Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oblivion-helppari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Oblivion-helppari

Kiinnostaisi suuresti tiestää, että mistä hel*etistä löytyisi soihtuja? Tutoriaalissa soihtuja tuli vastaan kuin sieniä sateella, mutta sen jälkeen on ollut äärimmäisen hiljaista. Kaverin savessa näitä soihtuja löytyy jatkuvalla syötöllä.

Ja olen jo melkoisen pitkällä. Perseestä koluta noita luolia ja hieman pimeempiä paikkoja, kun ei nää eteensä, ei sitten yhtään :mad:

Olisiko jossain esim. kauppaa josta pystyisi näitä tortsei ostamaan? Eipä ole vielä pelastavaa kauppaakaan tullut vastaan.

Mulla on ainakin alusta asti ollut tämä yksi taika (Silverlight tms) jota käyttämällä valaistuu hyvin ympäristö vihreäksi. En ole yhtään soihtua oikeastaan käyttänyt....

Mulla on ainakin alusta asti ollut tämä yksi taika (Silverlight tms) jota käyttämällä valaistuu hyvin ympäristö vihreäksi. En ole yhtään soihtua oikeastaan käyttänyt....

Ei löydy kyseistä taikaa, tosin juomana olen kyseisen ominaisuuden saanut, tosin vaikutusaika oli 60 sekuntia. Ja kyllä tuo soihtu kätevämpi on.

Ei löydy kyseistä taikaa, tosin juomana olen kyseisen ominaisuuden saanut, tosin vaikutusaika oli 60 sekuntia. Ja kyllä tuo soihtu kätevämpi on.

Miten sitten kun taistelet jossain pimeässä paikassa? Näetkö mitään? Taika on hyvä, koska se on päällä koko ajan ja voit käyttää aseitasi ja nähdä samalla.....

Miten sitten kun taistelet jossain pimeässä paikassa? Näetkö mitään? Taika on hyvä, koska se on päällä koko ajan ja voit käyttää aseitasi ja nähdä samalla.....

No tuo on hyvä pointti... mutta kyllähän soihdun kanssa voi taistellakkin, jos ei käytä kilpeä.

Melkoinen oravanpyörä.

No tuo on hyvä pointti... mutta kyllähän soihdun kanssa voi taistellakkin, jos ei käytä kilpeä.

Melkoinen oravanpyörä.

Aivan!

Jokainen pelaa tottakai niinkuin tuntuu hyvältä.

Itselle vain alusta asti on pikanäppäimen takana ollut tämä Silverlight ja käytänkin sitä vähän väliä pimeissä paikoissa. Ei tartte mennä menuihin vaihtelemaan torchia ym.....

Sellaista kysyisin, että mitäs helvettiä tuossa Blood of the Daedra -missiossa pitää tehdä? Pitäisi mennä Azura's Shrineen, ja kun sinne menen, mitään ei tapahdu. Ketään näistä kolmesta hemmosta ei ilmeisesti seura kiinnosta, ja kun painan tosta patsaasta "Activate Shrine of Azura", tulee "nothing happens".

Vaihtoehtoisena sivutehtävän on tuo "Two Sides of the Coin", jossa pitää auttaa sitä yhtä eukkoa Brumassa, kun joku on mennyt ja vienyt sen fyffet. Kun koitan puhua kyseiselle rouvalle, hän käskee minun lähteä.

Tässä alkaa tosiaankin hermot pikku hiljaa narista :mad:

Sellaista kysyisin, että mitäs helvettiä tuossa Blood of the Daedra -missiossa pitää tehdä? Pitäisi mennä Azura's Shrineen, ja kun sinne menen, mitään ei tapahdu. Ketään näistä kolmesta hemmosta ei ilmeisesti seura kiinnosta, ja kun painan tosta patsaasta "Activate Shrine of Azura", tulee "nothing happens". ]

Tolle daedric shrinelle pitää mennä oikeeseen aikaan muuten se anna aktivoida sitä, mutta henkilökohtaisesti en suosittele tuolle daedric shrinelle menemistä quostin takia koska siitä saatava kama on yksi pelin parhaista kamoista. Sen voi aktivoida kello 5-19 ja sulla täytyy olla glow dust mukana sen saa will-o-wispin tappamalla

Vaihtoehtoisena sivutehtävän on tuo "Two Sides of the Coin", jossa pitää auttaa sitä yhtä eukkoa Brumassa, kun joku on mennyt ja vienyt sen fyffet. Kun koitan puhua kyseiselle rouvalle, hän käskee minun lähteä.

