Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oblivion-helppari

Vastaus: Oblivion-helppari

miten pääse pois sielt bravilin vierellä olevast saarest ku on tehty tehtävä en löydä mitenkään ulos pääsyä:confused: :confused:
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Juri sanoi:
Ok, nyt älysin tuon main quest- jutun, seuraava tehtävä olisi tutkiskella niitä Dawn- kirjoja mutta en oikein ymmärrä tätä. Voisiko joku auttaa? :D

Eikö kukaan osaa auttaa? Olisi kivaa edetä pelissä eteenpäin.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Juri sanoi:
Eikö kukaan osaa auttaa? Olisi kivaa edetä pelissä eteenpäin.

Piti vastailla jo kerran mutta unohtu. Tuossa taisi olla niin, että piti lukea jokaisen sivun ensimmäinen sana, tai vastaavaa.

Gamefaqs auttaa ;)
Gamefaqs sanoi:
You will learn that there is something significant about the first word of
each paragraph. To be more specific, after a couple of days you will learn
there is something specific about the first letter of each paragraph. When
you use all four volumes and put them together it reads "Green Emperor Way
Where Tower Touches Midday Sun." You can keep bothering Tar-Meena for the
answer or you can just forget it and go there yourself. The solution is that
Green Emperor Way is a street in the city, and midday sun specifically refers
to noon. Leave the university and head back north toward the gardens.

What you're looking for is the large grave on the northwest side that is
called Tomb of Prince Camarrill. Getting the answer from Tar-Meena means that
it appears on your map as a flag so it's pretty easy to find. Use the wait
command to wait until as close to noon (but not past) as possible and then
simply wait out the minutes (which shouldn't take very long.) You don't even
need to wait until exactly noon, when it gets close some markings appear on
the grave. These will put a new destination on your map so once again head
toward the red flag. Your destination is a fair distance away from the city
but still within reasonable walking time. Get there however you wish.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Jonttufef sanoi:
miten pääse pois sielt bravilin vierellä olevast saarest ku on tehty tehtävä en löydä mitenkään ulos pääsyä:confused: :confused:

Pitää mennä sen linnan sisälle ja kääntyä heti ekasta vasempaan ja siinä on vipu, josta painamalla aukeaa sen linnan portti.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Nyt pitää tunnustaa, että pelin englannin kieliset sanat ovat sen verran vieraita, että en tahdo ymmärtää. Peli sai täälläkin arvosteluissa hyviä pisteitä jne., mutta itse, kun enemmän olen ajo-/räiskintäpelejä pelannut, niin en tahdo pelistä (PS3 versio) mitään ymmärtää. Eli kysymys niin yksinkertainen, kuin, että mitä pitäisi tehdä, kun sieltä tunnelista on pois päässyt. Auttakaa aloittelijaa :D

EDIT: Sitten, jos joku vielä tietäis keinon hankkii nopeast rahaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

Lloope sanoi:
Ihan mitä vain haluat :).

No mitä ite teit... Itelleni en keksiny oikeen mitää tekemist, jote vaa käveli siel metikös... :rolleyes:

EDIT: Kertokaa viel jokju, mite sinne taloon sais tavaroit, muuten, kun droppaaman niit ympäriinsä. Kysymys varmaan ihan idioottinen, mutta, kun en mitää pelist ymmärrä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

Wiips 360 sanoi:
No mitä ite teit... Itelleni en keksiny oikeen mitää tekemist, jote vaa käveli siel metikös... :rolleyes:

EDIT: Kertokaa viel jokju, mite sinne taloon sais tavaroit, muuten, kun droppaaman niit ympäriinsä. Kysymys varmaan ihan idioottinen, mutta, kun en mitää pelist ymmärrä.

Ostat sinne säilytyslaatikon.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

noose01 sanoi:
Ostat sinne säilytyslaatikon.
sitten kun olet ostanut talon,käyt paikallisessa sekatavarakaupassa ostamassa sinne kalusteet&ym, ja laitat roinat vaikka kaappiin. jos ei ole vara hommata sisustuksia taloon, niin siellä on arkku tms johon voiti laittaa tavarasi. tavaroita ei kannata laittaa muualle kuin omaan asuntoon, koska niillä on taipumus kadota muiden asunnoista. vinkkejä oblivioniin on vaikka millä mitalla täällä ja esim livegamersissä, jos englanninkielen taitosi on heikko.
mutta aika palikkaenglantiahan tuo manuaali/peli on että kyllä siinä pysyy kärryillä vaikkei ihan joka sanaa ymmärtäisikään, oblivion on hyvin looginen RLP ja sen ongelmat ratkeavat kyllä päättelemällä. :D
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Aika aloittelija kun olen pelissä niin mikä on paras tapa tappaa haamuja? Jokin loitsuko? Olen melko alussa ja Anvilissä olisi tämä laiva täynnä edellä mainittuja epeleitä. Tulipalloilla ei näyttänyt pahemmin vaikutusta olevan ja sama homma lyömäaseella. Nuolet menevät aaveista läpi...
 
