Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel
Ihan samallalailla minäkin voisin persettäni pyyhkiä mielipiteilläsi, mutten niitä siihen kelpuuta.
Only for GC pelejä kaikki eli eiköhän se kerro jo jotain sen omaperäisestä tarjonnasta minun makuuni. Juurihan minä kerroin näistä pelien puutteista ja sinä se et vaan vissiin tajua. Kerroppa itse mikä LM:stä tekee hyvän pelin? Siinä ei ole mitään hyvään peliin liittyvää... normaali grafiikka, ei moninpeli tukea, jatkuvaa saman asian toistoa, ei mitään mikä saisi koukkuun tai mikä kannustaisi jatkamaan pelaamista. Ehkä löytyy pelejä jotka olisivat olleet hyviä, vaan eipä sattunut minulla noissa olemaan. Onhan se vittumaista, jos joutuu 10 peliä ostamaan, että yhtä jaksaa pelata. Ja miksi vertaisin Mariota muihin tasoloikkiin, ehkä en ole kiinnostunut tasoloikista ollenkaan ja en jaksa niistä mitään pelata.
Kysy ei ole siitä, ettenkö arvostaisi ja hyväksyisi muiden mielipiteitä, mutta minulla on nollatoleranssia paskapuheeseen. Cuben raudan tuomitseminen huonoksi täysin toissijaisilla syillä on sellaista ja samoin on pelitarjonnan tuomitseminen täysin vajavaisella kokemuksella.
Luigi's Mansion on mielestäni mukava välipala, jonka pelaa muutamassa päivässä mielikseen läpi. Grafiikka on hienoa, peli tehty muutenkin tyylillä ja pelin ongelmat ovat mielikuvituksellisia. Lyhythän se on ja haukkuja voi antaa lopussa esiintyvästä pelaajan juoksuttamisesta ja kummitusten perässä juoksemisesta. Peli on ihan laadukasta perusviihdettä ja piti siitä tai ei, on täyttä roskaa kutsua sitä freeware-tasoiseksi.
Marion haukkumisesi ja nyt väitteet, että ei sinun tarvitse sitä mihinkään muihin peleihin verrata, osoittaa jälleen mistä kirjoittelussasi on kyse.
Pystyn käyttämään RGB:tä, mutten käytä. Yksi syy on se, että saan hyvän kuvan ilman sitä ja toinen se, että samanlaisia epäkäytännöllisiä johtosotkuja tuskin kukaan kotiinsa haluaa kuin sinulla on (missä lie poikamiesboksissa). Ja missähän on määritelty ettei saa NTSC laitteita omistaa. Etkös itse juuri kehunut olevasi tekniikkafetissi ja tyytyväsi vain parhaaseen laatuun.
Älä sitten käytä parasta. Mutta älä silti tee kärpäsestä härkästä. S-videon puute Cubesta on aika mitätön juttu.
Minun johtosumani johtuu konsolien keräämisestä (joista moni muuten on NTSC-kone). Sotkua ei voi täysin välttää, mutta tilanteen huomioon ottaen homma on hoidettu aika hyvin, kun johdot kulkevat nipussa hyllyn alla ja takana. Sotku johtojen kummassakin päässä ei ole näkyvillä. Muutaman konsolin johtosuma olisi ihan lasten leikkiä.
Mieluummin et kirjoittaisi väheksyvästi asunnostani. Ethän tiedä ollenkaan asuntoni koosta ja asukasmäärästä tai mistään muustakaan siihen liittyvästä. Sama "haukutaan vaikka ilman perusteita" -linjahan tässä jatkuu.
Poikkeus vahvistakoon säännön. Surkuhupaisaa on tuo sinun yrityksesi väittää, ettei GC:n ohjain olisi mielestäni perseestä.
Lähinnä säälittävää...
Edelleenkin.... Kritiikki on aina paikallaan, mutta "se on ihan perseestä" -kritiikki on ihan turhaa.
En katso leffoja Xbox:lla vaan DVD-soittimella, joita minulta löytyy äksärin lisäksi kaksin kappalein. DVD-ominaisuuden uupumisen alunpitäen mainitsin siksi, koska itse halusit kuulla GC:n puutoksia HW-puolella... tässä en vedonnutkaan siihen, että minusta siinä pitäisi olla se. Mutta puute se siinä kuitenkin on.
Silloin kun sinulle sopii, vetoat täysin mielipiteisiin ja toisaalla, kun sinulle sopii, vetoat johonkin yleiseen, josta sinulle ei taas ole mitään haittaa. Ainoa yhdistävä tekijä näillä on, että kummassakin kategoriassa kritiikin perusta on ollut aivan toissijaisten asioiden suurentelu. Kuvio on aika selvä.