Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Omaperäisin avatar?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eaglez
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Omaperäisin avatar?

Feldonin ikivanha avatar on ainakin jäänyt mieleen, joten se kai. :)

achiim sanoi:
Feldonin ikivanha avatar on ainakin jäänyt mieleen, joten se kai. :)

Ööö.... Days of Thunderista suoraan napattu kuva, mitä siinä on erikoista? Tell me.

Siis en nyt tarkoita että tuo huono olisi, ei todellakaan. Mutta mikä on copy-paste-kuvassa omaperäistä? :confused:

Tonppa sanoi:
Ööö.... Days of Thunderista suoraan napattu kuva, mitä siinä on erikoista? Tell me. Siis en nyt tarkoita että tuo huono olisi, ei todellakaan. Mutta mikä on copy-paste-kuvassa omaperäistä? :confused:
No onhan se copy-pastettu, mutta kun en jaksanut kaikkia avatareja yhtäkkiä plarata niin mietin vain, mikä noista avatareista tulee mieleen. Feldonin Tomppa tuli mieleen, se on miehellä ollut käytössä varmaankin 1970-luvun alusta asti. ;)

Onhan näitä, Knightin eiskis-logo ja tuo sinunkin avatarisi, jos omaperäisiä haluaa.

Jarmo Hännisen avatarit, miehellä on niitä ollut jo useampia ja itse menen jo täysin sekaisin :p
Välillä kun lukee viestejä, tulee katsottua vain avataria ja siitä kohtuu usein tietää kuka on kirjoittanut kyseisen viestin. Mutta JH:n kanssa se ei toimi kun uutta kuvaa pukkaa "usein" :)

Podu sanoi:
Jarmo Hännisen avatarit, miehellä on niitä ollut jo useampia ja itse menen jo täysin sekaisin :p
Välillä kun lukee viestejä, tulee katsottua vain avataria ja siitä kohtuu usein tietää kuka on kirjoittanut kyseisen viestin. Mutta JH:n kanssa se ei toimi kun uutta kuvaa pukkaa "usein" :)

Heh, jos meikäläinen ei saa tunnustusta arvosteluista, niin avatarit ovat hyvä korvike :D tämänhetkisessä on Fruit Fucker ;) Penny-Arcaden hahmoja :cool:

Tonppa sanoi:
Siis en nyt tarkoita että tuo huono olisi, ei todellakaan. Mutta mikä on copy-paste-kuvassa omaperäistä? :confused:
Sillä on pitkä ja monivivahteinen tarina takanaan. Pistin tuon kuvan aikanaan nettisivuilleni vuonna kivi ja kypärä. Kaverini luulivat, että se on minun oma kuvani. Kyselivät vaan kovasti miten sain nuo värit lisättyä kasvojeni päälle ja niin edelleen. Jossain välissä jäin tietenkin kiinni, jolloin kommentit olivat luokkaa: "ihmeteltiinkin miten näytit niin vihaiselta tuossa kuvassa, vaikka yleensä hymyilet". Ajattelin, että jos jopa lapsuuden kaverit luulevat tuota minun kuvakseni, niin siinäpä vasta hyvä avatari.

itsellänihän se....ei nyt sentään. mutta joka tapauksessa,omasta mielestäni täällä on ihan ok tasoisia avoja,kallekaman on hyvä,muttei naurata vaikka pitäisi. feldonilla on hieno,tuo mieleen air force onen ja m:in. :p

Avatarini on itsestäänselvyys, josta kärsin niin kauan kuin tällä foorumilla Bandicoottina esiinnyn. Voisinko vaihtaa nimeni vaikkapa Spyroksi?

:p

feldon sanoi:
Sillä on pitkä ja monivivahteinen tarina takanaan. Pistin tuon kuvan aikanaan nettisivuilleni vuonna kivi ja kypärä. Kaverini luulivat, että se on minun oma kuvani. Kyselivät vaan kovasti miten sain nuo värit lisättyä kasvojeni päälle ja niin edelleen. Jossain välissä jäin tietenkin kiinni, jolloin kommentit olivat luokkaa: "ihmeteltiinkin miten näytit niin vihaiselta tuossa kuvassa, vaikka yleensä hymyilet". Ajattelin, että jos jopa lapsuuden kaverit luulevat tuota minun kuvakseni, niin siinäpä vasta hyvä avatari.

Taitaa olla saanti taattu jos kerran niin paljon näytät "Tompalta". :D

Muutamista kokeiluista huolimatta päädyn vanhaan ja alkuperäiseen avatariin kerta toisensa jälkeen. Jotenkin jo kasvanut siihen :rolleyes:

designedin avatar on jäänyt mieleen jo vuodesta nakki, jolloin sen alla oli jotenkin kuvatekstimäisesti sanaparsi "When you least expect it..." :cool:

Ylös Bottom