Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oblivion-helppari

Vastaus: Oblivion-helppari

Marsu sanoi:
Yksi kysymys kuitenkin olisi vielä:
Armorer Training. Tyyppi ei suostu treenaamaan, ennen kuin kerron hänelle mitä nimi Hazadir minulle merkitsee. Tyyppi vihjaa, että Hazadiria käsittelevä kirja löytyisi The First Editionista, eli siitä Imperial Cityn kirjakaupasta. Ostin kaikki kirjat ja tutkein läpi. Ei mitään... :confused:
Kirjan nimikin auttaisi jo todella paljon.
Muistaakseni kirjan nimi oli Armorer's challenge tai jotain sinne päin. Kyllä sen pitäisi ihan First Editionista löytyä. Itse löysin sen vahingossa kun etsin kirjaa erästä toista tehtävää varten.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Lloope sanoi:
Muistaakseni kirjan nimi oli Armorer's challenge tai jotain sinne päin. Kyllä sen pitäisi ihan First Editionista löytyä. Itse löysin sen vahingossa kun etsin kirjaa erästä toista tehtävää varten.
No eipäs ollut. Ajattelinkin, että joku tuon niminen sen täytyy olla. Noh, eikun vain kaikkien kaupunkien kirjakauppoja läpi käymään. Tunsin jo itseni tyhmäksi, kun jouduin toistamiseen pyytämään apua johonkin peliin, mutta vika ei onneksi ollutkaan minussa. Huh...
 
Vastaus: Oblivion-helppari

illi sanoi:
Mutta tuo tehtävä vaatii kuitenkin, sen että hahmo on yli 10lvl ja sitten sinne paikanpäälle pitäisi vielä löytää. Jos nopeasti tahdot päästä tehtävän läpi hommaa vaan tiirikoita ja käytä sitä automaattista "aukaisijaa", koska muistaakseni lukko on "Easy Lock" Itsellä menee PC:llä Hard Lockitkin helposti auki tuolla automaattisella, kun nostaa yhtä pykälää ylöspäin ja samalla painaa sen automaatihommelin niin se toimii paremmin. Tai näin itselläni :)

Tai sitten hommaa vaan se taika/scrolli.
Skeleton Keyn saa myös, kun tekee yhden tehtävän, jossa eräs tyyppi on pistänyt sellaisen amuletin kaulaansa ja vaipunut ikuisesti unimaailmaan. Sinun pitää mennä sinne unimaailmaan ja pelastaa hänet löytämällä neljä jotain ihme loistavaa kiveä. En muista kovin hyvin, kun siitä on jo aikaa. Mutta kuitenkin, tietääkseni se on ihan yksittäinen tehtävä, joten on vaikea muistaa mistä sen sain. Siitä saa kuitenkin myös tuon Skeleton Keyn.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Tälläinen kysymys vielä. Enää ei ole ongelmakohtia, ainakaan vielä. Ja tulen entistä enemmän epäilemään bugien aiheuttamia tehtävävikoja, sillä kuten todettua, bugejahan täynnä tämä peli valitettavasti aina välillä on. Se on fakta. Mutta muuten aivan loistava.

Mutta siis ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, että saako sitä Dark Brotherhoodin/Black Handin viimeistä tehtävää (Eli käy kerran viikossa juttelemassa sille patsaalle ja saan mania siltä Black Handin naiselta) millään pois sieltä Keskeneräisistä tehtävistä? Tein sitä vain noin kaksi viikkoa, kun en jaksanut enempää, sillä rahaahan siitä vain saa ja sitä on jo liikaakin.
Sitten myös se Arena-tehtävä näyttänee jatkuvan loputtomiin. Tosin en ole sitäkään tehnyt kuin kaksi kertaa, joten nämä ovat vain tämmöisiä etumietiskelyjä.

