Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oblivion-helppari

Vastaus: Oblivion-helppari

Warra sanoi:
Ja kukaan ei suostu myymäänkään kun vaan huutavat että älä pure sinä likainen otus ja muuta mukavaa..
Käy yöllä imasemassa niitä nukkuvia kodittomia, niin oot jokseenki ihmisen näkönen aamulla ja saat ehkä kauppojakin tehtyä.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Ronkka sanoi:
Käy yöllä imasemassa niitä nukkuvia kodittomia, niin oot jokseenki ihmisen näkönen aamulla ja saat ehkä kauppojakin tehtyä.
Hehhe, se kyllä helpottaisi. Olen vain yrittänyt pelata über sankari hahmolla mutta pitänee nytten sortua tuommoiseen pikku rikokseen :eek:
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Warra sanoi:
Aikaisemmin tuosta sanottiin että eiku caveihin tai raunioihin etsimään, mutta aika tuskaiselta tuntuu tuo 5 löytää. Ja kukaan ei suostu myymäänkään kun vaan huutavat että älä pure sinä likainen otus ja muuta mukavaa..

Ei kellään ole tiedossa varmaa paikkaa josta saisi kohtuu helposti noita grand soul gemejä? Kiva tauti tuo vampyrisismi :(

minä sain ainakin ostettua mage guildista ja minä olin kin suunnilleen 200 päivää vamppyyrinä ja kun imin verta nukkuvilta aloin menettää skillejä niin minä aloin vältellä sitä veren imemistä. oli muuten ärsyttävä tuo vamppyyri tehtävä kun joutui koko ajan kerätä jotain, mutta kun olin saanut tehtyä sen tehtävän niin oli kiva kun ei tarvii enää huolehtia nukkumaan menosta koska jos meni nukkumaan liian pitkäksi aikaa alkoi menettää päivän valosta ja sekin oli kiva kun siitä sai lopussa 5 tonnii
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

Joo, peli bugittaa aika kivasti, ei ois kellään apuja: Eli viimeinen Thieves Guild -tehtävä pitäis saada aloitettua, mutta kukaan ei tule kertomaan, missä Gray Fox pitäisi tavata. Eli tehtävänantoa en saa. Homma menee kutakuinkin näin; olin joskus aiemmassa Chorrolin tehtävässä lupautunut tekeen sille jollekkin parhaimmalle fencelle miekanhakutehtävän, mutta teinkin sitten oharit.

Myöhemmin sitten tämän toiseksi viimeisen tehtävän jälkeen Gray Fox sanoi, että nyt pääsen Master Fenceä käyttään kanikonttorina, eli teeppä 800 eestä paalua varastetulla kamalla. Noh, olin aiemmin jo myynyt pöllimääni tavaraa tarpeeksi ja perään tuli, että kannattaa odotella Imperial Cityssä, jos tahtoo mahdollisimman pian tavata uuden viestintuojan. Kuitenkin kartalla punainen nuoli osoittaa sinne Chorrolin kuppilaan, jossa se oharit kokenut tyyppi ei suostu puhumaan edes minulle, eikä Imperial Cityn eri sektoreilla vuorokausien odottamisella tapahdu mitään. Menin vieläpä sitä liskomiestä jututtaan, jonka pitäisi olla seuraava viestintuoja, mutta ei sillä ole muuta, kuin kuluneita juttuja jäljellä.. Että silleen, ei taida olla tsäänssejä korjata tilannetta?:confused:
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Warra sanoi:
Hehhe, se kyllä helpottaisi. Olen vain yrittänyt pelata über sankari hahmolla mutta pitänee nytten sortua tuommoiseen pikku rikokseen :eek:
Ei ne siihen edes herää :)
 
Vastaus: Oblivion-helppari

ninagal sanoi:
Joo, peli bugittaa aika kivasti, ei ois kellään apuja: Eli viimeinen Thieves Guild -tehtävä pitäis saada aloitettua, mutta kukaan ei tule kertomaan, missä Gray Fox pitäisi tavata. Eli tehtävänantoa en saa. Homma menee kutakuinkin näin; olin joskus aiemmassa Chorrolin tehtävässä lupautunut tekeen sille jollekkin parhaimmalle fencelle miekanhakutehtävän, mutta teinkin sitten oharit.

