Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko GameCuben pelit lapsellisia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juuso_Alm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
kieltämättä... eipä tullut oikoluettua. huomatkaa: "me pelataan aikuisten pleikkaa!" tossa kohtaa vastasin puhelimeen, joten lause katkesi mielessä, ja siitä tuli täysin merkityksetön.

lauseesta puuttuu myös vuorosanat lopettava lainausmerkki...

Ja kyllähän sitä ps2:stakin aikuiset pelaa ;) eikai kaikki ps2fin:ssä keskustelevat alle 15v ole...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku

Ja kyllähän sitä ps2:stakin aikuiset pelaa ;) eikai kaikki ps2fin:ssä keskustelevat alle 15v ole...

Ei, mutta jotkut Cuben pelaajat ovat:p

niin, sitä tarkoitinkin että aiemmin kirjoitettu unohtui. ja enpä muistanut oikolukea.

eiei, kunahan vaan seliti noidankehän. kyllähän kaikilla laitteilla kaikenikäisiä löytyy.

tulipa tossa vielä mieleen että itsekkö olet 15 kun se nyt rajaksi pistettiin. aikuinen = 18. eli harvempi sellainen on :D

tulipa tossa vielä mieleen että itsekkö olet 15 kun se nyt rajaksi pistettiin. aikuinen = 18. eli harvempi sellainen on :D

Kumma käsitys sulla aikuisesta. Aika moni 18 vee on vielä täysi lapsi. Asiaton keskustelu ja palaute osiosta löytyy tuo konsolifinin ikäselvitys, joten sieltä selviää kuinka moni on aikuinen. Löydät sen itsekin, joten en laita linkkiä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Kumma käsitys sulla aikuisesta. Aika moni 18 vee on vielä täysi lapsi. Asiaton keskustelu ja palaute osiosta löytyy tuo konsolifinin ikäselvitys, joten sieltä selviää kuinka moni on aikuinen. Löydät sen itsekin, joten en laita linkkiä.

henkinen ika on ihan oma juttunsa. se se varsinainen ikä on. mutta jos nyt puhutaan että aikuiset pelaa = yli 18 v pelaa. muutenhan kaikki 11 vuotiaat wannabee käknstä on haidän itsensä mukaan aikuinen ja lasketaan tähän sakkiin. mutta jos näin olisi, ps2 aikusikäyttäjien määrä nousisi 5%:sta 95%:tiin! hehe

henkinen ika on ihan oma juttunsa. se se varsinainen ikä on. mutta jos nyt puhutaan että aikuiset pelaa = yli 18 v pelaa. muutenhan kaikki 11 vuotiaat wannabee käknstä on haidän itsensä mukaan aikuinen ja lasketaan tähän sakkiin. mutta jos näin olisi, ps2 aikusikäyttäjien määrä nousisi 5%:sta 95%:tiin! hehe

Luuletko olevasi hauskakin? Onko tarkoituksesi naurattaa minua. Minulla oli yksi sana mielessä kun luin tuota viestiäsi. Tiedätkö mikä? Booring, booring!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Luuletko olevasi hauskakin? Onko tarkoituksesi naurattaa minua. Minulla oli yksi sana mielessä kun luin tuota viestiäsi. Tiedätkö mikä? Booring, booring!
ei ollut hauska, vaan asiaa.

ei ollut hauska, vaan asiaa.

Eli kaikki PS2 pelaajat ovat 11 vee. wannabee gängstöjä, ketkä yrittää olla aikuisia? Minä tiedän yhden -89 vuonna syntyneen, kuka leikkii aikuista, mutta hän ei ole PS2 pelaaja.

hyvä puhua tosiaan 11 vee porukasta kun ite on mitä, 14?, 13? Ja lapsillehhan konsolit enimmäkseen on suunnattu, harvat aikuiset niitä pelaa ja niistäkin suurin osa on parikymppisiä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet
hyvä puhua tosiaan 11 vee porukasta kun ite on mitä, 14?, 13? Ja lapsillehhan konsolit enimmäkseen on suunnattu, harvat aikuiset niitä pelaa ja niistäkin suurin osa on parikymppisiä.

