Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Online pelaaminen (Xbox vs PS2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Killi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Kyllähän me ollaan tuosta GT4:stä puhuttu Livessä mutta ei porukka ole oikeen innostunu. Jos Grafiikkamoottori on valmis on GT4 varmaan rumempi ku PGR ensimmäinen osa. Tosin grafiikka ei peliä yksin tee. Voipihan se netissä olla mukavaa ajettavaa.

Yllätys ettei livessä nicillä Halonhakkaaja tai vastaava esiintyvät tyypit juuri välitä GT4:stä ;)

Tuskin GT4 on rumempi kuin GT3, joka taas oli paremman näköinen kuin PGR.

Ja kuten totesit, ei grafiikan merkitys ole niin suuri. Jos GT4 on vaikka vain GT3 nettipelillä on se huomattavasti mielenkiintoisempi ja parempi peli kuin PGR2. Hell, GT3 on parempi peli kuin PGR2.
Tämä ei tarkoita että PGR2 olisi huono, GT3 vaan on parempi.

Kyllähän me ollaan tuosta GT4:stä puhuttu Livessä mutta ei porukka ole oikeen innostunu. Jos Grafiikkamoottori on valmis on GT4 varmaan rumempi ku PGR ensimmäinen osa. Tosin grafiikka ei peliä yksin tee. Voipihan se netissä olla mukavaa ajettavaa.
:D :D :D
Tässä näkee hyvin, mitä siellä Livessä on puhuttu.
Ainut kommentti peliin liittyen on se, että jos grafiikkamoottori on valmis niin se on rumempi kuin PGR1. Sitten vielä pakollinen kommentti, "niin, eihän grafiikka kylläkään koko peliä tee".

Sitäpaitsi, GT4 näyttää mahtavalle

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Yllätys ettei livessä nicillä Halonhakkaaja tai vastaava esiintyvät tyypit juuri välitä GT4:stä ;)

Tuskin GT4 on rumempi kuin GT3, joka taas oli paremman näköinen kuin PGR.

Ja kuten totesit, ei grafiikan merkitys ole niin suuri. Jos GT4 on vaikka vain GT3 nettipelillä on se huomattavasti mielenkiintoisempi ja parempi peli kuin PGR2. Hell, GT3 on parempi peli kuin PGR2.
Tämä ei tarkoita että PGR2 olisi huono, GT3 vaan on parempi.

Nettipeli tekee mulle paljon ja on varmaan mielenkiintoista kun (jos) Action Replaytä käyttävät tulee parhaalla autolla, parhailla virityksillä ja painaa 2000km/h netissä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
:D :D :D
Tässä näkee hyvin, mitä siellä Livessä on puhuttu.
Ainut kommentti peliin liittyen on se, että jos grafiikkamoottori on valmis niin se on rumempi kuin PGR1. Sitten vielä pakollinen kommentti, "niin, eihän grafiikka kylläkään koko peliä tee".

Sitäpaitsi, GT4 näyttää mahtavalle

Puhuttiin muustakin, mutta mainitsin vain tuosta.
Osaa olla nopeita johtopäätöksiä.

Ja tuohon ylempään kommenttiin: Modatulla xboxilla pääsee liveen, koska uusimmissa mod-piireissä löytyy On/Off -kytkin.

Nettipeli tekee mulle paljon ja on varmaan mielenkiintoista kun (jos) Action Replaytä käyttävät tulee parhaalla autolla, parhailla virityksillä ja painaa 2000km/h netissä.
Joo, cheattaajat on anaalista mutta onneksi niitä ei tarvitse jatkuvasti sietää. Luultavasti online-GT4 tulee olemaan niin makoista autoilua että kyllä niitä satunnaisia cheattaajiakin sietää. Ja katsotaan nyt mitä anticheat-rintamalla tapahtuu sekä Sonyn että Polyphonyn toimesta..

Hmm... Luulin että täällä puhutaan verkkopeleistä, mutta mitä löydänkään. Gran Turismo vs. Project Gotham Racing -kinan. Sehän on vähän sama kuin Jak/Ratchet vs. Super Mario/Zelda. Ne kuuluvat pelityyppinsä parhaimmistoon, mutta ovat silti eri tyylisiä ja siten hyviä hieman omalla tavallaan.

Mutta jos ihan vedetään fiilispohjalta, niin kyllä tuo PGR2 enemmän on peliaikaa saanut kuin GT3. Jotenkin vain tuollainen suoraviivaisempi kaahailu himoautoilla on enemmän minun juttuni -- yksinpelinä tai verkossa.

