Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oblivion-helppari

Vastaus: Oblivion-helppari

Dr Evil sanoi:
Laivan toiselta sivulta pääsee sisälle, eli ei ovesta.

Ilmaisin itseni jopa keskimääräistä huonommin, tarkoitin siis että laivaan pääsen toki sisään mutta siellähän on alimmalla tasolla lukittu ovi jota ei voi tiirikoida. Miten sen saa auki?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

noose01 sanoi:
Ilmaisin itseni jopa keskimääräistä huonommin, tarkoitin siis että laivaan pääsen toki sisään mutta siellähän on alimmalla tasolla lukittu ovi jota ei voi tiirikoida. Miten sen saa auki?

Heh, no sitten rupeaa muisti jo pettämään...
Olisiko jollain Wraithilla ollut avain, tai kapteenin huoneessa?, en kyllä muista kirveelläkään.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Dr Evil sanoi:
kun löydät sen pitäisi questin päivittyä, jos ei, niin sitten siinä on bugi.
Jeh, ei siellä oo mitään muuta kun luurankoja, bugi vissiin... puuh. Tähän tais jäädä :(
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Ronkka sanoi:
Jeh, ei siellä oo mitään muuta kun luurankoja, bugi vissiin... puuh. Tähän tais jäädä :(

En nyt muista mikä tehtävä tämä kyseinen on, mutta mulla ainakin yhdessä Fighter's Guildin tehtävässä oli ongelma, kun piti mennä luolaan ja selvittää mitä yhdelle tyypille oli käynyt. Löysin tyypin luolasta kuolleena, otin häneltä päiväkirjan ja luin sen, mutta quest ei vain päivittynyt. Tutkein luolan monta kertaa enkä muutakaan tehtävään liittyvää löytänyt. Ongelma ratkesi kun pyörein luolassa ja saavuin tyypin ruumin luokse eri reittiä kuin ensimmäisellä kerralla. Eli käveltyäni ruumiin viereen quest päivittyi heti. Tehtävä varmaan oli eri kuin se jossa sulla on ongelmia, mutta ratkaisu siihenkin voisi löytyä samalla tavalla.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Ei löydy ruumista koko luolastosta -> ei päiväkirjaakaan. Pitää palata tonne joskus myöhemmin, jospa se ilmestyis sinne. Kokeilin aikasempaa saveakin, eipä auttanut.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

1.1 patch tuo korjauksen, toivottavasti tulee pian boksilekin:

In Mystery and Harlun's Watch, the dead body you are supposed to find will no longer disappear from Swampy Cave if you cleared out the dungeon before starting the quest.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

olge sanoi:
Jos joku muu vamppyyri hyökkää kimppuusi ja tartuttaa sinut tietyllä taudilla, muutut seuravaan yön aikana vamppyyriksi. Tosin, jos menee mahdollisimman nopeasti hakemaan parannusta, niin vamppyyritaudin pitäisi kadota helposti.

Itseasiassa taudin pitää olla ensin 3 päivää. Sen jälkeen, kun menee nukkumaan, muuttuu vampyyriksi. Siinä on järkyttävän paljon aikaa siemaista cure diseasea, taikoa samainen taika tai voit käydä kirkossa/temppelissä kaupungeissa.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Snydenthur sanoi:
Itseasiassa taudin pitää olla ensin 3 päivää. Sen jälkeen, kun menee nukkumaan, muuttuu vampyyriksi. Siinä on järkyttävän paljon aikaa siemaista cure diseasea, taikoa samainen taika tai voit käydä kirkossa/temppelissä kaupungeissa.

Hyvä kun korjasit :) Silloin kun sain sen vamppyyritaudin, en tajunnut mikä se oli. Odottelin vaan kiltisti sen poistumista.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Mistäs löytys ton blade-skillin treenaajaa? Joku mastertraineri ois kova, jos semmosia on edes.

En oo fighters guildissa
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Mitenkäs kun Anvilista ostaa talon itselleen..
Pistin nukkuen, haamut tulivat häiritsemään, iskin ne maahan.. Tuli guest logiin jotain että "alakerrasta kuului meteliä, menepäs tutkimaan" ..
Siellä olen mielestäni kaikki jutut tutkinut, mitään päivitystä guestiin ei tule .. Kellarista löysin kuvan, joku suljettu portti tj .. Mitä sille pitäisi tehdä..

Ensimmäinen kerta kun tuli tenkkapoo eikä osaa käyttää päätään.. Löytyykö joltain vastausta tähän?

[On muuten pirun loistava peli : ) ]
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Podu sanoi:
Mitenkäs kun Anvilista ostaa talon itselleen..
Pistin nukkuen, haamut tulivat häiritsemään, iskin ne maahan.. Tuli guest logiin jotain että "alakerrasta kuului meteliä, menepäs tutkimaan" ..
Siellä olen mielestäni kaikki jutut tutkinut, mitään päivitystä guestiin ei tule .. Kellarista löysin kuvan, joku suljettu portti tj .. Mitä sille pitäisi tehdä..

Ensimmäinen kerta kun tuli tenkkapoo eikä osaa käyttää päätään.. Löytyykö joltain vastausta tähän?

[On muuten pirun loistava peli : ) ]


Pitää muistaakseni käydä juttelemassa sen myyjän kanssa.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

extreme_02 sanoi:
Pitää muistaakseni käydä juttelemassa sen myyjän kanssa.

Niinpä niin .. Liian yksinkertaista :)
Menenpä sitä koittamaan, kiitoksia

EDIT: @ olge: Jahas, olen sitten ollut oikein sokeatakin sokeampi .. Mukamas tutkinut paikat .. Pfft .. Huomaa edes kaappia -.-'
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Se ääni mikä tuli alakerrasta oli tippuneen ruukun ääni. Siinä eteisessä kun on vaatekaappi, niin sen päältä on tippunut ruukku, jossa on mukava ylläripylläri.

Ja oma kysymys vielä. Olen siinä pääjuonen "Spies" tehtävässä.
Tapoin Jearlin, tutkin Jearlin talon, vein Jearlin ohjeet Jauffrelle ja nyt on sitten pattitilanne. Missäs ne kaksi muuta vakoilijaa on? En niitä millään löydä, olen odotellut siellä talollakin aika paljon, ja tutkinut sen luolan, johon pääsee Jearlin talosta.

Selvisikin jo :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

Nyt oon jumissa... Clavicus Vile shrinelta saa käskyn että pitää lähteä hakemaan Umbra Sworld ja palauttaa se... Mut heti kun pääsen ensimmäiseen neuvottuun paikkaan ei kylän Wise suostu puhumaan kanssani siitä... MIten eteenpäin??
 
Vastaus: Oblivion-helppari

En tuohon osaa vastata, mutta Umba tehtävästä sen verran, että sitä miekkaa ei kannata antaa heti pois. Koska se on quest item, niin sen paino on 0, ja sitä voi silti käyttää. Jos sen umbran kuitenkin palauttaa, niin saa valita jonkun kypärän tai Umbran. Jos tekee sen questin loppuun ja ottaa Umbran niin sen paino on noin 45. Nojoo, ehkä tämä on vähän kuitenkin Haxorzx.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Mistä hemmetistä niitä summoneita sai ostettua?? Ei sit muistu millään...
Summon Scamp on paras ja skill:sit on tosi korkeella mut ei ole sattunut kohdalle uutta summonin myyjää... Ja sit tuolla Brumassa on Mages Guilt:in tehtävänä saada sen muijan kamat takas Valorielta joltain scrollilla mut ei minulla vaan sitä scrollia ole missään... liekö olen myynyt vahingossa pois??
 
Ylös Bottom