Ilmestyskirjanpitäjä
New Member
Sielläkin on viesti, että ei saatavissa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sielläkin on viesti, että ei saatavissa.
Kiitos vinkistä. Olen päivittänyt huuto.nettiä ja toria melkoisen monta kertaa viime päivinä. Josko sinne ilmestyisiKannattaa käydä säännöllisin väliajoin kurkkimassa Quest storesta, saatavuus vaihtelee jopa saman päivän sisällä.
Kiitos vinkistä. Olen päivittänyt huuto.nettiä ja toria melkoisen monta kertaa viime päivinä. Josko sinne ilmestyisi
Aika hyvä kone tulee. Kelpaa pelailla monta vuotta ja ultra asetuksilla varmaan pääsee pelaamaanTuli muotoiltua vähän huonosti, en vielä ostanut, mutta kokoonpanoja pyörittelen. Tällä hetkellä voittava paketti tässä:
Hieman ylitehojakin, mutta haluan että parinkin vuoden päästä VR pelit pyörisivät jouhevasti ja ainoastaan näytönohjaimen päivitys riittäisi muutaman vuoden päästä.
Aika hyvä kone tulee. Kelpaa pelailla monta vuotta ja ultra asetuksilla varmaan pääsee pelaamaan
Pääsin juuri testaamaan kaverini Questiä ja täytyy sanoa, että olen jopa enemmän innoissani näistä kuin aikanaan ekaa kertaa kokeilin päähäni PS VR laitetta. Aivan huikea laite ja käytettävyys on kyllä ihan 100-0 verrattuna PS VR. Ja uskallan väittää, että ainakin verrattuna perun PS4:n kautta käytettävään laitteeeseen on Quest mukavampi käyttää ja pelit näyttää paremmalta. Nyt alkoi ostohousut lepattamaan hyvin vaarallisesti! Erittäin positiivinen yllätys!