Jäänyt vain ihmetyttämään :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

Marsu sanoi:
Skeleton Keyn saa myös, kun tekee yhden tehtävän, jossa eräs tyyppi on pistänyt sellaisen amuletin kaulaansa ja vaipunut ikuisesti unimaailmaan. Sinun pitää mennä sinne unimaailmaan ja pelastaa hänet löytämällä neljä jotain ihme loistavaa kiveä. En muista kovin hyvin, kun siitä on jo aikaa. Mutta kuitenkin, tietääkseni se on ihan yksittäinen tehtävä, joten on vaikea muistaa mistä sen sain. Siitä saa kuitenkin myös tuon Skeleton Keyn.
Mitäh!? Jos tarkoitat tehtävää "Into the nightmare, darkly" (tms.) niin en minä ainakaan saanut siitä skeleton keytä. Tämä tietääkseni on pelin ainut tehtävä jossa mennään toisen henkilön uniin :). Oletko varma ettet ole sekottanut tehtäviä tai esineitä keskenään?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Lloope sanoi:
Mitäh!? Jos tarkoitat tehtävää "Into the nightmare, darkly" (tms.) niin en minä ainakaan saanut siitä skeleton keytä. Tämä tietääkseni on pelin ainut tehtävä jossa mennään toisen henkilön uniin :). Oletko varma ettet ole sekottanut tehtäviä tai esineitä keskenään?

Juu. Vain Daedric Questistä saa Skeleton Keyn. Järkyttävän helppo tehtävä
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Janus sanoi:
Juu. Vain Daedric Questistä saa Skeleton Keyn. Järkyttävän helppo tehtävä

mistä tuon deadric tehtävän saa? ja saako deadric kypärää tai pitkää miekkaa mistään?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Daedric tehtävät saadaan aina niiltä Daedric alttareilta. Olikohan tuo nyt Nocturnalin tehtävä... Jengi nyysii aina roinaa Nocturnalilta. :)
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Janus sanoi:
Daedric tehtävät saadaan aina niiltä Daedric alttareilta. Olikohan tuo nyt Nocturnalin tehtävä... Jengi nyysii aina roinaa Nocturnalilta. :)
Ja Daedric alttarithan ovat niitä metsiin piilotettuja suht. isoja patsaita, joiden ympärillä aina häärii ihmisiä. En nyt muista missä tämä nimenomainen alttari sijaitsi, mutta joitakin alttareita ainakin löysi puhumalla arcane's universityssä jonkun jannun kanssa ja valitsemalla aiheeksi "daedric shrines". Toiseen vastaavanlaiseen daedra-tietäjään törmäsin jossain pienemmässä kaupungissa, olisiko ollut Bravil. Myös kirjoista löytyy Daedric shrinejen sijainteja. Paras konsti etsiä näitä on kuitenkin vain mennä metsään ja tarkkailla kompassia milloin näkyy daedric shrinen merkki ja suunnistaa sitä kohti.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Lloope sanoi:
Mitäh!? Jos tarkoitat tehtävää "Into the nightmare, darkly" (tms.) niin en minä ainakaan saanut siitä skeleton keytä. Tämä tietääkseni on pelin ainut tehtävä jossa mennään toisen henkilön uniin :). Oletko varma ettet ole sekottanut tehtäviä tai esineitä keskenään?
Itse ainakin menin tuon tehtävän läpi, ja yläruutuun tuli teksti Skeleton Key added. Varusteissa näkyy vain yksi Skeleton Key, mutta kun myyn sen, niin minulle jää silti yksi. Olen siis luonnollisesti läpäissyt sen aidon Skeleton Key -tehtävän.
Näin siis Oblivion taiteilee... =/
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Ronkka sanoi:
pohjoiskoilliseen Leyawiinistä, snadisti sen tien itäpuolella

löysin sen alttarin mistä sai sellaisen tehtävän että piti hakea joku silmä ja siitä tehtävästä sai sen skeleton keyn, mutta saako deadric kamaakin niistä allttariesta?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