Vastaus: Oblivion-helppari

APILAS sanoi:
Aika aloittelija kun olen pelissä niin mikä on paras tapa tappaa haamuja? Jokin loitsuko? Olen melko alussa ja Anvilissä olisi tämä laiva täynnä edellä mainittuja epeleitä. Tulipalloilla ei näyttänyt pahemmin vaikutusta olevan ja sama homma lyömäaseella. Nuolet menevät aaveista läpi...
Aaveisiin puree tavallisista hopeiset ja Daedric- aseet ja tietenkin kaikki enchanted-aseet. Jos olet yrittänyt nyykyttää niitä mörköjö perus Flare-tulipallolla, niin hommaa heti parempia taikoja vaikkapa Imperial Cityn market districtin kaupoista 'Mystic Emporium' tai 'Edgars Discount Spells'.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Selittäkääs nyt toi kirjahommeli. Minulle neuvottiin ottamaan niiden kappaleiden ensimmäiset kirjaimet kaikista niistä neljästä kirjasta ja sain tälläisen:

Greenemperor
Waywhere
Towertouches
Middavsun

Minun aööni ei näköjään riitä edes tälläiseen. Voisiko joku kertoa mihin tässä pitää mennä? :D Ja monta niitä Oblivion-portteja pelissä on? Olen sulkenut muistaakseni jo neljä. Muutama jonka olen löytänyt matkan varrella ihan sattumalta ja sitten sen ensimmäisen joka tulee juonellisesti.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

APILAS sanoi:
Aika aloittelija kun olen pelissä niin mikä on paras tapa tappaa haamuja? Jokin loitsuko? Olen melko alussa ja Anvilissä olisi tämä laiva täynnä edellä mainittuja epeleitä. Tulipalloilla ei näyttänyt pahemmin vaikutusta olevan ja sama homma lyömäaseella. Nuolet menevät aaveista läpi...
tässä tapauksessa pääset helpoimmalla kun menet aavelaivaan, heti kun aaveet alkavat jahdata sua kiiruhdat ovesta ulos ja juokset vartijoiden ja muiden ihmisten luo satamaan.ne tappavat aaveet puolestasi,sun ei tarvi kuin väistellä niitä, ja seurata sivusta lahtausta.bonuksena saat kuolleiden asukkaiden tavarat, jotka voit ottaa omaan käyttöön tai myydä..
jos laivan muilla dekeillä on lisää aaveita tee sama toimenpide uusiksi:D
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Juri sanoi:
Selittäkääs nyt toi kirjahommeli. Minulle neuvottiin ottamaan niiden kappaleiden ensimmäiset kirjaimet kaikista niistä neljästä kirjasta ja sain tälläisen:

Greenemperor
Waywhere
Towertouches
Middavsun

Minun aööni ei näköjään riitä edes tälläiseen. Voisiko joku kertoa mihin tässä pitää mennä? :D Ja monta niitä Oblivion-portteja pelissä on? Olen sulkenut muistaakseni jo neljä. Muutama jonka olen löytänyt matkan varrella ihan sattumalta ja sitten sen ensimmäisen joka tulee juonellisesti.

pääportteja on muistaakseni jokaisen kaupungin lähellä yksi vähintään; kaupungin kreivi/kreivitär kertoo kun olet sulkenut kaupunkia uhkaavan portin.suljin itsekin jonkun kaupungin lähistöltä varmaan viisi porttia kunnes sattumalta suljin kreivin tarkoittaman portin.yleensä portti joka näkyy kaupungin portista ulos tullessa, on se oikea.

bruman pääportti ilmestyy kun olet sulkenut kaikki muut portit ja pääportin viereen ilmestyy pari lisäporttia jotka voit sulkea ja hakea sieltä sigil stoneja loputtomiin jos haluat, sillä em portit aukeavat uudestaan vaikka kuinka monesti ne suljet.lopullisesti ne sulkeutuvat vasta kun olet pääportin sulkenut,ja pääportin sulkemisessa tulee hieman kiirus, koska siinä on muistaakseni 12min aikaraja , jossa ajassa se olisi saatava kiinni.eli seivaa usein ja hommaa näkymättömyys jos muut skillit ovat heikot.modatuilla aseilla ja level >40 on kyllä ihan sama kuka vihu tulee vastaan >40 levelillä saat tapettua vaikka minkäkokoisen mörön.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

psilocybe777 sanoi:
yleensä portti joka näkyy kaupungin portista ulos tullessa, on se oikea.

Kun on puhunut kreivitärelle/kreiville niin tulee siihen tehtävään, että pitää sulkea kyseisen kaupungin luota se portti, jotta kreivitär/kreivi antaa apu joukkoja sinne Brumaan niin se portti näkyy kartalla sellaisena punaisena, jos on se tehtävä päällä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

Kamesennin sanoi:
Kun on puhunut kreivitärelle/kreiville niin tulee siihen tehtävään, että pitää sulkea kyseisen kaupungin luota se portti, jotta kreivitär/kreivi antaa apu joukkoja sinne Brumaan niin se portti näkyy kartalla sellaisena punaisena, jos on se tehtävä päällä.
ok hyvä kun selvisi tästä on niin kauan kun olen oblivionin pelannut läpi; en muista kaikkea ihan tarkkaan:cool:
 
Vastaus: Oblivion-helppari

psilocybe777 sanoi:
ok hyvä kun selvisi tästä on niin kauan kun olen oblivionin pelannut läpi; en muista kaikkea ihan tarkkaan:cool:

Sama homma on kaikissa tehtävissä eli kohde näkyy aina punaisella kartassa ja se näkyy myös kompassissa. Lisäksi siinä kartalla voi laittaa oman sinisen merkin, jos ei esim. muista ulkoa jotain paikkaa niin sen voi merkitä.
 
Ylös Bottom