaihtoehtoja näihin, olisin enemmän kuin kiitollinen.

1. Miten voi liittyä Blade-ritareihin?
2. Miten voi liittyä Blackwood Companyyn? Uskoisin tämänkin ratkeavan vielä ajan myötä, kun menen ensin kaikki Fighters Guildin tehtävät läpi...
3. Umbacano haluaa minun tuovan hänelle Ayleid Statueita kymmenen kappaletta. En ole yhtäkään sitä ensimmäistä lukuunottamatta löytänyt =/
4. Eräs tyyppi haluaa Shadowbanish Winea kuusi pulloa. Kaksi löytyi heti pelin alussa ja tähänkään mennessä ei ole yhtään lisäpulloa löytynyt, joten olen aika epäilevin mielin nyt tämän tehtävän kanssa.

Muokkasin hieman, kun sain noita tehtäviä tehtyä.
Ja tuo Cyrodilic Brandy: Olen pyörinyt monissa kaupoissa, joissa niitä on ollut myynnissä.
Olen vain etsinyt sellaisia ruskeita pulloja noiden "potion"-pullojen sijaan ja siksi se on lipunut silmien alta. Olinpas tyhmä :p

bladesiin voi liittyä kun on vetänyt pää tehtävän tarpeeksi pitkälle. tai sillon siihen kai pitää liittyä minä ainakin liityin silloin.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

TJ69 sanoi:
ihan kiva minulla bugittaa yksi tehtävä! teen sellaista deadric shrine tehtävää ja minun piti hakea se umbra miekka sille patsaalle mutta en halua antaa sitä sille joten painan että en anna sita ja sitten kun yritän lähteä sieltä peli tilttaa joten en voi tehdä sitä tehtävää loppuun. jäätaas yksi tehtävä tekemättä!!:mad:

Itselläni ei ollut tätä ongelmaa, mutta hämärä muistikuva kertoo, että netissä oli jotain vihjettä siihen suuntaan, että heti kieltävän vastauksen jälkeen voisi koittaa fast travelia, jolla saisi kierrettyä jumituksen.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

gbz900 sanoi:
Itselläni ei ollut tätä ongelmaa, mutta hämärä muistikuva kertoo, että netissä oli jotain vihjettä siihen suuntaan, että heti kieltävän vastauksen jälkeen voisi koittaa fast travelia, jolla saisi kierrettyä jumituksen.

okei pitää testata.
 
Ylös Bottom