TJ69 sanoi:
löysin sen alttarin mistä sai sellaisen tehtävän että piti hakea joku silmä ja siitä tehtävästä sai sen skeleton keyn, mutta saako deadric kamaakin niistä allttariesta?
Siis jos tarkoitat daedric -etuliitteellä varustettuja aseita ja suojia, niin ei saa. Näistä daedric alttareista saa sen sijaan huomattavasti parempaa ja uniikimpaa tavaraa (myös aseita ja suojia). Noita normaaleja daedric varusteita saa ihan normaaleista tappeluista. Kun olet tarpeeksi korkealla levelillä, saat niitä kyllä melkein jokaiselta vastaantulevalta viholliselta. Varsinkin Oblivionista ja bandiiteilta daedric varusteita alkaa ylemmillä tasoilla löytymään ihan turhankin paljon. Jos vielä ei daedric tavaraa löydy, et ole vielä tarpeeksi korkealla levelillä. Tässä pelissähän kaikki (mukaanlukien vihollisten varustus) paranee sitä mukaa kun pelaaja tulee paremmaksi.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Marsu sanoi:
Itse ainakin menin tuon tehtävän läpi, ja yläruutuun tuli teksti Skeleton Key added. Varusteissa näkyy vain yksi Skeleton Key, mutta kun myyn sen, niin minulle jää silti yksi. Olen siis luonnollisesti läpäissyt sen aidon Skeleton Key -tehtävän.
Näin siis Oblivion taiteilee... =/
No se johtuu siitä että kun meet sinne dreamworldiin niin menetät kaikki kamas hetkeks. Kun tuut sieltä pois niin saat ne takasin. Siinä skeleton keyssä on sellanen efekti että se kasvattaa lockpickingiä neljälläkymmenellä. Sen efektin nimi on Skeleton Key. Aina kun sää saat jonkun uuden efektin, niinkun esim vampyyriskillejä niin sinne oikeeseen yläkulmaan että sejase skill added. Siks sulla näky että saisit "uuden" skeleton keyn vaikka saitkin vaan sen vanhan takasin.
Tuosta myymisestä en sitten tiedä, lienee varmaan bugi?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Lloope sanoi:
Siis jos tarkoitat daedric -etuliitteellä varustettuja aseita ja suojia, niin ei saa. Näistä daedric alttareista saa sen sijaan huomattavasti parempaa ja uniikimpaa tavaraa (myös aseita ja suojia). Noita normaaleja daedric varusteita saa ihan normaaleista tappeluista. Kun olet tarpeeksi korkealla levelillä, saat niitä kyllä melkein jokaiselta vastaantulevalta viholliselta. Varsinkin Oblivionista ja bandiiteilta daedric varusteita alkaa ylemmillä tasoilla löytymään ihan turhankin paljon. Jos vielä ei daedric tavaraa löydy, et ole vielä tarpeeksi korkealla levelillä. Tässä pelissähän kaikki (mukaanlukien vihollisten varustus) paranee sitä mukaa kun pelaaja tulee paremmaksi.

okei olen level 30 tällä hetkellä ja minulta puuttuu deadric kypärä ja pitkämiekka. olen löytänyt oblivionista hanskat rintasuojan ja jalkasuojat.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

