Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oblivion-helppari

Vastaus: Oblivion-helppari

Summoneita saat Chorrolin Mages guildista, ja Skingradin mages guildissa se musta pukuinen herra taisi myydä muutaman myös.
Nuo myydyt tavarat voi ymmärtääkseni ostaa takaisin, jos on noin käynyt niin koeta löytää kauppias...en ole vain aivan varma miten kauan säilyvät.

EDIT: black soul gemejä saa kun seuraa Mages guildin tehtäviä niin ohjeet niiden saamiseen tulee vastaan.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Ja quest itemejähän ei voi myydä eikä edes pudottaa kyydistä pois.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

OmigauMee sanoi:
EDIT: black soul gemejä saa kun seuraa Mages guildin tehtäviä niin ohjeet niiden saamiseen tulee vastaan.

Mages Guild on menty läpi ja muistan sellaisen lappusen saaneenikin, missä lie nyt sijaitsee. Hämärän muistikuvan mukaan en silloin ohjeen lukaistuani edes ymmärtänyt miten niitä pitäisi tehdä (tosin silloin tarvetta niiden tekemiseen ei edes ollut). Yhdessä tehtävässä niitä black soul gemejä löysikin, mutta ne olivat quest itemeitä ja niistä piti tehtävän suorittamiseksi luopua. Dääm.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Juuh.. kyllä sitä nyt jumissa ollaan.... Viimenen Mages Guiltin tehtävä olisi tuo homma saada ne tavarat takaisin... kyllähän tuolla Quest tiedoissa on että pitää käyttää a charm scroll:ia joka minulle on annettu... Vaan ei ole.. Mistähän moisen voisi saada,,,?
Ja kyseessähän on siis Bruma
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Mistä löytää Grand Soul Gem:jä?

Olen tekemässä tuota vampyyrinpoisto tehtävää ja minun olisi noidalle vietävä 5kpl Grand Soul Gem:jä. Minkänäköisiä ja mitä ne edes on? Tutka ei auta asiassa eikä tehtävässä sanota mistä niitä kannattaisi etsiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

Semmonen on ongelma että Agarmir joka asuu Talos Plazassa pitää ovea takalukossa ja sisään pitäs päästä inventaariota tekemään mutta kun en pääse.... Ilmeisesti sisään pitäs mennä viemäritunnelien kautta mutten sieltäkään ovea löydä... what a fuck? Miten?

Ja toinen sitten kun pitäs umbra sword löytää, mutta ensimmäinen johtolanka ei suostu kanssani puhumaan asiasta vaikka on loitsut kokeiltu ja speehcraftit on korkeat...??
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Coca Cola light sanoi:
Mistä löytää Grand Soul Gem:jä?

Olen tekemässä tuota vampyyrinpoisto tehtävää ja minun olisi noidalle vietävä 5kpl Grand Soul Gem:jä. Minkänäköisiä ja mitä ne edes on? Tutka ei auta asiassa eikä tehtävässä sanota mistä niitä kannattaisi etsiä.

Eikun vaan Cave:ja kiertämään.. jo joistakin linnoistakin (raunioista) saattaa jokunen löytyä
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Olen nyt Prince Camarrillin haudalla ja ruudun alareunassa neuvotaan painamaan (A)-näppäintä, jotta hauta aktivoituisi, mutta mitään ei tapahdu, vaikka kuinka painaisin mitä tahansa nappulaa.
Onkohan multa jäänyt jotain tekemättä, vai onko nyt jossain joku vika?

Samanlainen bugi(?) tuli vastaan siinä tauluvarkauden selvittely-tehtävässä, jossa löysin kyllä epäillyttävän maalauksen ja muut johtolangat, mutta a-näppäimen painelu ei toiminut sieläkään, vaikka ruutuun tuli taas a-näppäimen kuvake.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Matti jees sanoi:
Samanlainen bugi(?) tuli vastaan siinä tauluvarkauden selvittely-tehtävässä, jossa löysin kyllä epäillyttävän maalauksen ja muut johtolangat, mutta a-näppäimen painelu ei toiminut sieläkään, vaikka ruutuun tuli taas a-näppäimen kuvake.

