Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Final Fantasyja on tullut tahkottua, mutta en muista pelanneeni mitään muuta.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Olen pelaillut Point Blank 3:sta PS2:llani ja kahdella valopistoolilla! :D
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Heh, itselleni koko ajatus siitä, että ei pelaisi PS1-pelejä PS2:lla (ainakin jos omistaa vain jälkimmäisen) tuntuu kummalliselta. PS1-pelejä tulee vieläkin välillä osteltua ja niitä pelataan nimenomaan PS2:lla. Nopeasti arvioiden hyllyssä on yhteensä n. 40 PS1-peliä, Harmful Parkista Speed Power Gunbikeen.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

MGS 1:stä on tullut pelattua ihan kiitettävästi.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Metal Gear Solid, Theme Hospital, GT1 & GT2, C&C ja FF:t pyörii tiuhaan tahtiin kakkosessa.
ensimmäisen pleikkarin myin kaverille kakkosen julkaisupäivänä,
kun sain koneen kotiini kannettua.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Käytännössä pelaan PS2:lla suunnilleen kaiken muun PS1-pelattavan paitsi jenkkipelit, sillä kumpikaan PS2:ni ei ole modattu. Tarkoitukseni on ollut pitkään hankkia jenkki-PS2, jolla voisi PS2-importtien lisäksi pelata myös sitten nuo hyllystä jo löytyvät PS1:n jenkki-importit.

Yksi merkittävä syy PS2:n käyttämiseen on tietysti myös se, että televisioon saa kerrallaan kiinni vain rajallisen määrän laitteita enkä nyt ihan välttämättä haluaisi lisää tai isompia SCART-kytkimiä hankkia, välittömässä käyttövalmiudessa on jo muutenkin aina neljä eri konsolia. Jenkkikonsolihan olisikin sitten kiinni S-videolla eikä RGB-SCARTilla, joten se ei kilpailisi samoista liittimistä.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Juu, olen pelannut jotain PS1 pelejä PS2:della.Omistan kyllä PS1:den myös.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Kyllä on pelailtu. PSonen myin kaverille vuosia sitten, mutta muumata loistopeli tuli säilytettyä ja niitä on PS2:lla väännetty.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

On niitä jonkin verran tullut pelailtua. Esim. Final Fantasy VII:aa olen pelannut milteinpä enemmän PS2:lla, kuin PS1:llä. :p FFIX:ää olen pelannu vain PS2:lla, en kuitenkaan kovin paljoa, pc:llä enemmän. Myös Gran Turismoja on tullut pelailtua ja joitain muita vanhoja PS1 -pelejä satunnaisesti jonkun verran.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Itse olen pelannut Finaaleja ja MGS vaikka kuinka paljon ps1! Jotain muitakin olen etenkin alkuaikoina kun sain ps2 kun en vielä omistanut niin montaa ps2 peliä. Mutta kyllä toi ominaisuus on aivan mahtava!
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Silent Hill 1 ja MGS on jäänyt PS1 ajalta. Harmi vaan että SH1 ei alun usva ole todellakaan yhtä nättiä kuin oikealla PS1:llä pelattaessa ja MGS jämähtää lopputekstien loppu metreillä niin ettei ihan viimeisiä supatuksia kuule :(
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Kyllä pelailen, mm. tilasin äskettäin uuden Final Fantasy 8 kun vanhasta ei ole enään mihinkään.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Onhan noita tullut pelattua, Final Fantasy 7-9, Metal Gear Solid, Silent Hill, Mortal Kombat Trilogy, Crasheja (tai emäntä on niitä pelaillut) ja Resident Evileitä. Muitakin pelejä on tullut pelailtua mutta siinäpä ne parhaimmat.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

En ole, koska omistan ps1:nkin, jolla pelaan legendoja kuten FFVII. PS2 on tällä hetkellä talon hyödyttömin laite. :/
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Viimeksi PS2:n uumenissa ovat käyneet Ridge Racer Type 4, Wipeout 3 Special Edition ja Music <3
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Tulihan tuossa muutamakin hyvä rope läpäistyä, kuten Suikoden2 ja Final fantasyt on tietysti pelattu läpi kakkosella paitsi ehkä seiska jota en muistaisi pelanneeni paljoa Ps2:lla.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Final Fantsuja on muuten ihan kiva pelata PS2:lla, sillä se textuurien pehmennys parantaa pelien ulkonäköä aika reippaasti. Näin ainakin FFIX:n tapauksessa. Disc Speedin vaihtaminen myös nopeuttaa pelin tuskaisia lataustaukoja.

Vieläkun mun pleikkari jaksaisi noita ps1-pelejä pyöritellä :rolleyes:
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Onhan noita pelattu, välillä enemmän ja välillä vähemmän.

Pakko oli PStwo modata, jotta saisi pelattua jenkkiläistä Symphony of the Nightia. Tämä taitaa olla eniten peliaikaa PStwolla saanut ykköspleiskarin peli. Vanhempia FF:iä olisi kiva kanssa pelata uudestaan läpi, mutta kun ei aika riitä.
 
Ylös Bottom