Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]
Mulla on ollu samoja ongelmia, oikeastaan vaan yhden kaverin kans. Oon siis päässy tiettyjen suomalaisten tyyppien kanssa aina samalle servulle ilman ongelmia kun taas sen yhden kaverin kanssa en pääse millään.
Kiersimmekin tavallaan tämän ongelman silleen että menimme jonkun ulkomaalaisen tekemälle co-op servulle, aika laiha lohtu mutta silti...Tulee vaan mieleen kun kerran vaan sen yhden tyypin kans ongelmia että oisko kyse jostain palomuuri jutuista?
Huh huh, annoin multiplayerille toisen mahdollisuuden ja eihän siitä taaskaan mitään tullut, kaveri osti pelin ja yritimme päästä co-op sessioon, vaan eipä onnistunut, kumpikin teki servut privaattina ja yleisenä ja kertaakaan ei päästy itse peliin asti, vaan aina tuli connection error tai could not join tms paskaa. Kummallakin meistä on kohtuulliset nettiyhteydet (mulla 110/5mbps ja kaverilla 24/2mbps), joten ainakaan siitä ei pitäisi jäädä kiinni varsinkin kun muut pelit toimivat moitteettomasti. Ilmeisesti muillakin on ollut vastaavia ongelmia? Onko kukaan päässyt suomalaisen kaverinsa kanssa samaan co-op peliin? Omalle servulleni kyllä tuli brittejä ainakin noin aksentista päätellen, mutta suomalainen kaverini ei päässyt sitten millään. Noin 30 min yritettiin laittaa peliä pystyyn. Täytyy ihmetellä että onko ne Codemasterssin ukot ees testannu tota roskaa moninpelikoodiansa ennen kuin runttasivat pelin markkinoille. Yksinpeli oli hyvä ja siitä ei valittamista, mutta kyllä pelin pääasiassa ostin tuon moninpelin ja co-opin takia ja nyt sitä ei voi edes pelata. Todella paska maku suussa, kiitos codemasters.
Mulla on ollu samoja ongelmia, oikeastaan vaan yhden kaverin kans. Oon siis päässy tiettyjen suomalaisten tyyppien kanssa aina samalle servulle ilman ongelmia kun taas sen yhden kaverin kanssa en pääse millään.
Kiersimmekin tavallaan tämän ongelman silleen että menimme jonkun ulkomaalaisen tekemälle co-op servulle, aika laiha lohtu mutta silti...Tulee vaan mieleen kun kerran vaan sen yhden tyypin kans ongelmia että oisko kyse jostain palomuuri jutuista?