Ei se bugi ole vaikka mitään ei tapahdukkaan. Tauluvarkauden selviät kunhan
tutkit erään naisen huoneen josta löytyy maalaustarvikkeita ja käyt alakerran ruokailusalissa tutkimassa maalausjälkiä. Tämän jälkeen syytät ko. naista.

Yo:n perusteella tuskin A-näppäimen "toimimattomuus" sinänsä on bugi, sinun pitää vaan tehdä vielä jotain muuta.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

m_vierimaa sanoi:
Ei se bugi ole vaikka mitään ei tapahdukkaan. Tauluvarkauden selviät kunhan....

Monenlaisia läpipeluuoheita on tullut lueskeltua ja olen yrittänyt edetä, kuten ohjeissa lukee, mutta kaikki yritykset kaatuu aina tuohon aiemmin mainitsemaani ongelmaan. Jostain syystä peli ei vaan reagoi a-näppäimen painallukseen, vaikka ruutuun ilmestyy näppäimen kuva ja teksti "(A) Activate".
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Jumituin eräässä questissa maalaukseen sisään, maalauksessa pitäisi tappaa 6 trollia, apuvälineinä on 6 pulloa myrkkyä trolleja vastaan, 2 jäljellä ja myrkyt loppu, eikä miekatkaan oikeastaan tehoa, auttaako muu kun vanhemman saven lataaminen?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Morred sanoi:
Jumituin eräässä questissa maalaukseen sisään, maalauksessa pitäisi tappaa 6 trollia, apuvälineinä on 6 pulloa myrkkyä trolleja vastaan, 2 jäljellä ja myrkyt loppu, eikä miekatkaan oikeastaan tehoa, auttaako muu kun vanhemman saven lataaminen?

Sen viimeisen trollin saa ajettua ansaan niiden kiviröykkiöiden keskelle, eli ei tarvitse edes tappaa. Sinne jää ruikuttamaan ja pääset vetämään tehtävän loppuun. Tolle toiselle voisi löytyä samanlainen ratkaisu.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Jep huomasin, enivei se toinen heppu ei tykkää maalata tietänsä ulos, tahtoo tappaa trollit, mut eihän sen iskut tee damaa.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Morred sanoi:
Jep huomasin, enivei se toinen heppu ei tykkää maalata tietänsä ulos, tahtoo tappaa trollit, mut eihän sen iskut tee damaa.

Minulla taas kyseinen tehtävä bugaa seuraavasti: vaikka olen tappanut trollin ja antanut siveltimen maalarille, hän ei maalaa tietä ulos. Ensin se hiukan maalailee siinä ja eteen ilmestyy vihreä kiehkura/mikälienee, ja sen jälkeen mitään ei taphadu. Vaikka se maalari jatkaa sitä huiskimista vähän aikaa niin siitäkään ei mitään tapahdu. Sitten se vain lopettaa, ja that's it.

Tämä siis PC -versiolla, jos sillä on mitään merkitystä.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Snydenthur sanoi:
Itseasiassa taudin pitää olla ensin 3 päivää. Sen jälkeen, kun menee nukkumaan, muuttuu vampyyriksi. Siinä on järkyttävän paljon aikaa siemaista cure diseasea, taikoa samainen taika tai voit käydä kirkossa/temppelissä kaupungeissa.

mistä cure diseasea lääkettä saa ja auttaako se heti vamppyyri tautiin vai täytyykö tehdä jotain muutakin?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

TJ69 sanoi:
mistä cure diseasea lääkettä saa ja auttaako se heti vamppyyri tautiin vai täytyykö tehdä jotain muutakin?

