Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko GameCuben pelit lapsellisia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juuso_Alm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
En löydä GC:lle mitään haluttavaa peliä

Ei hirveesti löydy sellaista mitä esim jo PS2:lta löytyy. Mutta nämä esim ovat minua kiinnostavia ja riittävät cube ostosyyksi itselleni.

Luigi's Mansion
Mario Party 4
Pikmin
Super Mario Sunshine
Zoocube
Super Monkey Ball

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Ei hirveesti löydy sellaista mitä esim jo PS2:lta löytyy. Mutta nämä esim ovat minua kiinnostavia ja riittävät cube ostosyyksi itselleni.

Luigi's Mansion
Mario Party 4
Pikmin
Super Mario Sunshine
Zoocube
Super Monkey Ball

No joo, olen jo löytänyt Cubelle kasan mukavaa ajankuluketta. Valikoima ei ole yhtä suuri kuin PS2:lla ja Xboxilla, mutta kuitenkin jotain löytyy. Tulevaisuuskin näyttää paremmalta *Star Fox Armada :>*

itseäni cubella kiinnostaa lähinnä vain SSBM, Metroid, Phantasy star(joka tulee xboxillekkin?) ja supermario sunshine voi kanssa olla ihan kiva.

No mitä muita pelejä kuin lapsipelejä voidaan odottaa konsolilta joka on violetin värinen?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
No mitä muita pelejä kuin lapsipelejä voidaan odottaa konsolilta joka on violetin värinen?

Cubesta on olemassa myös musta malli. (eli jos violetti ei miellytä niin hanki musta)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz

Mitä muuta kuin tuollaista roskapuhetta voi odottaa Jiz- nimiseltä nimimerkiltä ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Juuso_Alm
Eksyyköhän juttu vähäsen aiheesta?

Näyttäs vähän eksyvän ja syy lieenee minun kommenttini. Se oli vitsi, mutta ilmeisesti huono sellainen. :rolleyes:
Pyydän anteeksi.

No eihän millekkään konsolille tule pelkästään lastenpelejä...
Game Cubella niitä on suhteessa eniten, mutta ei kaikki GC:n pelit ole "lasten-pelejä"

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ArskaA
No eihän millekkään konsolille tule pelkästään lastenpelejä...
Game Cubella niitä on suhteessa eniten, mutta ei kaikki GC:n pelit ole "lasten-pelejä"
En välttämättä sanoisi että GameCubella on suhteessa eniten "lastenpelejä". Väittäisin jopa että niitä on suhteessa eniten PS2:lla.

Mutta kun oikein ajattelee asiaa, ovatko "lastenpelit" huono asia koneelle? Jos jollakin koneella ei olisi yhtään "lastenpeliä" menettäisi se kone ostajia. Tuskin kukaan ostaisi 7-vuotiaalle konetta jonka kaikki pelit ovat väkivaltaisia.

Minun tietääkseni niitä lastenpelejä kyllä on eniten pleikkareilla ja tuota nuin. Ja ihmettelen että miksi Pokemon on leimattu lastenpeleiksi? Siis kyllähän sitä kaikki pennut pelaa, mutta miksi sitten nauretaan sille jos vähän vanhempi sitä pelaa?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Peli jossa ei ole ikärajaa ei tarkoita sitä että peli olisi lasten peli!
Gamecuben ikärajattomia pelejä kuten: Mario ja Zelda, ei voi sanoa lasten peleiksi, ne ovat mahtavaa taidetta jota voi luoda vain Nintendo ja Shigeru Miyamoto Jeesuksen-mieli kuvitus. Nintendo pelejä ei voi ymmärtää mahtaviksi ellei niitä itse koe. Minusta on lapsellista haukkua toisen konsolin pelejä joita ei ole ikinä nähnytkään.

Tähän yhteyteen sopisi muuten laittaa, että käykääpä gameranginks paikassa (sinne on linkkin Cubefinin linkit osiossa.) Ja laittakaa haku sanaksi mikä vain huippu GC-peli vaikka Metroidprime tai Ikaruga ja katsokaa käyttäjien arvo sanat. Suurin osa käyttäjistä arvostelee luonnollisesti pelit väliin 7-10, huippu pelejä kun ovat. kohdat 6, 5, 4, 3 ja 2 ovat suunnilleen tyhjiä, mutta sitten yhtäkkiä ykkösessä onkin yli sata ääntä! Ne ovat tietenkin kateellisten Xbox ja Ps2 fanien ääniä. Älyttömän lapsellista sanon minä!:mad: Ne äänethän laskevat pelin käyttäjien arvosana asteikkoa.

Minä muuten ylpeänä erotun tuosta "teinimassa" joukosta omistamalla Gamecuben. Kaveripiirissänikin Gamecubea aluksi haukuttiin lasteleluksi ja vastaavaa.

Eräs Mikael muljautti suustaan tämmösen: "Gamecube on ihan lasten kone se on paljo huonompi ku pleikkari, eksä tiiä et se Nintendon johtaja sano Gamecuben julkasussa, että tällä koneella meillä on tarkoitus luoda unohtumattomia pelikokemuksia pikkulapsille." Sama idiootti sanoi myös näin: "Gamecubea ei oo mitään järkee ostaa kun sen pelejä pystyy pelaan pleikkarilla jos ostaa semmosen sirun. Tai sitte niitä pelejä voi imuroida netistä ja pelata tietsikalla."

Voi helvetti mitä sontaa. Tällä jätkällä ei ole mitään kokemusta konsoleista ja alkaa tarinoimaan tommosta paskaa. Kaiken lisäksi tällä Mikaelilla on erittäin suuri vaikutus valta lähipiirissä ja kaikki uskovat sitä.

Onneksi olen ahkeran käännytys työn tuloksena saanut ainakin viisi tyyppiä kääntymään Gamecuben kannalle, yksi heistä on jopa ostanut Gamecuben ja kaksi aikovat ostaa kun playerchoice pelit tulevat, minun suositusten voimasta.

Tunnen olleeni Nintendolle tärkeä, saisinkohan siltä yhden ilmais pelin?:rolleyes:

Nintendo on ollut lastenkonsolin (Ikärajattomien) maineessa jo aina johtuen kovasta panostuksesta mm Mario peleihin / muihin koko perheen juttuihin. Imagoa kumminkin yritetään kohottaa esim ostamalla Residen Evil sarja Capcomilta. Itse oon pitäny Nintendoa alaikäisten nulikoiden pelikoneena ;) mutta viime Jouluna oli pakko kääntää takki koska Eternal Darkness ja Re1 kertakaikkiaan näytti niin hyvältä.Ostin Mario konsolin. Nintendokin on huomannut ettei pelkällä Mariolla ja omintakeisilla peleillä myy enää Milleniumilla 2.

ps

Nyt Nintendo kokeilee 4ever pelureiden siirtämistä myös GBA systeemiin julkaisemalla Klassikko Bruce Leen GBA:lle.
Ja taktiikka toimii, pakko harkita myös sen ostamista :)

Minulla nyt sattuu löytymään kaikki kolme konsolia hyllystä ja niillä tulee pelattua aikalailla. Haluaisin todellakin sanoa, että GameCube on tuottanut minulle eniten peli-iloa. Näin ei kuitenkaan ole, vaan suurimman osan peliajastani ovat täyttäneet PS2:en ja Xboxin pelit. Tämä ei kuitenkaa tarkoita, että GC olisi jotenkin epäonnistunut. Ainoastaan tarkoittaa sitä, että pelimakuni täyttää paremmin muiden koneiden pelit.

"Peliurani" (joka on 80-luvun lopulta alkanut) on muuttanut pelimakua vuosien saatossa, enkä usko että kaikki päätyisivät samalaiseen pelimakuun kuin minä olen päätynyt.

Mitä siis tarkoitan tällä? Sitä, että on turhaa ja tyhmää laittaa minkään pelikoneen harteille "massateinien", "lasten kone" tai "hard-core pelaajien" viittaa. Ainoastaan on tärkeintä tykkääkö pelaaja koneesta ja varsinkin sen peleistä, eikä " sopiiko tämä imagooni?".

Minulla on kavereita, jotka ilkkuvat anime harrastuksestani. Se kun on mukamas lasten/teinien puuha. Ei sillä ole kuitenkaa mitä väliä, mitä he ajattelevat. Tärkeintä on, se että minulle anime tuottaa iloa ja hauskuutta. Jos ainoa keinoa pitää hauskaa on olla lapsellinen ikiteini, niin sitten olen ainakin onnellinen ikiteini. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Gamecuben ikärajattomia pelejä kuten: Mario ja Zelda, ei voi sanoa lasten peleiksi, ne ovat mahtavaa taidetta jota voi luoda vain Nintendo ja Shigeru Miyamoto Jeesuksen-mieli kuvitus.

On myös aika hölmöä ajatella että pelkästään kaikki Nintendon tai Miyamoton pelit olisivat jotain elämää suurempaa.

Ylös Bottom