Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tathalas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Huh huh, annoin multiplayerille toisen mahdollisuuden ja eihän siitä taaskaan mitään tullut, kaveri osti pelin ja yritimme päästä co-op sessioon, vaan eipä onnistunut, kumpikin teki servut privaattina ja yleisenä ja kertaakaan ei päästy itse peliin asti, vaan aina tuli connection error tai could not join tms paskaa. Kummallakin meistä on kohtuulliset nettiyhteydet (mulla 110/5mbps ja kaverilla 24/2mbps), joten ainakaan siitä ei pitäisi jäädä kiinni varsinkin kun muut pelit toimivat moitteettomasti. Ilmeisesti muillakin on ollut vastaavia ongelmia? Onko kukaan päässyt suomalaisen kaverinsa kanssa samaan co-op peliin? Omalle servulleni kyllä tuli brittejä ainakin noin aksentista päätellen, mutta suomalainen kaverini ei päässyt sitten millään. Noin 30 min yritettiin laittaa peliä pystyyn. Täytyy ihmetellä että onko ne Codemasterssin ukot ees testannu tota roskaa moninpelikoodiansa ennen kuin runttasivat pelin markkinoille. Yksinpeli oli hyvä ja siitä ei valittamista, mutta kyllä pelin pääasiassa ostin tuon moninpelin ja co-opin takia ja nyt sitä ei voi edes pelata. Todella paska maku suussa, kiitos codemasters.

Mulla on ollu samoja ongelmia, oikeastaan vaan yhden kaverin kans. Oon siis päässy tiettyjen suomalaisten tyyppien kanssa aina samalle servulle ilman ongelmia kun taas sen yhden kaverin kanssa en pääse millään.

Kiersimmekin tavallaan tämän ongelman silleen että menimme jonkun ulkomaalaisen tekemälle co-op servulle, aika laiha lohtu mutta silti...Tulee vaan mieleen kun kerran vaan sen yhden tyypin kans ongelmia että oisko kyse jostain palomuuri jutuista?
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Ne yhteydet voi olla vaan niin erilaisia. Eikä se nopeus takaa mitään. Pingi on se mikä kertoo kuinka hyvä yhteys on. 0,5 megaa riittää kyllä verkkopelaamiseen jos ite ei hostaile.
Kaapelimodeemilla on ollu ongelmia moninpelin suhteen mutta OFP on toiminut hyvin cooppina. Kun pistää unranked serverin niin ei tartte muita ottaa peliin kuin kavereita.

Muutamia bugeja löytyy mutta ei kovin pahoja showstoppereita ole ollut. Viimeisessä tehtävässä ollaan ja HC tietty. Muutaman kerran käyny peräkkäin niin ettei vihun sniperiltä saa aseita riistettyä. inventaario ei vain aukia.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Mulla on ollu samoja ongelmia, oikeastaan vaan yhden kaverin kans. Oon siis päässy tiettyjen suomalaisten tyyppien kanssa aina samalle servulle ilman ongelmia kun taas sen yhden kaverin kanssa en pääse millään.

Kiersimmekin tavallaan tämän ongelman silleen että menimme jonkun ulkomaalaisen tekemälle co-op servulle, aika laiha lohtu mutta silti...Tulee vaan mieleen kun kerran vaan sen yhden tyypin kans ongelmia että oisko kyse jostain palomuuri jutuista?

Ongelmat puhtaasti OFP2 moninpelikoodissa kun saman kaverin kanssa pelattu kymmeniä pelejä PS3:lla ja PC:llä ja täysin samoilla yhteyksillä ja asetuksilla.. Noh täytynee odotella josko sieltä pätsiä pukkais kun kiinnostais tosiaan pelata cooppina tuota, yksinpeli tuli tahkottua läpi.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Oli ihan hauska bugi tossa viimeisessä kentässä. Pelasin sitä ja ihmettelin kun piti tuhota 2 AA tankkia siinä yhessä kylässä. Vaan eipä ollut sinkoja eikä niitä löytynyt kaatuneilta eikä laatikoista. Samasta checkpointista yritin varmaan 30 kertaa ja alkoi epätoivo vallata mielen. Päätin sitte vielä kokeilla jos pelaisi koko kentän alusta. Johan auttoi! Uskomaton homma mut nyt vihollisina oli myös AT gunnereita ja alkohan niitä sinkojakin löytymään.