14... kunhän ärsyttää kaikki wannabee gänstä porukat jotka meinaa että Cube on lapsellinen. kyllä pakolla olla kokemuksia pleikasta... suhteita entiseen maahantuojaan.

pakko aikuisten on pelata kun Cuben käyttäjien keski-ikä on kuulemani mukaan lähellä 20.

sitten olen itse peli-ohjelmoija, kuten "kaverinikin", ja se on sen pelaamisen suola = niiden tekeminen. en leiki aikuista, kunhan vaan puolustan Cubea. eivätkä kaikki pleikkamiehet nuoria ole, mutta suurin osa.

eiköhän lopeteta tähän? shall we?

Itse olen 88 syntynyt, eli tänä vuonna tulen 15, enkä todellakaan ole mielestäni aikuinen, eikä sillä edes ole mitään kiirettä. Herra on hyvä ja vertaileepi konsolifinin ikäprofiilin selvitystä ps2fin:llä kirjoitteleviin...

14... kunhän ärsyttää kaikki wannabee gänstä porukat jotka meinaa että Cube on lapsellinen. kyllä pakolla olla kokemuksia pleikasta... suhteita entiseen maahantuojaan.

pakko aikuisten on pelata kun Cuben käyttäjien keski-ikä on kuulemani mukaan lähellä 20.

sitten olen itse peli-ohjelmoija, kuten "kaverinikin", ja se on sen pelaamisen suola = niiden tekeminen. en leiki aikuista, kunhan vaan puolustan Cubea. eivätkä kaikki pleikkamiehet nuoria ole, mutta suurin osa.

eiköhän lopeteta tähän? shall we?

Keski-ikiä yleensä tupataan jostain syystä vähän liioittelemaan ja mitä sitten vaikka kaikki pelaajat olisivatkin lapsia, kunhan on hauska pelata? Sinulla taitaa olla jotakin todistettavaa, kun noin raivoat? Ihme asenne PS2 pelaajiin sinulla ainakin on. Suurin osa on wanabee känkstä heeboja, vai? Noh, ihan miten vain.

Tyypit selittää aikuisuudesta ja lapsuudesta. Ihan kun niitten välillä kulkisi suora raja? Oletteko kuulleet nuoruudesta? Sanotaanko 13-17-vuotiasta lapseksi? Joskus kyllä vähän epäilyttää selaako 10-13 vuotiaiden foorumia vai luku/kirjoitustaitoiset-konkarit foorumia.

noista eri konsolien ohjaimista on turha tapella sillä ainakin cubelle saa ostettua laitteen jolla voit pelata ps2 ohjaimella, joten sen ei pitäisi olla ongelma, cuben pelit lapsille? luultavasti 7v ei vielä mariota pelata osaisi pikministä puhumattakaan, onko metroid lasten peli? tai eternal darkness? entä resident evilit?
jotkut sanovat että wind waker on lastenpeli jo grafiikkansa puolesta, zeldaakaan eivät nuorimmat ehkä osaisi pelata, tietokoneella olen gta3:sta pelannut ja hauskaahan se oli ensimmäiset tunnit mutta cubella pelaaminen on oikea elämys, geeteeaassa saa tappaa mummoja singolla tai kaahata kahtasataa urheiluautolla mutta se ei todellakaan ole kunnollinen pelielämys vaan aluksi hauskaa mättöä, 11v gänstät on mielestään 24v kun ampuvat poliisilta pään pois tai hakkaavat kauppareissultaan tulevan mummon pesäpallomailalla, voi se tietenkin jostain olla hauskaakin :)

ps2:lla on varmasti suhteessakin enemmän lapsipelaajia kuin cubella

eräs juttu oli hauska, olin pari kuukautta sitten sairaalassa lastenosastolla muutamanpäivän ja sieltä ei löytynytkään cubea ja mario vaan ps2 ja monsters incin tapaisia pelejä puolitusinaa :D