Myöhemmin sitten tämän toiseksi viimeisen tehtävän jälkeen Gray Fox sanoi, että nyt pääsen Master Fenceä käyttään kanikonttorina, eli teeppä 800 eestä paalua varastetulla kamalla. Noh, olin aiemmin jo myynyt pöllimääni tavaraa tarpeeksi ja perään tuli, että kannattaa odotella Imperial Cityssä, jos tahtoo mahdollisimman pian tavata uuden viestintuojan. Kuitenkin kartalla punainen nuoli osoittaa sinne Chorrolin kuppilaan, jossa se oharit kokenut tyyppi ei suostu puhumaan edes minulle, eikä Imperial Cityn eri sektoreilla vuorokausien odottamisella tapahdu mitään. Menin vieläpä sitä liskomiestä jututtaan, jonka pitäisi olla seuraava viestintuoja, mutta ei sillä ole muuta, kuin kuluneita juttuja jäljellä.. Että silleen, ei taida olla tsäänssejä korjata tilannetta?:confused:


Itse olin täysin vastaavassa tilanteessa ja olin jo luopunut toivosta saada kutsua pomon
juttusille kun sattumalta kaupungilla haahuillessani (siin Imperial Cityssä) törmäsin siihen
naispuoliseen varkaaseen (jonka nimeä en tietenkään muista) jolla olikin antaa kutsu. Jessus
että olin helpottunut. Eli viestintuoja ei ole se liskomies vaan se nainen ja ilmeisesti bugista
johtuen hän ei ko. tilanteessa ota yhteyttä sinuun, vaan sinun pitäisi yrittää löytää hänet itse.
Toivotan onnea.

Edit. Unohdin mainita että tämä tapahtui yöllä.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Tarvitsisin apua eräässä sivutehtävässä jossa pitää vakoilla kauppiasta koska hän myy tavaransa halvalla.Eli miten pääsen Agarmirin taloon?Peli käskee menemään taloon silloin kun Agarmin ei ole paikalla mutta kun hän lähtee,hän laittaa aina ovensa lukkoon.Olen surkea tiirikoija joten voisiko joku kertoa ohjeet?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

giggo sanoi:
.Olen surkea tiirikoija joten voisiko joku kertoa ohjeet?
Eipä tuossa oikeen muu auta kun treenata tiirikointia tai...
...tehdä se tehtävä mistä sai Skeleton Keyn joka on hajoamaton tiirikka. Sen sai muistaakseni palkinnoks tehtävästä jonka sai alttarilta pikkasen pohjoiseen/koilliseen Leyawiinista
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

Oon just pelaillu tätä pelii muutaman päivän. Ja en oikee tiiä paljoo. Oon siin kohas mis tulee se eka oblivion-portti. Mikä pitää sulkee mut mite se suljetaan? Ja sit siin vissii pitää mennä sen yhen pojan luokse tjsp.

Edit. Niin ja toi tapahtuu siis siellä Kvatchissa
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Viizei sanoi:
Oon just pelaillu tätä pelii muutaman päivän. Ja en oikee tiiä paljoo. Oon siin kohas mis tulee se eka oblivion-portti. Mikä pitää sulkee mut mite se suljetaan? Ja sit siin vissii pitää mennä sen yhen pojan luokse tjsp.

Edit. Niin ja toi tapahtuu siis siellä Kvatchissa
Mene porttiin sisälle niin kyllä peli opastaa. Ja jos ei opasta niin sitten vaan hilaat itsesi sellaisen isoimman tornin huipulle ja otat Sigil Stonen pois paikoiltaan.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Nyt on sitten sellainen ongelma, että en pääse niihin torneihin! Miten niihin voi muka päästä?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Viizei sanoi:
Nyt on sitten sellainen ongelma, että en pääse niihin torneihin! Miten niihin voi muka päästä?

Ovesta, tarpeeksi kuin pyörit niin jostain päin sellainenkin löytyy, myöhemmissä porteissä joutuu ramppaamaan niitä hiton siltoja edestakaisin joka on äärimmäisen ärsyttävää. Portit mielestäni koko pelin tylsin / typerin osa-alue.

Ekassa portissa pitää mennä sinne vasemmalle päin jota kautta pääsee torniin.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

giggo sanoi:
Tarvitsisin apua eräässä sivutehtävässä jossa pitää vakoilla kauppiasta koska hän myy tavaransa halvalla.Eli miten pääsen Agarmirin taloon?Peli käskee menemään taloon silloin kun Agarmin ei ole paikalla mutta kun hän lähtee,hän laittaa aina ovensa lukkoon.Olen surkea tiirikoija joten voisiko joku kertoa ohjeet?

etsi taika kaupoista taika jolla voit aukasta lukon jos et pysty tehdä taikaa niin etsit niistä taika kaupoista scrolli jolla voi avata lukon.unohdin sanoa että impperial citystä löytyy sellainen kauppa ja jos kuulut dark brotherhoodiin niin yksi niistä kin myy niitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

Ronkka sanoi:
Eipä tuossa oikeen muu auta kun treenata tiirikointia tai...
...tehdä se tehtävä mistä sai Skeleton Keyn joka on hajoamaton tiirikka. Sen sai muistaakseni palkinnoks tehtävästä jonka sai alttarilta pikkasen pohjoiseen/koilliseen Leyawiinista

