Joo, peli bugittaa aika kivasti, ei ois kellään apuja: Eli viimeinen Thieves Guild -tehtävä pitäis saada aloitettua, mutta kukaan ei tule kertomaan, missä Gray Fox pitäisi tavata. Eli tehtävänantoa en saa. Homma menee kutakuinkin näin; olin joskus aiemmassa Chorrolin tehtävässä lupautunut tekeen sille jollekkin parhaimmalle fencelle miekanhakutehtävän, mutta teinkin sitten oharit.
Myöhemmin sitten tämän toiseksi viimeisen tehtävän jälkeen Gray Fox sanoi, että nyt pääsen Master Fenceä käyttään kanikonttorina, eli teeppä 800 eestä paalua varastetulla kamalla. Noh, olin aiemmin jo myynyt pöllimääni tavaraa tarpeeksi ja perään tuli, että kannattaa odotella Imperial Cityssä, jos tahtoo mahdollisimman pian tavata uuden viestintuojan. Kuitenkin kartalla punainen nuoli osoittaa sinne Chorrolin kuppilaan, jossa se oharit kokenut tyyppi ei suostu puhumaan edes minulle, eikä Imperial Cityn eri sektoreilla vuorokausien odottamisella tapahdu mitään. Menin vieläpä sitä liskomiestä jututtaan, jonka pitäisi olla seuraava viestintuoja, mutta ei sillä ole muuta, kuin kuluneita juttuja jäljellä.. Että silleen, ei taida olla tsäänssejä korjata tilannetta?