TJ69 sanoi:
okei olen level 30 tällä hetkellä ja minulta puuttuu deadric kypärä ja pitkämiekka. olen löytänyt oblivionista hanskat rintasuojan ja jalkasuojat.
Kypärä on yllättävän hankala löytää. Oblivionissa majailevat daedric-jannut eivät kanna kypäriä, joten sellaisen voit löytää ainoastaan arkuista tai bandiiteilta. Pitkiä miekkoja kyllä tulee aina silloin tällöin vastaan.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Sarkazmo sanoi:
No se johtuu siitä että kun meet sinne dreamworldiin niin menetät kaikki kamas hetkeks. Kun tuut sieltä pois niin saat ne takasin. Siinä skeleton keyssä on sellanen efekti että se kasvattaa lockpickingiä neljälläkymmenellä. Sen efektin nimi on Skeleton Key. Aina kun sää saat jonkun uuden efektin, niinkun esim vampyyriskillejä niin sinne oikeeseen yläkulmaan että sejase skill added. Siks sulla näky että saisit "uuden" skeleton keyn vaikka saitkin vaan sen vanhan takasin.
Tuosta myymisestä en sitten tiedä, lienee varmaan bugi?
Ahaa. Hassua, että se ilmoitti vain Skeleton Key added. Muista varusteista tai kyvyistä ei tullut lukemaan mitään. Mutta varsinkin tuo myymisjuttu minua hämäsi, ja bugihan se varmaankin on. Ei tullut suurena yllätyksenä mutta taas johti minua väärille raiteille.
By the way: Sitä "Armorer Training" -kirjaa ei löytynyt mistään. Eli pelin bugin takia yksi tehtävä jää ärsyttävästi loikoilemaan sinne Keskeneräisiin? En tykkää :(
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Lloope sanoi:
Kypärä on yllättävän hankala löytää. Oblivionissa majailevat daedric-jannut eivät kanna kypäriä, joten sellaisen voit löytää ainoastaan arkuista tai bandiiteilta. Pitkiä miekkoja kyllä tulee aina silloin tällöin vastaan.

mitä ne bandiitit ovat? tiedätkö mitään paikkaa mistä voisi löytää tuon kypärän?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Mitä **TTUA!? Olen liittynyt Fighters & Magic Guildeihin, ja tietenkin putsannut niiden toimipisteistä kaikkea tarpeellista, sillä kursori ei ole enää liittymisen jälkeen punainen, mikä indikoisi tavaran olevan vapaasti tarjolla. Nyt yht'äkkiä jostain syystä bountyni nousi pari pinnaa, koska olin muka varastanut Magic Guildilta jonkun avaimen (Magic Guild Key), joka on kaikenlisäksi Quest Item eli todistusaineistosta ei pääse eroon vaikka re-loadaisi jonkun aiemman saven ja dumppaisi kyseisen avaimen mäkeen.

Mun mielestä sain kaikenlisäksi ton avaimen paikallisen killan johtajalta kun liityin, ja nyt sitten olenkin varas? Ja ilmeisesti Fighters Guild pitää mua nyt paskana jätkänä, kun rikosrekisteriin tuli ruksi, vaikka istuin jo kakkuni! Alan epäilemään, että tämä oli bugi tai sitten joku lavastamisjuonikuvio, sillä en ole kyllä varastanut mitään, vaikka mieli kyllä usein tekisi. :D

Noh, sain ohjeet kelle mennä puhumaan rikkeistäni jotta ottaisivat takaisin, mutta kysymykseni olisikin seuraava: eikö kiltojen toimipisteistä saa ottaa tavaraa, vaikka kursori näyttää normaalia, eikä siis punaista (joka meinaisi varastamista/murtautumista jne.) tavaroita osoittaessa? Olen muuten myös tiirikoinut ovia/näyte keissejä päämajoissa, mutta aina on näyttänyt valkoista kursoria. Tuleekos "laillisesta" tiirikoimisesta sitten kuitenkin kakkua?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

TJ69 sanoi:
mitä ne bandiitit ovat? tiedätkö mitään paikkaa mistä voisi löytää tuon kypärän?
Bandiiteilla tarkoitin siis niitä ihan tavallisia leireissä, teidenvarsilla ja joissakin luolastoissa piileskeleviä rosvoja. Kypärän olinpaikasta en osaa sanoa, nuo varusteethan arvotaan joka kerta kun menet esim. luolastoon.
 
Ylös Bottom