Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oblivion-helppari

Vastaus: Oblivion-helppari

Tässä taas Oblivionia pelailin, ja tällainen update-ikkuna aukesi. Näitä updatejahan tarvitsee aina silloin tällöin hyväksyä, ja hyväksyin tietty nytkin. Kysymykseni kuuluukin, että päivitteleekö Microsoft esim. X0:n Oblivionia aina silloin tällöin?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

onko vaihtoehtoa olla tappamatta sitä grand champion orchiä? ite tapoin sen, mutta onko jotain hyötyä jos sen jättäis tappamatta? ku sehän sanoo siinä että tapa hänet ku kärsii....
 
Vastaus: Oblivion-helppari

onko päätehtävä sitten ohi kun on martin muuttunut siks kivilohikäärmeeks ja kun on hakenu sen jälkee ne impperial dragon armoris?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

TJ69 sanoi:
onko päätehtävä sitten ohi kun on martin muuttunut siks kivilohikäärmeeks ja kun on hakenu sen jälkee ne impperial dragon armoris?[/
On.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

TJ69 sanoi:
onko päätehtävä sitten ohi kun on martin muuttunut siks kivilohikäärmeeks ja kun on hakenu sen jälkee ne impperial dragon armoris?
Spoileritägit...?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

Juu voisi sanoa että siinäpä on jo kohtalaista spoilausta :D
Voi jumankeke...
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Joo ilman muuta, onneksi itse vedin jo päätehtävän läpi. Heti varoitukset tuohon, en tuosta haluaisi spoilautua. Oli se niin yllättävä ja siisti kohta se.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Tyni sanoi:
onko vaihtoehtoa olla tappamatta sitä grand champion orchiä? ite tapoin sen, mutta onko jotain hyötyä jos sen jättäis tappamatta? ku sehän sanoo siinä että tapa hänet ku kärsii....

Ei taida olla, kun muistaakseni alueelta ei pääse pois ennenkuin se on hengetön. Luulin aluksi olevani hyödyksi sille, kun tein sen tehtävän sille ennen finaalitappelua, mutta sitten mokomalle tuli paha mieli. *sniff*
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Mitä pitää tehdä pääjuonen tehtävässä, kun on kerännyt 4kirjaa(minkänimisiänenytolivatkaan)
ja antanut ne Argonialaisen naisen luettavaksi ja hän sanoo, että pitää mennä (olikos se nyt) Elves districkiin... vihreän nuolen kohdalle(näkyy siis siinä kartassa)
Näin nopeasti kysyttynä. Mutta jos jäi epäselväksi missä olen, niin pistän tarkemmat tiedot....
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Wille__90 sanoi:
Mitä pitää tehdä pääjuonen tehtävässä, kun on kerännyt 4kirjaa(minkänimisiänenytolivatkaan)
ja antanut ne Argonialaisen naisen luettavaksi ja hän sanoo, että pitää mennä (olikos se nyt) Elves districkiin... vihreän nuolen kohdalle(näkyy siis siinä kartassa)
Näin nopeasti kysyttynä. Mutta jos jäi epäselväksi missä olen, niin pistän tarkemmat tiedot....
Eikös neljän kirjan etsimisen ja arvoituksen ratkaisemisen jälkeen pitänyt mennä tutkimaan jotain hautaa (tms. rakennelmaa) Green emperor's way -nimisessä kaupunginosassa? Menet siis sinne tiettyyn vuorokaudenaikaan ja tutkiskelet rakennelmaa niin saat tiedon mitä pitää tehdä seuraavaksi. En nyt muista mikä tämä vuorokaudenaika oli. Joskus valoisaan aikaan kuitenkin :).

EDIT: Olisiko ollut peräti keskipäivän aikaan.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Lloope sanoi:
Eikös neljän kirjan etsimisen ja arvoituksen ratkaisemisen jälkeen pitänyt mennä tutkimaan jotain hautaa (tms. rakennelmaa) Green emperor's way -nimisessä kaupunginosassa? Menet siis sinne tiettyyn vuorokaudenaikaan ja tutkiskelet rakennelmaa niin saat tiedon mitä pitää tehdä seuraavaksi. En nyt muista mikä tämä vuorokaudenaika oli. Joskus valoisaan aikaan kuitenkin :).

