Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hyviä uutisia kaikille Facebookin ystäville.
Onhan tuollainen tilien linkittämisen ja Facebookien sun muiden pakottaminen vähän perseestä, mutta mitä niin suurta haittaa tuosta nyt on, että se kannattaa jättää tekemättä jos sillä saa jotain hyödyllisiä lisäominaisuuksia?No sitte mennään jatkossa ilman tunnareita. Fb:hen en todellakaan enään tunnuksia luo. Onpa kunnon paskaa kyllä. Voipi myös olla, että jää viimeiseksi Oculus laitteeksi tässä taloudessa.
Onhan tuollainen tilien linkittämisen ja Facebookien sun muiden pakottaminen vähän perseestä, mutta mitä niin suurta haittaa tuosta nyt on, että se kannattaa jättää tekemättä jos sillä saa jotain hyödyllisiä lisäominaisuuksia?
Eihän sinne Faceen tarvitse itsestään jakaa mitään tietoja mitä ei halua, eikä muuten sitä käyttää.
Ihan puhtaasti periaatteesta en FB:hen tule enään tunnuksia tekemään. Ja samalla tuote joka pakottaa minut tekemään tunnukset sinne saa jäädä kaupan hyllylle.
FB:n paskasta toiminnasta voi myös käydä lueskelemassa netistä jos haluaa itseään valistaa. Edes dummy tunnusta tuo ei mun mielestä ansaitse.
Mutta kun olet sen tuotteen kuitenkin jo hommannut niin tuollaisella periaatepäätöksellä teet kiusaa ainoastaan itsellesi.Ihan puhtaasti periaatteesta en FB:hen tule enään tunnuksia tekemään. Ja samalla tuote joka pakottaa minut tekemään tunnukset sinne saa jäädä kaupan hyllylle.
FB:n paskasta toiminnasta voi myös käydä lueskelemassa netistä jos haluaa itseään valistaa. Edes dummy tunnusta tuo ei mun mielestä ansaitse.
Mutta kun olet sen tuotteen kuitenkin jo hommannut niin tuollaisella periaatepäätöksellä teet kiusaa ainoastaan itsellesi.
Ja kun Facebook joka tapauksessa tuon Oculuksen omistaa joten sen käyttäjä kuitenkin jo siinä tukee kyseistä firmaa niin jotenkin tuntuu ettei boikotti oikein osu maaliin.
No eihän tuo mikään pakko ole tietenkään. HP Reverb G2 vaikuttaa kans kovalta laitteelta ja eiköhän muiltakin uusia tule markkinoille vielä.
Toistaiseksi olen myynyt elämäni ilmaiseksi FB:lle, joten Oculuksen laitteet kiinnostaa edelleen, mutta olen itsekkin pyrkinyt välttämään storesidonnaisuutta ja ostanut lähes kaikki paitsi exclu pelit Steamistä.
Questin omien pelien kohdalla tätä vaihtoehtoa ei valitettavasti oikein ole.
Sitten kiusaan vain itseäni. Se on minun asiani. Enkä voi sille mitään jos et näe mitään vikaa tällaisessa pakkonaittamisessa.
Kirjoitin pari viestiä sitten että tuollainen on perseestä ja tulkitset sen niin etten näe siinä mitään vikaa?Enkä voi sille mitään jos et näe mitään vikaa tällaisessa pakkonaittamisessa.
Periaatteita saa toki olla, mutta silti äärettömän epäloogista jos vastustaa jotain Facebookia niin henkeen ja vereen ettei voi edes jotain feikki-tiliä tehdä, mutta sitten kuitenkin käyttää saman firman muita tuotteita ja palveluita.Ihan oikein kun on periaatteita.
Kirjoitin pari viestiä sitten että tuollainen on perseestä ja tulkitset sen niin etten näe siinä mitään vikaa?
Periaatteita saa toki olla, mutta silti äärettömän epäloogista jos vastustaa jotain Facebookia niin henkeen ja vereen ettei voi edes jotain feikki-tiliä tehdä, mutta sitten kuitenkin käyttää saman firman muita tuotteita ja palveluita.
Olisi ehkä mahdollisuus ostaa 64gb malli 360 euroon käytettynä. Mulla on jo PSVR joten kysymys kuuluu. Tarvinko minä tämän ja onko hinta semmoinen, että kannattaisi tarttua?
Olisi ehkä mahdollisuus ostaa 64gb malli 360 euroon käytettynä. Mulla on jo PSVR joten kysymys kuuluu. Tarvinko minä tämän ja onko hinta semmoinen, että kannattaisi tarttua?
No sinuahan tuo Facebookin pakotus kovasti haittasi, joten ajattelin että joidenkin sen myötä menettämiesi palveluiden menetyskin ärsytti.Minkä helvetin takia tekisin edes feikkitiliä FB:hen tuon takia? En käytä mitään sosiaalisia ominaisuuksia tuossa laitteessa eikä minulla edes ole yhtään tuttua joka omistaisi Questin.
Ei se minulle mikään iso asia ole, mutta tämä nyt kuitenkin on keskustelufoorumi. Aika outoa edes kirjoittaa mitään koko aiheesta, jos siihen ei saisi kukaan sitten ottaa mitään kantaa.Ja miksi sinulle on niin iso asia, että minulla on periaate, etten FB tunnuksia enään luo, en edes feikki sellaisia? Kuten sanoin niin FB ei mielestäni ansaitse edes feikkitunnuksen luontia minulta. Aivan sama minulle onko siinä mitään loogista vai ei.
Pikkusen kyllä kyrsii kun tuli keväällä versio 1 ostettua..