Mutta tuo tehtävä vaatii kuitenkin, sen että hahmo on yli 10lvl ja sitten sinne paikanpäälle pitäisi vielä löytää. Jos nopeasti tahdot päästä tehtävän läpi hommaa vaan tiirikoita ja käytä sitä automaattista "aukaisijaa", koska muistaakseni lukko on "Easy Lock" Itsellä menee PC:llä Hard Lockitkin helposti auki tuolla automaattisella, kun nostaa yhtä pykälää ylöspäin ja samalla painaa sen automaatihommelin niin se toimii paremmin. Tai näin itselläni :)

Tai sitten hommaa vaan se taika/scrolli.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Olen "jumittunut" tehtävään nimeltä The Forlorn Watchman.
Kun vapautan sen haamun kärsimyksistään, saan siltä kartan, joka johtaa suuren aarteen luokse. Ensiksi se kartta näyttää, että pitäisi mennä The Nibenay Volleyn mutkittelevalle vesistölle. Tehty. Mutta sitten kartan seuraava vihjen onkin vähän kinkkisempi.

Siinä näkyy ensiki kiviröykkiö, josta pitäisi suunnistaa jollekin patsaalle, ja patsaan luota vielä - ilmeisesti kalliossa kiinni olevalle - ovelle. Ja jos oikein ymmärsin, se kiviröykkiö kuvaa paikkaa, johon kartan ensimmäinen vihje päättyi. Mutta se ensimmäinen vihje ei todellakaan ohjaa mihinkään kiviröykkiölle =/
Lähelläkään sitä ensimmäisen vihjeen pysähdyspaikkaa ei ole mitään merkittävää kiviröykkiötä.

Eli jos joku osaisi kertoa, miten tuon aarteen löytäisi. Rahasta ei ole kyse, sitä on reilusti yli 800 000, mutta haluaisin vain löytää sen :(
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Marsu sanoi:
Eli jos joku osaisi kertoa, miten tuon aarteen löytäisi. Rahasta ei ole kyse, sitä on reilusti yli 800 000, mutta haluaisin vain löytää sen :(
Aarre on muistaakseni joen pohjassa suunnilleen niillä main mihin ruksi kartalla osoittaa, arkussa joka on keskellä kiviröykkiötä eli sen näkeminen voi olla vaikeaa vaikkei olisi edes kovin hämärää.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

NviperO sanoi:
Aarre on muistaakseni joen pohjassa suunnilleen niillä main mihin ruksi kartalla osoittaa, arkussa joka on keskellä kiviröykkiötä eli sen näkeminen voi olla vaikeaa vaikkei olisi edes kovin hämärää.

Okei, kiitos todella paljon. Mutta mitä ne kakkosvihjeen patsas ja kallionseinämässä oleva ovi sitten tarkoittavat? :confused:
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Marsu sanoi:
Okei, kiitos todella paljon. Mutta mitä ne kakkosvihjeen patsas ja kallionseinämässä oleva ovi sitten tarkoittavat? :confused:
Ööh, etkai nyt ole sekoittanut tuota Forlorn Watchman -tehtävästä saamaasi aarrekarttaa toiseen karttaan, joka liittyi Pale Pass nimiseen linnakkeeseen? Muistaakseni siinä oli tuollainen kiviröykkiö -> patsas -> luola tyylinen kartta... mutta se tehtävähän sijoittuu kauas pohjoiseen, Brumaan. :)
 
Vastaus: Oblivion-helppari

NviperO sanoi:
Ööh, etkai nyt ole sekoittanut tuota Forlorn Watchman -tehtävästä saamaasi aarrekarttaa toiseen karttaan, joka liittyi Pale Pass nimiseen linnakkeeseen? Muistaakseni siinä oli tuollainen kiviröykkiö -> patsas -> luola tyylinen kartta... mutta se tehtävähän sijoittuu kauas pohjoiseen, Brumaan. :)
:) Niin on kaiketi käynyt...
Noh, ihmettelinkin, miksi se ovi Pale Passiin oli niin vaikea löytää. Nyt nolostuttaa...
Mutta kiitos kuitenkin avusta.

Yksi kysymys kuitenkin olisi vielä:
Armorer Training. Tyyppi ei suostu treenaamaan, ennen kuin kerron hänelle mitä nimi Hazadir minulle merkitsee. Tyyppi vihjaa, että Hazadiria käsittelevä kirja löytyisi The First Editionista, eli siitä Imperial Cityn kirjakaupasta. Ostin kaikki kirjat ja tutkein läpi. Ei mitään... :confused:
Kirjan nimikin auttaisi jo todella paljon.
 
Ylös Bottom