Tietysti jos tämän saisi jotenkin viriteltyä olohuoneeseen PS2:n kaveriksi, niin voisi GT3:eenkin tulla hieman lisää tunnelmaa, mutta en usko, että heiveröinen lasipöytä tykkää kovin hyvää, kun Voima rupeaa jylläämään.

Minkälaiset on Online -ominaisuudet seuraavan sukupolven konsoleissa ja entäs tehot, tuetut DVD:t, ulkonäkö, väri (tyyliin xbox vihreä, PS2 sininen, GC violetti) ja tuleeko johonkin merkittävä ominaisuus jota ei toisissa ole?

Tekeekö Sony taas heikoimman pelikoneen ja myy parhaiten faniensa pohjalta. Tosin nyt konsolit lähtevät samalta viivalta eikä Sonyn tuote saa varaslähtöä ihmisten koteihin niin kuin viimeksi.

Tekeekö Sony taas heikoimman pelikoneen ja myy parhaiten faniensa pohjalta. Tosin nyt konsolit lähtevät samalta viivalta eikä Sonyn tuote saa varaslähtöä ihmisten koteihin niin kuin viimeksi.

PS2 oli ilmestyessään tehokkain kone ja XB ja GC tuli markkinoille kaksi vuotta PS2:n jälkeen. Eiköhän tuossa ole syytä miksi se on heikoin kone. Jos XB2 tulee nyt ennen PS3:sta se todennäköisesti on heikoin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Hmm... Luulin että täällä puhutaan verkkopeleistä, mutta mitä löydänkään. Gran Turismo vs. Project Gotham Racing -kinan. Sehän on vähän sama kuin Jak/Ratchet vs. Super Mario/Zelda. Ne kuuluvat pelityyppinsä parhaimmistoon, mutta ovat silti eri tyylisiä ja siten hyviä hieman omalla tavallaan.

Mutta jos ihan vedetään fiilispohjalta, niin kyllä tuo PGR2 enemmän on peliaikaa saanut kuin GT3. Jotenkin vain tuollainen suoraviivaisempi kaahailu himoautoilla on enemmän minun juttuni -- yksinpelinä tai verkossa.

Tietysti jos tämän saisi jotenkin viriteltyä olohuoneeseen PS2:n kaveriksi, niin voisi GT3:eenkin tulla hieman lisää tunnelmaa, mutta en usko, että heiveröinen lasipöytä tykkää kovin hyvää, kun Voima rupeaa jylläämään.

Pelaisit Burn Outtia, siinä on pikkasen enemmän munaa ku PGR:ssä

Groover: Mikäs pakko sinulla on minua käännyttää PGR2:n parista? Se on loistava peli. Piste.

Burnout 2 on myös kiva, mutta sen elinikä ei ole yhtä pitkä kuin PGR2:lla -- ainakaan minun konsolissani. Kyllä siinä vauhtia piisaa, mutta minkäs sille tekee, että PGR2:ssa on kaikkea muuta enemmän ja autot omaan makuuni mukavempia (varsinkin wanhat autot). No okei ehkä kolareita PGR2:ssa ei valitettavasti ole siinä mittasuhteessa kuin Burnoutissa, mutta Livellä olisi saanut Criterion leikkiä enemmän ja korjata tekoälyn kuminauhamaisuuden. :rolleyes:

Minulla on nyt jotain 46 tuntia PGR2:n pelikellossa. Kaikki Kudos-pohjaiset pelimuodot on menty ainakin jollain tasolla läpi ja Kudos Rank on 42. Livessä Kudos Rank on 6, joten siellä on vielä parannettavaa. Ja lisäksi pitäisi mitaleja kirkastaa yksinpelissä, nousta tilastoissa jokaisella radalla vähintään 2000 parhaan joukkoon, aloittaa Time Attack -pelimuodon läpäisy ja voisihan Ghost Challengejakin kokeilla. Autojakin pirulainen avattavana vielä 20 kappaletta (eli tallissa 82 autoa: kaikki Ferrarit ja lähes kaikki Porchet löytyy).

Elikkäs kyllä tuosta vielä pelattavaa piisaa. Meneepähän GT4:n odotus kuin siivillä... eli toisin sanoen vanhan jenkkiraudan löysillä jousilla liidellen. :cool:

Ups... Meni taas vähän ohi aiheen. Ellei sitten ajatella viestin tarkoitusta siltä kannalta, että kehittäjien kannattaisi hyödyntää Liveä laajemmaltikin. Hyvä yksinpeli ja hyvä moninpeli verkkotuella... Varmasti tulee kultaa ja kunniaa.

Totta. PGR ja GT ovat periaatteessa eri genren pelejä. Molemmat omalla tavallaan aivan loistavia

-------------------

Groover: Mikäs pakko sinulla on minua käännyttää PGR2:n parista? Se on loistava peli. Piste.

Burnout 2 on myös kiva, mutta sen elinikä ei ole yhtä pitkä kuin PGR2:lla -- ainakaan minun konsolissani.

Minulla on nyt jotain 46 tuntia PGR2:n pelikellossa. Kaikki Kudos-pohjaiset pelimuodot on menty ainakin jollain tasolla läpi ja Kudos Rank on 42.

Ei tässä mitään sen kummempaa, mutta jos olet pelannut GT3:a vähemmän kuin 46 tuntia, niin ei se kyllä todellakaan ole ollut sun kuppis teetä.

Tarjosin sitten tollasta kunnon vauhtipeliä loistavassa paketissa tilalle BO:n muodossa. Munaahan siinä on enemmän ku PGR:ssä.

Ihmettelen suuresti, miten joku saa itsensä viihtymään PGR:n (tai BO:n) parissa edes murto-osaa siitä ajasta, minkä GT:n kanssa. No, meitä on joka lähtöön.

EDIT: Nämä alkaa mennä jo melkolailla ohi otsakkeen, joten minun puolestani voidaan jättää kommentointi tämän otsikon alla tähän. Toki jokainen josta siltä tuntuu saa tähän viestiini puolestani kommentoida.

Oletko Groover mennyt ostamaan Xboxin, kun sinulla on noin varmat mielipiteet PGR2:sta?

Ihmettelen suuresti, miten joku saa itsensä viihtymään PGR:n (tai BO:n) parissa edes murto-osaa siitä ajasta, minkä GT:n kanssa. No, meitä on joka lähtöön.

Ja minä ihmettelen suuresti miksi sinä ihmettelet suuresti tuollaisia :D

Tottahan se on että siinä riittää ihmettelemistä kun joku on eri mieltä asiasta joka on itselleen niin itsestään selvä. Ei siinä tappelut auta joten topiciin palaaminen olis pop vai toimiiko GT3 netissä?

Xbox: 60e/vuosi löytyy jokaisen tililtä ja sammon visa electronin voi hakea ilmaisena tai pientä maksua vastaan.
Pelejä xboxilla taitaa olla kaksi kertaa enemmän (34kpl) ja laajemmassa kategoriassa. Voice-communication on joka pelissä.
Friends-listat, Content Download, Voice chat...

PS2:n räiskinnät: Socom (II), XIII, Twisted metal, Hardware OA
Liven räiskinnät:: Wolfenstein, SoF2, GR(IT), RS3, Counter-strike, XIII, Mechassault

PS2:n kaahailut: Midnight Club 2, Destruction Derby
Liven kaahailut: Midtown Madness 3, Midnight Club 2, PGR2, Moto GP (2)

Siinä suosituimmista online-kategorioista pelejä.
Pelithän monesti ratkaisee, joten siitä voi vapaasti valita kumpi kiinnostaa enemmän.

GT3 ei netissä toimi, ja kuten sanoin OT:ksi on mennyt.

HEX: XBoxin ostoon en ole vielä nähnyt tarpeeksi syytä. Olen toki sitäkin harkinnut. Tällä hetkellä kyllä GC on konsolina kiinnostavampi minulle. Sitäkään en tosin ole hankkinut.

Tunnen ihmisiä (muualtakin kuin netistä) joilla kyseinen laitos (XB) ja pelikin (PGR2)löytyvät.

Uskallan siitä tällä tässä topicissa ilmenneen yleisen peleihin tutustumistason ylittävällä kokemuksella puhua.

Ja vielä Slaisser: Kyllä, tänään tuli taas ajateltua ensimmäistä kertaa hetkeen aikaan, että makuasioissa ihmiset ovat kyllä todella erilaisia. Ja jokainen näkee asiat kantiltaan.
Tämä GT3-PGR juttu nyt ei ollut ainoa joka tämän tuntemuksen aiheutti, vaan muutama muu asia.

Jottei tämä olisi nyt pelkkää ohi otsikon lässytystä, niin sanon että ... tai enpä sanokaan.

Hyvää päivän jatkoa kaikille!

GT3 ei netissä toimi, ja kuten sanoin OT:ksi on mennyt.

HEX: XBoxin ostoon en ole vielä nähnyt tarpeeksi syytä. Olen toki sitäkin harkinnut. Tällä hetkellä kyllä GC on konsolina kiinnostavampi minulle. Sitäkään en tosin ole hankkinut.

Tunnen ihmisiä (muualtakin kuin netistä) joilla kyseinen laitos (XB) ja pelikin (PGR2)löytyvät.

Uskallan siitä tällä tässä topicissa ilmenneen yleisen peleihin tutustumistason ylittävällä kokemuksella puhua.
Mahtaa olla aikamoista toisen käden kokemusta, kun suosittelet PGR2:n tilalle ihan erilaista autoilua. Burn Out on kauempana PGR2:sta kuin PGR2 Gran Turismoista! Erityisen omituiseksi suosituksesi tekee se, että PGR2:n kovin juttu on nettipeli, jota BO:ssa ei ole.

Mitä jos antaisi jokaisen pelata sitä mitä haluaa. Ihmettelysi kohde on kuitenkin tutustunut kaikkiin puheena olleisiin peleihin, joten mistään paremmasta tietämättömyydestä ei ole kysymys. Sinulla taas on selvästi heikompi kokemus pelistä, jonka suosittelet hylkäämään.

Oma kokemuspohja saisi olla aika kattava ennen kuin rupeaa heittämään alentavia "No, meitä on joka lähtöön" -heittoja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Mahtaa olla aikamoista toisen käden kokemusta, kun suosittelet PGR2:n tilalle ihan erilaista autoilua. Burn Out on kauempana PGR2:sta kuin PGR2 Gran Turismoista! Erityisen omituiseksi suosituksesi tekee se, että PGR2:n kovin juttu on nettipeli, jota BO:ssa ei ole.

Mitä jos antaisi jokaisen pelata sitä mitä haluaa. Ihmettelysi kohde on kuitenkin tutustunut kaikkiin puheena olleisiin peleihin, joten mistään paremmasta tietämättömyydestä ei ole kysymys. Sinulla taas on selvästi heikompi kokemus pelistä, jonka suosittelet hylkäämään.

Oma kokemuspohja saisi olla aika kattava ennen kuin rupeaa heittämään alentavia "No, meitä on joka lähtöön" -heittoja.

Mitä jos lukisit perusteluni suosituksille?

Ei tuo kokemuspuoli nyt kovin kummoinen ole, jos on PGR:ää mittarissa ton verran kun mitä sanoo ja BO ja GT3 on vielä vähemmällä, niin sanoisin kyllä että ko. peleistä on kokemusta enemmän, joo.

Tuo meitä on joka lähtöön ei ole mitenkään alentava kommentti. Olet tulkinnut sen näköjään täysin väärin. Jos lukisit ko. viestin neutraalilla asenteella, niin huomaisit sen.

Lisäksi mun kirjoittelu täällä nyt ei ole sieltä provosoivimmasta päästä, joten anna jo olla.
Jos mielestäni BO:ssa on enemmän munaa, ku PGR:ssä, niin miksi se herättää sussa valtavaa kommentoinnin tarvetta kun esim Halonhakkaajan kattava analyysi GT4:n (ei vielä edes ilmestynyt) selkeästi heikommasta tasosta PGR2:een nähden meni näköjään ilman mutinoita alas.

Mitä jos lukisit perusteluni suosituksille?

Ei tuo kokemuspuoli nyt kovin kummoinen ole, jos on PGR:ää mittarissa ton verran kun mitä sanoo ja BO ja GT3 on vielä vähemmällä, niin sanoisin kyllä että ko. peleistä on kokemusta enemmän, joo.

Tuo meitä on joka lähtöön ei ole mitenkään alentava kommentti. Olet tulkinnut sen näköjään täysin väärin. Jos lukisit ko. viestin neutraalilla asenteella, niin huomaisit sen.

Lisäksi mun kirjoittelu täällä nyt ei ole sieltä provosoivimmasta päästä, joten anna jo olla.
Jos mielestäni BO:ssa on enemmän munaa, ku PGR:ssä, niin miksi se herättää sussa valtavaa kommentoinnin tarvetta kun esim Halonhakkaajan kattava analyysi GT4:n (ei vielä edes ilmestynyt) selkeästi heikommasta tasosta PGR2:een nähden meni näköjään ilman mutinoita alas.
Mitä perustelujasi tarkoitat? Se, että Burn Outissa on munaa enemmän ei siitä silti tee korviketta PGR2:lle.

Ei autopelejä nyt sentään satoja tunteja tarvitse pelata, jotta tietää mistä pitää ja mistä ei. Suosituksestasi sen sijaan on niin omituinen, että mieleen tulee, että läpi paistaa vanha vastenmielisyytesi Xboxia kohtaan.

Se, että en kommentoi Halonhakkajan kommentteja tai monia muitakaan, ei tietystikään tarkoita, että olisin samaa mieltä.

Ylös Bottom