EDIT: Olisiko ollut peräti keskipäivän aikaan.
Olen kokeillut juuri tuota, mutta ei onnistu, no kai se oikea aika tulee joskus vastaan ja pääsee pitkästä aikaa jatkamaan Mainguestia sivu tehtävien sijasta:)
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Tyni sanoi:
onko vaihtoehtoa olla tappamatta sitä grand champion orchiä? ite tapoin sen, mutta onko jotain hyötyä jos sen jättäis tappamatta? ku sehän sanoo siinä että tapa hänet ku kärsii....
Ei ainakaan omalle kohdalle ole loksahtanut.
Wille__90 sanoi:
Olen kokeillut juuri tuota, mutta ei onnistu, no kai se oikea aika tulee joskus vastaan ja pääsee pitkästä aikaa jatkamaan Mainguestia sivu tehtävien sijasta
12:00 aamulla käyt hipsimässä siellä Imperial Cityn keskiosassa.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Wille__90 sanoi:
Olen kokeillut juuri tuota, mutta ei onnistu, no kai se oikea aika tulee joskus vastaan ja pääsee pitkästä aikaa jatkamaan Mainguestia sivu tehtävien sijasta:)

Katso sitä juttua mihin vihreä nuoli osoittaa silloin kun siihen paistaa aurinko ja kun siihen paistaa aurinko pitäisi yhden kuvan siinä muuttua punaisesksi ja sitten painat sitä punaista kohtaa.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Tyni sanoi:
onko vaihtoehtoa olla tappamatta sitä grand champion orchiä? ite tapoin sen, mutta onko jotain hyötyä jos sen jättäis tappamatta? ku sehän sanoo siinä että tapa hänet ku kärsii....

Kukaan muu törmännyt tässä pieneen bugiin?
Eli kun örkin niistää ja kerää kamppeet, niin muija vaan alakerrassa jauhaa, että menit sitten haastamaan ja vauhtia nyt sua odotetaan.

Eli vaikka örkki kuollut, niin tehtävä ei ole selvitetty.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

nothing sanoi:
Kukaan muu törmännyt tässä pieneen bugiin?
Eli kun örkin niistää ja kerää kamppeet, niin muija vaan alakerrassa jauhaa, että menit sitten haastamaan ja vauhtia nyt sua odotetaan.

Eli vaikka örkki kuollut, niin tehtävä ei ole selvitetty.

Oletko tehnyt sen "Quest for the Grey Prince" tehtävän? (vai oliko se tuon niminen)
Nimittäin jos sen tekee, niin pieni bugi ilmenee eikä tehtävää voi päästä läpi...
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Joona_89 sanoi:
Oletko tehnyt sen "Quest for the Grey Prince" tehtävän? (vai oliko se tuon niminen)
Nimittäin jos sen tekee, niin pieni bugi ilmenee eikä tehtävää voi päästä läpi...

Kyllä minä sen tein ainakin, eikä mitään bugia tullut. Ei se muuta vaikuta, muutakuin että kaveri antaa tappaa itsensä. Ainakaan minulla.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Joona_89 sanoi:
Oletko tehnyt sen "Quest for the Grey Prince" tehtävän? (vai oliko se tuon niminen)
Nimittäin jos sen tekee, niin pieni bugi ilmenee eikä tehtävää voi päästä läpi...

No voi hanuri. Eivät sitten ole viitsineet korjata noinkin selkeää bugia.
Nyt kyllä ketuttaa. Toivottavasti löytyy seivi ennen tehtävän selvittämistä. Tai jotain.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Joo, olis tähän voinut laittaa ne spoileritagit....
Itseppähän tätä helpparia selasin.
Voisitte muuten muokata viestit jälkeenpäin, niin ei käy muille uteliaille käy samoin.

T: Main quest vielä pahasti kesken


QUOTE=TJ69]onko päätehtävä sitten ohi kun on martin...
muuttunut siks kivilohikäärmeeks ja kun on hakenu sen jälkee ne impperial dragon armoris
?[/QUOTE]
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Tempura sanoi:
Kyllä minä sen tein ainakin, eikä mitään bugia tullut. Ei se muuta vaikuta, muutakuin että kaveri antaa tappaa itsensä. Ainakaan minulla.

Niin, en ole ihan varma kyllä... Tarkistapa 'Active quests' valikosta, että onko siellä Arena niminen tehtävä vielä kesken. Koska oikeasti sen pitäis hävitä sieltä, kun pieksii sen örkin.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Joona_89 sanoi:
Niin, en ole ihan varma kyllä... Tarkistapa 'Active quests' valikosta, että onko siellä Arena niminen tehtävä vielä kesken. Koska oikeasti sen pitäis hävitä sieltä, kun pieksii sen örkin.

Juu tehtävä on kesken. Ja markkeri osoittaa örkin ruumiiseen.
 
Ylös Bottom