Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oli kyllä vuoden ostos (cube)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Casq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Casq

New Member
Pari päivää sitten kävin gigantista ostamassa cuben
SMS bundlen, olen nyt tässä sunshineä pari päivää pelannut ja on kyllä mainio peli, mulla on vasta 30 shineä koossa.

Mietin tässä juuri toisen ohjaimen ja pelin hankkimista
kun sain juuri lisää rahaakin (lomalla tehdään töitä :D)
sellainen hyvä kaksinpeli mieluiten co-op henkinen.
Time Splittersiä olen miettinyt mutta olishan sellainen "mättö" pelikin ihan hieno jossa vois nöyryyttää kaveria eli SSBM.
Olen pikkuhiljaa kallistumassa SSBMn puoleen koska olen nähnyt jo niin monta erilaista FPS räiskintää PCllä että TS2 ei varmaan paljoa uutta tarjoa.

Ja sitten..

Kellään kokemuksia Play X halpis ohjaimista? tiedän ettei halpis ohjaimet ole kauhean laadukkaita mutta mun budjetilla ei paljoa juhlita.
ajattelin ostaa tollaisen
Play X Ohjaimen.
hinta ei ole mikään paha joten ei sitten varmaan (paljoa) harmita jos/kun menee rikki.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Casq

Kellään kokemuksia Play X halpis ohjaimista? tiedän ettei halpis ohjaimet ole kauhean laadukkaita mutta mun budjetilla ei paljoa juhlita.
ajattelin ostaa tollaisen
Play X Ohjaimen.
hinta ei ole mikään paha joten ei sitten varmaan (paljoa) harmita jos/kun menee rikki.

Hyvä että olet tyytyväinen Cubeen.
Suosittelen Nintendon oman ohjaimen ostamista, joko wavebird tai tavallinen, koska itse ostin joskus vähän halvemman trustmasterin ja oli kyllä niin p:stä ja hajosi kuukaudessa.
Moninpelinä tuo SSBM on todella hyvä siihen pitää vain perehtyä kunnolla, niin huomaat kuinka taktinen ja monipuolinen peli on.

Osta ainoastaan Nintendon ohjaimia! Mun kaksi thrustmasteria on roskiksessa. Menivät rikki käytössä.

Moninpeliin: Mario Party 4, TimeSplitters 2, Bomberman Generation, Soccer Slam, Super Monkey Ball, Super Smash Bros Melee.

Yksinpeliin: Resident Evil, Super Mario Sunshine, Eternal Darkness, Wave Race: Blue Storm, Pikmin.

EDIT: ja kyllä, kannattaa ostaa vain Nintendon omia virallisia tarvikkeita. Ainakin niiden toimivuus on taattu.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

EDIT: ja kyllä, kannattaa ostaa vain Nintendon omia virallisia tarvikkeita. Ainakin niiden toimivuus on taattu.

- Esa

ei välttämättä. oma nintendon ohjain pitää paljon kovempaa ja epämääräistä ääntä silloin kun se vibra jytisee kuin toinen ohjain... pitäskö ohjain viedä sinne mistä on ostanu vai jonnekki muualle kuten maahantuojalle??
(olen erittäin tietämätön tälläisissä asioissa)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
oma nintendon ohjain pitää paljon kovempaa ja epämääräistä ääntä silloin kun se vibra jytisee kuin toinen ohjain...

Nintendon ohjaimen värinä-äänen voi luokitella "epämääräiseksi" ja jokaisen valmistajan ohjaimessa on vähän eri tehoinen värinä.

omistan 2 nintendon ohjainta ja toinen kehrää hiljaa kuin pienen pieni tyttö kissa ja toinen on kuin kolli jolta on juuri munat leikattu eikä saa enään tyttö kissoja :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
omistan 2 nintendon ohjainta ja toinen kehrää hiljaa kuin pienen pieni tyttö kissa ja toinen on kuin kolli jolta on juuri munat leikattu eikä saa enään tyttö kissoja :)
Ja kun ne pikku kissimirrit laittaa pöydälle, lattialle tms. kovalle pinnalle niiden täristessä, niistä tulee jellonoita.

Mikäli löytyy PC Superstore läheltä niin kannattaa käydä katsomassa, että löytyykö sieltä mitään cuben pelejä tai tarvikkeita enää. PS2 ja GC tuotteet poistetaan valikoimasta, joten ihan hyvään hintaan lähtee tavaraa. Esim. 59 blokkinen muistikortti (nintendo) 9.90, GC-ohjain (nintendo) 29.90, Pelejä oli sitten myynnissä 19.90-29.90 välillä mm. Waverace.

Ainakin PC Superstoren websivuilla ei ole enää Cube kamaa, nyt kyllä harmittaa kun en mennyt silloin tilaan kun tavaraa oli.

Pitää soittaa ja kysyä.

Hienoa, että päätit liittyä Nintendo kulttiin :D

Ja tosiaan monen kertaan jo todettu, mutta kannattaa niissä Nintendon omissa ohjaimissa pysyä. Ja minä suosittelin mättö peliksi SSBM.

Re: ROSKILLA HUUTAA KAIKILLE

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Roskilla
MOSTIN
CUBEN KU S3 ON NII 1337.
HARM V00 ET
SEN
KAIKKI PELIT PAITSI
SSBM ON EI HYVII TAJ MUL71 FORMATTT
M'Ä VIH AAN NIITÄ KAIKIIA

ENIVAI KUUB ON MOON PARAS OSTOS KUN SE ON PIENI JA H4LPA JA SILON SSBM JOKA ON JUST ROXX JA 1336

Argh.... Kirjoitappa suomea!

Re: Re: ROSKILLA HUUTAA KAIKILLE

Lainatun viestin lainasi alkujaan Triforce
MOSTIN
CUBEN KU S3 ON NII 1337.
HARM V00 ET
SEN
KAIKKI PELIT PAITSI
SSBM ON EI HYVII TAJ MUL71 FORMATTT
M'Ä VIH AAN NIITÄ KAIKIIA

ENIVAI KUUB ON MOON PARAS OSTOS KUN SE ON PIENI JA H4LPA JA SILON SSBM JOKA ON JUST ROXX JA 1336
:eek: Mistäs tuollaista löysit?

Ylös Bottom