Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oculus Quest -keskusteluketju

Osaiskos joku neuvoa et millanen kompuutteri kannattaa ostaa Questin kaveriksi? Muuhun pelaamiseen on Series X
 
Osaiskos joku neuvoa et millanen kompuutteri kannattaa ostaa Questin kaveriksi? Muuhun pelaamiseen on Series X
Täällä Linkin puolelta suosituksia, VD menee suunnilleen samoilla.

VR pelit ovat raskaita, joten katsoisin mieluummin listan tehokkaampaa puolta kun listan vähemmän tehokasta.
 
Täällä Linkin puolelta suosituksia, VD menee suunnilleen samoilla.

VR pelit ovat raskaita, joten katsoisin mieluummin listan tehokkaampaa puolta kun listan vähemmän tehokasta.

Eikö Quest ole itsenäinen järjestelmä, eikä vaadi ollenkaan konetta?

edit. Jaa, siihen on myös Oculus Link tarjolla. Sori.
 
nyt törähti questiin App Lab, johon tulee indie-pelejä kevyemmillä rajoituksilla kuin Oculus Storeen

Ei oo vieläkään konetta hankittuna, mutta juutuubiin tuli ohjeet millai saa näppärästi asenneltua pelejä ilmankin



Oon kokeillut PopulationOnen, Onwardin ja Contractorsin ja laittanut kaikki palautukseen, kun ei vaan oo oikein olleet hyviä mulle. itchin puolelta löyty AimXR joka tuntuu aikas kivalta

Itchissä oli myös AppLabiin tyrkyllä olevien pelien bundle 19$ ( listahinta tais olla tyyliin 90$ kaikille niille )
Ainakin Seps Diner oli oikeinkin hauska ja muutama muukin varsin kelpo peli siinä oli mukana


 
Sain juuri Oculus Quest 2 vr-lasit ja olen ladannut Beat Saberin. Kuulin että jotenkin voisi ladata uusia karttoja/biisejä ilmaiseksi, niin osaisko joku neuvoa aloittelijalle miten tuo käytännössä toimii? :)
 
Sain juuri Oculus Quest 2 vr-lasit ja olen ladannut Beat Saberin. Kuulin että jotenkin voisi ladata uusia karttoja/biisejä ilmaiseksi, niin osaisko joku neuvoa aloittelijalle miten tuo käytännössä toimii? :)
ja sillä mahdollisesti bannataan tili....itse en ainakaan omalla facetilillä uskalla edes pirabiisejä kokoeilla kun face tunnetusti saattaa helposti sulkea koko tilin. korjaan META ;)
 
Olen harkinnut näiden lasien ostoa jonkun aikaan, mutta tässä on pieni kysymys jonka haluan tietää. Pystyykö lasit yhdistämään kannettavaan koneeseen sillä johdolla, mikä tulee lasien mukana. USB tai mikä johto siinä onkaan.

Tiedän että voi käyttää ilman konettakin, mutta ajattelin että jos koneellakin haluan käyttää joskus, niin halusin kysyä tätä. Olen näitä laseja aikonut käyttää pelkästään videoiden katseluun, enkä pelaamiseen, kun en kuitenkaan pelaa paljon enään.
 
Pystyy yhdistämään, ja videoiden katselu onnistunee kannettavaltakin, tarkemmat speksit PC puolen vaatimuksista löytyy oculuksen sivuilta.
 
Ylös Bottom