Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oblivion-helppari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Oblivion-helppari

OMG. Musta tuli vamppyyri kun venailin yhessä kaupungissa. ja nykyään menetän hp:ta jos olen auringon valossa. Vaikeaa, voiko tota jotenkin saaha pois??
Voi saada. Ensiksi menet puhumaan Raminus Polukselle jonka löydät Arcane Universatysta. Se ohjaa sut sieltä skingradin kreivin puheille. Siit eteenpäin tehtävän anto on aika selkee.

OMG. Musta tuli vamppyyri kun venailin yhessä kaupungissa. ja nykyään menetän hp:ta jos olen auringon valossa. Vaikeaa, voiko tota jotenkin saaha pois??
Edit: missäs tuo arcade Universaty mahtaa olla? Kartalla ei ainakaan näkyny. auttakaa tyhmää :D.

Imperial Cityssä, alhaalla oikealla.

Soul gemejä olen löytäny mutten löydä "oikeita" Grand soul gemejä. Voiko niitä tehä jotenkin itse?
Edit: Omg harmi että vain kaksi nainen vaatii viisi :).

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mitäs nytten kun olen kokonaan vamppyyri ja kukaan ei suostu meikälle puhumaan :mad:? Äsken tapoin kauppiaita ja vartioita kun ketutti niin :).

Mitäs nytten kun olen kokonaan vamppyyri ja kukaan ei suostu meikälle puhumaan :mad:? Äsken tapoin kauppiaita ja vartioita kun ketutti niin :).

Siitä on aika kauan kun mulla oli toi tauti mutta sellanen muistikuva on, että voit tehdä itsestäs vähemmän vampyyrin kun käyt imeskelemässä ihmisten verta. Murtaudut yöllä taloon ja hiivit nukkuvan tapauksen viereen ja muistaakseni pitäis olla mahdollisuus imeä verta.

Pitäis auttaa ainakin vähän, että pääset puhumaan.

Nykyään menen nukkuvien ihmisten luo juomaan heidän kallista verta :D. Jopa aurinko ei tee vahinkoa. nyt olen ostamassa kämppää chorrolista, mutta pirun vaikeaa tuo taulun johtolankojen etsiminen sille kuningattaralle. Voisko joku auttaa kohta 1 h ettiny mutta kukaan ei luota tai puhu siitä mitään :(.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Halvemmalla pääsee, kun heittelee charmia kaikille joille puhuu, jos sattuu illusionia sen verran osaan tietty.

Toki toki, mutta toi lahjonta/persuade kehittää eri skillssejä myös. niin ja varastoina käytän Gilded Girafen edessä olevia laatikoita, hyvin säilyy.

Nyt pääsin siitä legendaarisesta -aina inventory täynnä- ongelmastakin eroon, kun kuuntelin teitä viisaampia, ja menin ostamaan oman huusholliskan. Waterfrontista löytyi, kahdella tontulla ;)

Pistin tönön uuteen uskoon ostamalla sinne kaikki huonekalusetit mitä Three Brothers tarjosi. Kyllä ny kelpaa!

Water frontissa kun on 2 hylättyä taloa niin miten jomman kumman voi ostaa? Ei ole mahdollista kysyä keneltäkään where i can buy a house :(.

Waterfrontin talon voit ostaa imperial citystä market districtiltä. Paikka tuolla on office of imperial commerce. menet vain taloon ja puhut naiselle.

Semmoista vaan aattelin, että voiko noita iron ja steel kamoja (Aseet ja suojat) hankkia myöhemmässä osassa peliä takaisin? Nimittäin Jos vaikka kehityn lvl 25, ja haluaisin kaiken iron kamat, niin onko mahdollista hankkia vielä 25 tasoisena niitä takaisin?

Ei oikeen muista näitä kaikkia kikkoja kun innostuin pelaamaan vuoden jälkeisen tauon päästä tämä LOISTAVAN pelin pariin. :)

Jos jotakin kiinnostaa, niin olin 38 tasoinen hahmo, joten osasin ainakn aikoinanaan pelata kyseistä peliä hyvin. :) :D

Semmoista vaan aattelin, että voiko noita iron ja steel kamoja (Aseet ja suojat) hankkia myöhemmässä osassa peliä takaisin? Nimittäin Jos vaikka kehityn lvl 25, ja haluaisin kaiken iron kamat, niin onko mahdollista hankkia vielä 25 tasoisena niitä takaisin?
Saattaa olla mahdollista joiltain myyjiltä ostaa ja ainakin iron kamat saat kun tapat vartijan.

Mitenkäs tonne Arenalle pääsee? Koitan puhuu jollekki naiselle, mutta se ei ainakaan päästäny. :rolleyes:

Mitenkäs tonne Arenalle pääsee? Koitan puhuu jollekki naiselle, mutta se ei ainakaan päästäny. :rolleyes:

En oo kyllä pelannu piiiiitkään aikaan Oblivionia, mutta taisi olla niin, että jostain läheisestä kaapista pitää valita "light" tai "heavy" gladiator-panssari ja pukea päälle. Sitten juttelet sille naiselle uusiks.

Areenalle pääsee kun puhut Owyn nimisen miehen kanssa. Hän on samassa "huoneessa" kuin Ysabel Amdronicus. Kun olet puhunut Owynin kanssa tarpeeksi, sun tulee päättää kummat varusteet valitset (Raskas asu, vai kevyt asu). Sitten vaan sun pitää puhua Owynin kanssa uudestaan ja sanoa sille, että oot valmis matsiin.

Miten kauan tuossa menee, että tuosta Vamppyyritaudista pääsee eroon?
Tiedän kyllä miten se onnistuu mut miten kauan toi koko rumba vie pelintunteja?

Miten kauan tuossa menee, että tuosta Vamppyyritaudista pääsee eroon?
Tiedän kyllä miten se onnistuu mut miten kauan toi koko rumba vie pelintunteja?

Jos tauti on päässyt tarttumaan kunnolla, niin sen jälkeen menee kyllä useampi tunti (riippuen tietysti mitä tavaroita sinulla on jo inventaariossa). Eniten aikaa vei itsellä ne
soul gemien
hankinta.

Jos tauti on päässyt tarttumaan kunnolla, niin sen jälkeen menee kyllä useampi tunti (riippuen tietysti mitä tavaroita sinulla on jo inventaariossa). Eniten aikaa vei itsellä ne
soul gemien
hankinta.

Tuli jo nukkuessa se tarinahomma joten on päässyt. Eihän tuota älynnyt tarkailla valikosta kun pelinkin pelaamisen vasta aloitin.

Katotaan kannattasko mielummin etsiä save kauempaa.

Ylös Bottom