kerrotaan nyt samalla sekin että olen -88 syntynyt 14v, kun sitä kuitenkin kohta kysytään kun olin sairaalassa lastenosastolla
(älkää kysykö miksi)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juzob
noista eri konsolien ohjaimista on turha tapella sillä ainakin cubelle saa ostettua laitteen jolla voit pelata ps2 ohjaimella, joten sen ei pitäisi olla ongelma, cuben pelit lapsille? luultavasti 7v ei vielä mariota pelata osaisi pikministä puhumattakaan, onko metroid lasten peli? tai eternal darkness? entä resident evilit?
jotkut sanovat että wind waker on lastenpeli jo grafiikkansa puolesta, zeldaakaan eivät nuorimmat ehkä osaisi pelata, tietokoneella olen gta3:sta pelannut ja hauskaahan se oli ensimmäiset tunnit mutta cubella pelaaminen on oikea elämys, geeteeaassa saa tappaa mummoja singolla tai kaahata kahtasataa urheiluautolla mutta se ei todellakaan ole kunnollinen pelielämys vaan aluksi hauskaa mättöä, 11v gänstät on mielestään 24v kun ampuvat poliisilta pään pois tai hakkaavat kauppareissultaan tulevan mummon pesäpallomailalla, voi se tietenkin jostain olla hauskaakin :)

Hetkinen. GTA on loistava peli, sitä pitää vain katsoa oikeasta kulmasta. Kyllähän nyt päättömään riehumiseen väsyy nopeasti, mutta esim. Vice Cityssä, kun aletaan kaupunkia ottamaan haltuun ja ostetaan eri kiinteistöjä jotka tuottaa rahaa, niin se on kuule hauskaa. Ja niin kuin sanoin itse "jumala" (Shigeru Miyamoto) on kehunut sitä peliä nerokkaaksi. Nintendon pelit ovat hyviä ja GC:llä on joidenkin mielestä kaksi tämän hetken parasta peliä, mutta turha on alkaa mitään konsolia lastenleluksi syyttelemään.

Ainakaan meidän luokallamme/koulussamme ei uskoisi että ympärillä on 13/14/15 vuotiaita, kun ne nyt tuppaavat leikkimään jotain hampurilasta (älkää kysykö lisää, tämä oli jo tarpeeksi noloa) ja polttelevat koviksen tupakkia nurkilla. Ja kun ollaan käyttäydytty koulun sääntöjen vastaisesti selvästi ja saadaan siitä oikeudenmukainen rangaistus, ruvetaan valittamaan "mitä mää nyt tein!?"-tyyliin, ja sitten vielä haukutaan opettajia homoiksi kaytta huoriksi. Vastuuntuntokin kuuluisi kaiketi aikuistumiseen.

Meni taas ehkä hieman off-topic

Ja Yoshi89: Kannattaa lyödä iso kirjain ison välimerkin jälkeen, niin teksti selkeytyy ja valitus vähenee, herra Banned

Mietinpä tässä...

Jos GC ei ole lasten konsoli, miksi tässä ketjussa ainoat jotka niin tuntuvat väittävän ovat lapsia??

Sinänsä ihan sama mulle, mutta jos GC -pelaajien keski-ikä on n. 20v, on ps2 pelaajien vastaavasti n. 23. Tämä siis tutkimusten mukaan.
Tietysti voidaan katsoa mediaani-ikää, joka poistaisi sen argumentin, joka GC-pelaajilta kohta tulee: " No se yks pelaaja on kuussataatuhattavuotta vanha ja loput lapsia"...

Summaten: PS2:lla on muitakin pelejä kuin GTA. GTA:ta voi pelata hyvin monella tavalla ja asenteella. Myös tämä asenne kertoo jotain kypsyyden asteesta ja kulloisestakin mielentilasta. Sama pätee moneen muuhunkin peliin.

Edelleen summaten: Ei liene merkitystä konsolin imagolla, jos itsetuntopuoli on edes suunnilleen kunnossa! Eikös ne pelit ratkaise?

Taitaa olla sotatantereella kahinan aiheet nyt vähissä, kun tällaisesta pitää tapella. Jokainen mars muihin keskusteluryhmiin puhumaan edes puoliksi järkevistä aiheista!

Ylös Bottom