En nyt muista miten se tehtävä tehtiin, mutta yleensä noihin on yllättävänkin selkeet ohjeet. Kato sieltä questi kuvauksesta mitä pitää tehdä ja lue sillai rivien välistä jos ei meinaa tajuta.:cool:

Sen tyypin pitää vaan tykätä susta tarpeeks nii se kertoo sulle mitä tarttee tietää.

Sen tyypin pitää vaan tykätä susta tarpeeks nii se kertoo sulle mitä tarttee tietää.

Hah :D Jo on aikoihin eletty. Mun pitää lahjoa se ämmä, että voin auttaa sitä löytämään sen rahat vieneen varkaan.

No, kiitokset teille.

Mistö saan oman kämpän? Noin 3 h pelannu ja vaan seikkaullu luolissa :rolleyes:.

Taitaa muutama lisätunti paukahtaa kelloon, ennen kuin voit edes harkita oman kämpän ostamista. Sen verran kovahintaista puuhaa. Tai sitten menet niittämään kunniaa Imperial Cityn Areenalle ja tienestät itsellesi omaisuuden. Sinuna kyllä käyttäisin rahani muuhun, kuin omaan asuntoon. Sen verran turhaa puuhaa.

Tai ainakin itse olen säästänyt rutkast rahaa punkkaamalla majataloissa. Tulee totisesti halvemmaksi :)

Onhan oman kämpän omistamisessa hohtoa kun sen voi täyttää kaikella aarteella mitä löytää pelin aikana :) ite tein ainakin niin.

Taloja löytyy melkeen joka kaupungista (ellei sitten kaikista), yleensä homma toimii niin että meet kaupungin kreiville sinne linnaan sanoon että haluut ostaa tönön, sitten se sanoo että "no way dude, naamaraja"

Joten sun luultavasti pitää joko voidella herran tahi rouvan kukkaroa kolikoilla tai tehdä jotain tehtäviä että ne suostuu myymään sen talon.

En tiedä niiden hinnoista paljoakaan kun yleensä ite otan sen Anvilin kummitustalon, se maksaa 5000 jonka jälkeen tehdään pieni tehtävä ja talon saa itselleen ja siitä tulee oiva tukikohta ja kamojen säilytysmesta.

Halvin risumaja löytynee Imperial Cityn, Waterfront alueelta. Mutta tosiaan, ei kande kiirehtiä sen talon kanssa, samoilet rauhassa, keräät tasoja ja sitä mukaa parempaa loottia ja sitten hommaat haluamasi talon. Tietty jos on varaa ostaa talo niin senkus :D

Halvin kämppä on tosiaan imperial cityssä waterfrontissa joku ulkohuussin kokonen maja.
Ite ostan aina sen mahdollisimman alussa juurikin sen takia että sinne on hyvä kasata löydetyt aarteet ja varusteet.

Niin ja ainahan voi tietysti vetää talon asukas kylmäks ja ottaa talon itelleen. Tietääkseni kamat säilyy kaapeissa ja arkuissa jos sinne jätät. Siitä tulee tosin aina sitten näpistys meininkiä kun se arkku ei ole sun vaikka kamat sisällä olisikin =/

Halvin kämppä on tosiaan imperial cityssä waterfrontissa joku ulkohuussin kokonen maja.
Ite ostan aina sen mahdollisimman alussa juurikin sen takia että sinne on hyvä kasata löydetyt aarteet ja varusteet.

Itse en ostanut yhtään kämppää koska möin aina melkein kaikki tavarat jotka löysin. Parhaat tottakai pidin ihan käytössä, mutta muuten en näe mitään syytä hamstrata tavaraa?!?

Apotheosis Staff oli meikäläisen suosikki, vaikkakin melkoinen GEM syöppö. Tappoi mitä vaan milloin vaan ja helposti.....

Nopeampaa tiputtaa kamat kämpälle ja käy myymässä kerralla enempi.
Ei joudu myöskään odottelemaan kaupan edessä sen aukeamista kun täytyisi saada inventoria tyhjemmäksi jotta pääsee jatkamaan luolien tutkimista.

Lisäksi voi säilyttää parempia varusteita mökissä ettei tarvitse kuskata kaikkea mukana mitä meinaa säästää.

OMG. Musta tuli vamppyyri kun venailin yhessä kaupungissa. ja nykyään menetän hp:ta jos olen auringon valossa. Vaikeaa, voiko tota jotenkin saaha pois??
Edit: missäs tuo arcade Universaty mahtaa olla? Kartalla ei ainakaan näkyny. auttakaa tyhmää :D.
Edit2: Löysin sen paikan ja jatkoin tehtävää. Nyt pihtäs hakee sille muijalle soul gemejä. Mistäsköhän niitä sais? vinkkejä?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom