Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oblivion-helppari

Vastaus: Oblivion-helppari

Nirhaat vaan jonkun pöpelikössä. Tsekkaat vaan ettei ole silminnäkijöitä. :)

Itselläni paloi päreet yhden NPCn kanssa, tein sille ruumiin avauksen (kun se oli vielä hengissä), ja tapoin silminnäkijät. Sillä selvä.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Janus sanoi:
Itselläni paloi päreet yhden NPCn kanssa, tein sille ruumiin avauksen (kun se oli vielä hengissä), ja tapoin silminnäkijät. Sillä selvä.

Tässä alkaa jo olla asennetta! :)
 
Vastaus: Oblivion-helppari

olge sanoi:
Löytyyko Bloodgrassia muualta kuin Oblivionista?
Kauppojen lisäksi jos ostaa Marketplacelta tämän "Wizard's Tower" -lisäpaketin niin sen avulla niitä voi myös saada. Velhon tornissa (jonka pelaaja siis sitten omistaa) kun sijaitsee kuuleman mukaan (noin) 130 eri ainesosaa sisältävä puutarha ja siellä kasvaa myös normaalisti vain Oblivionin puolelta löytyvät kasvit.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Kuka osaa neuvoa?? Olen hakemassa jäätyneitä kyyneleitä joita ilmeisesti on siel jäällä 5kpl??
4 olen löytänyt mutta missä viides?? Kenties siellä keskellä jäänsisällä??
Viidettä en löydä, muut on kasassa...
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

supremechaos sanoi:
Kuka osaa neuvoa?? Olen hakemassa jäätyneitä kyyneleitä joita ilmeisesti on siel jäällä 5kpl??
4 olen löytänyt mutta missä viides?? Kenties siellä keskellä jäänsisällä??
Viidettä en löydä, muut on kasassa...

Kyllä ne siellä lumella jossain lojuvat. Meni itsellänikin hyvä tovi niiden löytämiseen. Kannattaa tarkistaa, josko se Frost atronach makaisi yhden päällä (ainakin muistaakseni siellä semmoinen oli).

Oblivion-peliavun kysymiselle on oma theadinsakin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Paavi sanoi:
Kyllä ne siellä lumella jossain lojuvat. Meni itsellänikin hyvä tovi niiden löytämiseen. Kannattaa tarkistaa, josko se Frost atronach makaisi yhden päällä (ainakin muistaakseni siellä semmoinen oli).

Oblivion-peliavun kysymiselle on oma theadinsakin.


Ei löydy.... ja uudestaan pelasin jotta sain siirrettyä Frost astronachin. Ei ollut sen allakaan... mut jatkanpa etsimistä
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Nyt kun viimein onnistuin parantumaan vampyyrista, niin haluaisin tietää että miten on parannuksen kanssa jos muutun uudelleen? Tottakai varon nyt tarkasti ettei niin käy mutta siltä varalta että töppään jossain välissä olisi hyvä tietää.

20 tunnin työ se oli :D , oli kivaa saada erilaista kuvakulmaa peliin, mutta silti helpotus kun pääsi siitä eroon.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Kuinka muuten itseasiassa muututaan vampyyriksi, kun itseltäni meni homma vähän ohi? Ihmettelin vain kun en voinut olla päivänvalossa ja sitten tajusin että olin muuttunut vampyyriksi, kun nukkumisen jälkeen lisääntyi kaikenlaiset vampyyriskillit. Tuleeko siinä toinen vampyyri järsimään kurkkua yöllä? :D Mahtaa nakertaa jos samaan rumbaan joutuu uudemman kerran ;)
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Napster sanoi:
Kuinka muuten itseasiassa muututaan vampyyriksi, kun itseltäni meni homma vähän ohi? Ihmettelin vain kun en voinut olla päivänvalossa ja sitten tajusin että olin muuttunut vampyyriksi, kun nukkumisen jälkeen lisääntyi kaikenlaiset vampyyriskillit. Tuleeko siinä toinen vampyyri järsimään kurkkua yöllä? :D Mahtaa nakertaa jos samaan rumbaan joutuu uudemman kerran ;)

Jos joku muu vamppyyri hyökkää kimppuusi ja tartuttaa sinut tietyllä taudilla, muutut seuravaan yön aikana vamppyyriksi. Tosin, jos menee mahdollisimman nopeasti hakemaan parannusta, niin vamppyyritaudin pitäisi kadota helposti.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Ei löydy tearsit kaikki... voisiko olla bugi?? Neljä löytyy.... yhtä ei,,, olen sooloillut monta tuntia samaa paikkaa... eikö ollut astronachin allakaan
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Löytyykö ne kaikki tearsit muka siitä jäätiköltä jäätyneen ritarit läheltä?? Ei hemmetti en löydä viidettä,., en millään... olen frost:inkin tappanut metsään ettei ole edessä, mutta ei hemmetti löydy... bugi?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Itsellä oli ainakin 4 maassa ja yksi siinä keskellä yhden jäätyneen mötikän päällä. On myös mahdollista, että olet potkaissut sen kauemmas tai että se on pudonnut johonkin niiden jäälohkareiden väleihin.

edit. siirsin tämän aiheen tänne peliavun puolelle.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

supremechaos sanoi:
Löytyykö ne kaikki tearsit muka siitä jäätiköltä jäätyneen ritarit läheltä?? Ei hemmetti en löydä viidettä,., en millään... olen frost:inkin tappanut metsään ettei ole edessä, mutta ei hemmetti löydy... bugi?

Yksi taisi tosiaan olla siinä keskellä kiven päällä jos en väärin muista, mutta kyllä ne 100% varmasti on siinä alueella, itselläkin kesti sen viimeisen löytämisessä hetki, eli joitain minuutteja...
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Hermot menee Fighter's Guildin Mystery at Harlun's Watch tehtävässä, bugi vissiin tai meikäläsen aivot on lahonnu lopullisesti.

Swampy Cave on koluttu läpi, mutta todisteet puuttuu. Vihreä nuoli näyttää sinne luolaan, missä ne luurangot makaa, mutta ei sieltä mitään löydy. Oon pörränny siinä luolassa ympyrää soihdun kanssa niin, että pyörryttää. Peikot on listitty varmuudella kaikki, siitä tuli ilmotuskin, että Peikot tapettu -> etsi todisteet niistä katoamisista tsjp.

Olin käynyt tuolla luolastossa joskus aiemminkin, pöllinköhän todisteet sillon tietämättäni mukaan? Mitä siellä pitäisi olla?

Raahaan kohta ne v***n luurangot niiden aamiaispöytään
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Ronkka sanoi:
Hermot menee Fighter's Guildin Mystery at Harlun's Watch tehtävässä, bugi vissiin tai meikäläsen aivot on lahonnu lopullisesti.

Swampy Cave on koluttu läpi, mutta todisteet puuttuu. Vihreä nuoli näyttää sinne luolaan, missä ne luurangot makaa, mutta ei sieltä mitään löydy. Oon pörränny siinä luolassa ympyrää soihdun kanssa niin, että pyörryttää. Peikot on listitty varmuudella kaikki, siitä tuli ilmotuskin, että Peikot tapettu -> etsi todisteet niistä katoamisista tsjp.

Olin käynyt tuolla luolastossa joskus aiemminkin, pöllinköhän todisteet sillon tietämättäni mukaan? Mitä siellä pitäisi olla?

Raahaan kohta ne v***n luurangot niiden aamiaispöytään

Sieltä luolasta pitäisi löytyä Eduard
Denilen ruumis, ja kun löydät sen pitäisi questin päivittyä, jos ei, niin sitten siinä on bugi.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Mitenkäs pantterin suun laivan lukitun oven saa auki?
Avainta ei tunnu löytyvän mistään vaikka kuinka etsisi...
 
Vastaus: Oblivion-helppari

noose01 sanoi:
Mitenkäs pantterin suun laivan lukitun oven saa auki?
Avainta ei tunnu löytyvän mistään vaikka kuinka etsisi...


Laivan toiselta sivulta pääsee sisälle, eli ei ovesta.
 
Ylös Bottom