Cure disease auttaa vain juuri silloin kun tauti ei ole vielä puhjennut. Muuta ei tarvitse tehdä.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

olge sanoi:
Cure disease auttaa vain juuri silloin kun tauti ei ole vielä puhjennut. Muuta ei tarvitse tehdä.
Entäs jos tauti ollut jo pidempään, miten siitä pääsee eroon??
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Käy jutteleen parantajalle (esim Fighter's Guildin päämaja sijaitsee sellaisessa kaupungissa, jossa on oikea healeri). Tämä kertoo ettei kunnollista parannusta ole, mutta ehdottaa että menet pääkaupungin mage guildiin, ja juttelet siellä sille erikois maagille. Tämä lähettää sut questille
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Vinkkejä hankalaan probleemiin, kiitos. Eli Fighters Guildin tehtävä Mystery at Harluns Watch
jumittaa pahasti. Eli tuossa tehtävässähän pitäisi etsiä kadonneita kyläläisiä lähistön luolasta.
Kun menen luolaan ja tapan siellä olevat trollit ilmestyy ruutuun teksti, joka kehottaa etsimään
todisteita näiden trollien syyllisyydestä kyläläisten katoamiseen. Vihreän nuolen merkkaamasta
paikasta löydän kasan luurankoja ja parit zombin jämät, mutta en muuta. Kuten en myöskään muualta koko luolastosta, vaikka tiedän, että sieltä jostain pitäisi löytyä jonkun kyläläisen ruumis. Mutta kun ei löydy, ei. Ilmeisesti asiaan jotenkin liittyy se, että olen tuon luolan kolunnut jo aikoja sitten - villissä nuoruudessani kun vaeltelin pitkin maita ja mantuja kaikkea vastaantulevaa uteliaana tutkien?
Eli mikä neuvoksi? Onneksi FG:n guest ei yhteen jumiutuneeseen tehtävään kaadu - itse asiassa olen jo tuon killan pomo, mutta olisi kiva saada tuo yksi tehtyä loppuun pois kuleksimasta.

Täsmälleen sama ongelma on eräässä sivutehtävässä, jossa Kvatchin lähistöllä olevasta
maalaistalosta löytynyt kirje opastaa tutkimaan läheistä luolaa ja josta ei löydy tietenkään mitään joka veisi eteenpäin. Ja tämänkin luolaston olen tietenkin tutkinut jo aikoja sitten.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Azathoth sanoi:
Vinkkejä hankalaan probleemiin, kiitos. Eli Fighters Guildin tehtävä Mystery at Harluns Watch
jumittaa pahasti. Eli tuossa tehtävässähän pitäisi etsiä kadonneita kyläläisiä lähistön luolasta.
Kun menen luolaan ja tapan siellä olevat trollit ilmestyy ruutuun teksti, joka kehottaa etsimään
todisteita näiden trollien syyllisyydestä kyläläisten katoamiseen. Vihreän nuolen merkkaamasta
paikasta löydän kasan luurankoja ja parit zombin jämät, mutta en muuta. Kuten en myöskään muualta koko luolastosta, vaikka tiedän, että sieltä jostain pitäisi löytyä jonkun kyläläisen ruumis. Mutta kun ei löydy, ei. Ilmeisesti asiaan jotenkin liittyy se, että olen tuon luolan kolunnut jo aikoja sitten - villissä nuoruudessani kun vaeltelin pitkin maita ja mantuja kaikkea vastaantulevaa uteliaana tutkien?
Eli mikä neuvoksi? Onneksi FG:n guest ei yhteen jumiutuneeseen tehtävään kaadu - itse asiassa olen jo tuon killan pomo, mutta olisi kiva saada tuo yksi tehtyä loppuun pois kuleksimasta.

Täsmälleen sama ongelma on eräässä sivutehtävässä, jossa Kvatchin lähistöllä olevasta
maalaistalosta löytynyt kirje opastaa tutkimaan läheistä luolaa ja josta ei löydy tietenkään mitään joka veisi eteenpäin. Ja tämänkin luolaston olen tietenkin tutkinut jo aikoja sitten.
Peli bugaa.
It is a well known bug. If you clear swampy cave before the quest is picked up there is no corpse there of one of the town's people where the green marker is. All there is zombie corpses and some skeletons laying on the ground. Welcome to the club. You can continue the Fighters guild quest line. However you wont recieve the points for champion for ranking. But can achieve master of the guild. Go and talk to the dark elf
 
Ylös Bottom