Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ohje: Ketjujen lajittelu Prefixin mukaan

XShava

KonsoliFIN Alumni
Kauppa-alueella uuteen viestiin määritellään etuliite, eli Prefix. Kun ketjuun on tämä määritelty, voi sen avulla järjestää ketjuja. Esim jon on vain kiinnostunut "Vaihdan" ilmoituksista, klikataan "Vaihdan" prefixiä. Tällöin järjestää kaikki "Vaihdan" viestit allekkain. Paluu takaisin tapahtuu uudellaan klikkaamalla jotakin "Prefixiä.

Ohessa kuva, josta näkee mikä tuo "Prefix on ketjun otsakkeessa. Osalla alueita, esim Wii -pelit noita ei olla näköjään vielä käytetty. Nykyisin ketjua ei pysty aloittamaan, ellei tuota määrittele. Jos jollakin alueella pystyy, ilmoitelkaa ja korjaan asetukset ettei ketjun perustaminen ilman määrittelyä onnistu.
 
Vastaus: Ohje: Ketjujen lajittelu Prefixin mukaan

Miten täällä uudistettussa foorumissa muutetaan viestiketjun otsikkoa ja prefixia? Minä en tunnu millään löytävän keinoa tuohon...
 
Vastaus: Ohje: Ketjujen lajittelu Prefixin mukaan

Miten täällä uudistettussa foorumissa muutetaan viestiketjun otsikkoa ja prefixia? Minä en tunnu millään löytävän keinoa tuohon...
Otsikon muokkaukseen pääset Muokkaa viestiä -painalluksen jälkeen viestikentän alalaidasta "Tallenna"-napin vierestä löytyvällä Go Advanced -painikkeella. Tuota kautta pitäisi onnistua.

Prefix-vetolaatikoihin pääset käsiksi samalla ohjeella, tosin kaikkialla foorumissa ei vetolaatikot ole käytössä. Täällä kauppa-alueella on, jotta vaikkapa myydyn tavaran otsikkoa voi muuttaa "Myyn" -statuksesta "Myyty" -statukseen. Kokeile molempia ja raportoi, jos muokkaaminen ei jostain syystä onnistu.
 
Vastaus: Ohje: Ketjujen lajittelu Prefixin mukaan

Ps3 kauppa-alue ja pelit osiossa ja enkä sitten millään löydä mistä saisi muokattua prefix tekstiä. Näpytellyt olen siis itseni muokkaa tekstiä ja go advanced.

Apuva!
 
Vastaus: Ohje: Ketjujen lajittelu Prefixin mukaan

Ps3 kauppa-alue ja pelit osiossa ja enkä sitten millään löydä mistä saisi muokattua prefix tekstiä. Näpytellyt olen siis itseni muokkaa tekstiä ja go advanced.
Apuva!

Tuossa taitaa olla jotain hämärää tällä hetkellä sillä et ole ainoa, jolla on ongelmia ko. ominaisuuden kanssa tänään ollut. Tuota kautta homman pitäisi onnistua. Välitän viestiä eteenpäin.
 
Vastaus: Ohje: Ketjujen lajittelu Prefixin mukaan

Ps3 kauppa-alue ja pelit osiossa ja enkä sitten millään löydä mistä saisi muokattua prefix tekstiä. Näpytellyt olen siis itseni muokkaa tekstiä ja go advanced.
Kokeilepa nyt ja raportoi onnistuiko.
 
Ylös Bottom