Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Omaperäisin avatar?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eaglez
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Omaperäisin avatar?

Moneen avatariin liittyy myös tarina; erityinen syy, jonka vuoksi juuri se saa edustaa käyttäjää tällä foorumilla.

Nemillä on todellakin aika vinkeä avatar, myös Oliverin uusi versio on ihan hieno.

Itsellä avatarit liittyvät lähes aina johonkin bändiin, se siitä omaperäisyydestä.

Oliver sanoi:
Musta se aikaisemmin käytetty Cancer Man -nimitys oli parempi. :p
Tästä minäkin pidin enemmän. Jotkut voivat jopa tunnistaa tuon osoitteeni avatarin alapuolelta..

Kaballa suosikki ava.Tommottista sopivan kokoista Totoroa olen itsellenikin joskus koettanut löytää.Suurena Miyazaki-fanina,tuollainen olisi ihan passeli(erään mainoksen takia tämä sana oksettaa,mutta menkööt)ava mullekin.Go ghibli,go!Eikä Oliverin avassakaan mitään vikaa ole.Minkäs tiimin logo tuo nyt olikaan...

Itse tykkäsin Paavin vanhasta (vai onko se sittenkin nykyinen?) avasta, jossa Johannes II siristeli silmiään ihan hämärästi. Kuvasi nikkiä, eikä liittynyt mitenkään konsoleihin->erottui helposti massasta.

Bambuloosan pyörivä lentopossu on myöskin hieno. :D

No mulla on omakuva "hiukan" mulkattuna. Ei välttämättä hienoin avatar mutta self made :)

Jona Asih sanoi:
Kyllä avatarin pitää olla itse tehty tai vähintään itse rajattu. Tämän otin digikameralla TV-ruudusta.

Mää teen kaik ite. Tai siis teetän ohjelmalla.

Mulla on iha paras. Tollane kiva.... juttu? No, Unreal-Hawkilla ja Corcalla on hienot.

feldon sanoi:
hehe.. taitaa vielä olla niitä Joren jäljitä olevia valmisavatareja :D
Meinasikko omaa avistani? Noei. :p

Quake 3: Arenan modista Truecombat nappasin kehitystiimi TeamTerminatorin animoidun logon ja lisäsin hiukka ekstrapunaa poskiin. Siinä lepäävät lentovehkeet.

Aki Ahlroth sanoi:
Jos Seagal lihoo vielä tuosta, niin ei mahdu enää avatariisi.
No lollo. Hasselhoff nokittaa Seagalia...this gotta be fight of the century. :D

Ylös Bottom