Peli jossa ei ole ikärajaa ei tarkoita sitä että peli olisi lasten peli!
Gamecuben ikärajattomia pelejä kuten: Mario ja Zelda, ei voi sanoa lasten peleiksi, ne ovat mahtavaa taidetta jota voi luoda vain Nintendo ja Shigeru Miyamoto Jeesuksen-mieli kuvitus. Nintendo pelejä ei voi ymmärtää mahtaviksi ellei niitä itse koe. Minusta on lapsellista haukkua toisen konsolin pelejä joita ei ole ikinä nähnytkään.
Tähän yhteyteen sopisi muuten laittaa, että käykääpä gameranginks paikassa (sinne on linkkin Cubefinin linkit osiossa.) Ja laittakaa haku sanaksi mikä vain huippu GC-peli vaikka Metroidprime tai Ikaruga ja katsokaa käyttäjien arvo sanat. Suurin osa käyttäjistä arvostelee luonnollisesti pelit väliin 7-10, huippu pelejä kun ovat. kohdat 6, 5, 4, 3 ja 2 ovat suunnilleen tyhjiä, mutta sitten yhtäkkiä ykkösessä onkin yli sata ääntä! Ne ovat tietenkin kateellisten Xbox ja Ps2 fanien ääniä. Älyttömän lapsellista sanon minä!

Ne äänethän laskevat pelin käyttäjien arvosana asteikkoa.
Minä muuten ylpeänä erotun tuosta "teinimassa" joukosta omistamalla Gamecuben. Kaveripiirissänikin Gamecubea aluksi haukuttiin lasteleluksi ja vastaavaa.
Eräs Mikael muljautti suustaan tämmösen: "Gamecube on ihan lasten kone se on paljo huonompi ku pleikkari, eksä tiiä et se Nintendon johtaja sano Gamecuben julkasussa, että tällä koneella meillä on tarkoitus luoda unohtumattomia pelikokemuksia pikkulapsille." Sama idiootti sanoi myös näin: "Gamecubea ei oo mitään järkee ostaa kun sen pelejä pystyy pelaan pleikkarilla jos ostaa semmosen sirun. Tai sitte niitä pelejä voi imuroida netistä ja pelata tietsikalla."
Voi helvetti mitä sontaa. Tällä jätkällä ei ole mitään kokemusta konsoleista ja alkaa tarinoimaan tommosta paskaa. Kaiken lisäksi tällä Mikaelilla on erittäin suuri vaikutus valta lähipiirissä ja kaikki uskovat sitä.
Onneksi olen ahkeran käännytys työn tuloksena saanut ainakin viisi tyyppiä kääntymään Gamecuben kannalle, yksi heistä on jopa ostanut Gamecuben ja kaksi aikovat ostaa kun playerchoice pelit tulevat, minun suositusten voimasta.
Tunnen olleeni Nintendolle tärkeä, saisinkohan siltä yhden ilmais pelin?