Ei ne kaikki bugit olekaan ihan selviä todentaa näköjään. :)

Oisit ottanut omilta tankin käyttöön ;)

Itsekin aluksi noin yritin, mutta kun ei ollut millä ampua, kunnes hokasin tankin ottaa.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Itekki varmaan 50 kertaa kokelin ja ihmettelin että miten vieläkin jaksan yrittää, kunnes sit tajusin ottaa omilta tankin joilla sain vihollisten tankit tuhottua, viimein kun kopterit tuli niin päätin lähtee sillä lentelee siinä onnistumatta. Sitten jostain syystä se ei ottanut sitä checpointtia ja taas koko homma alusta, kyl siin tuli kiroiltua useempi kerta ennen kun sen tehtävän pääsin läpi.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Huomenna pitäisi saada lisää tietoa DLC:stä ja päivityksestä, mikäli on uskomista CM:n flashpoint foorumia.

DLC and Title updates have now both passed the submission/certification process with Sony and MS. Detailed information regarding content for both the DLC and Title update, along with the release dates will be put out on Weds 4th Nov (Approx 4pm GMT).

Lähde: Codemasters forum

EDIT: Eli nyt on tietoa vähän tullut.

Title Updates for the console editions of the game will arrive prior to the launch of the ‘Skirmish’ DLC pack on Xbox LIVE and PSN. The Title Update for the Xbox 360 will be available tomorrow, November 5th, with the Title Update for the PS3 to follow shortly.

The ‘Skirmish’ video, available to view above showcases some of the new content available. Players are shown going head to head in attack helicopters, deploying tanks and APCs and engaging in ranged and close quarters combat in the wide ranging new maps and missions featured in the downloadable content.

The ‘Skirmish’ DLC features four new multiplayer maps and two new Fire Team Engagement (FTE) missions featuring both solo and four player co-operative play. Hunt down SAM launchers hidden in the sprawling complex of ‘Lumberyard’ and assault dug in PLA forces and fight room to room in ‘White Fang’, two tense new ‘Infiltration’ multiplayer maps. ‘Annihilation’ multiplayer maps pitch armour and infantry against each other in rolling battles across a valley in ‘Stomping Grounds’ and in ‘Force Dispersal’ military bases separated by a strategic hill become a close-quarters killing ground.

Tomorrow’s title update/patch will include a range of updates and improvements for the multiplayer and single player modes of the game.

The ‘Skirmish’ pack will also be available on Xbox Live Marketplace (400 Microsoft Points) and the PlayStation Network (£3.19 / $3.99 / €3.99) shortly.

Eli ei ainakaan hinnalla pilattu tällä kertaa tuota DLC pakettia. Hieno homma. Harmi vain, että tarkempaa tietoa päivityksestä ei ole, mutta saadaan sentään sekä MP- että SP-muutoksia ja 2 uutta tehtävääkin :) Koskahan tuo PS3- päivitys vaan tulee..?

Ja löytyhän ne muutoksetkin, eli ne ovat tässä
PS3

1. The game will now automatically unlock the FTE missions when a specific DLC is added to the game.

2.Gameplay online

o Lag issues reduced for 8 players pvp
o The Client and Host shooting are now synchronised. The client will no longer empty a magazine into a player and not killing him.
o In an online game, the mines are now correctly synchronised. The player can place mines on the ground with no problems.
o The weapon will now continue working if the player spam the fire button and the change fire rate button.
o The Players will now position correctly when re-spawned inside a vehicle
o Clients are now able to enter vehicles with no problem

3. All sniper rifles will now have a sway effect.

4. When a building is destroyed any corpses that are within the building are removed, so they are not floating in the air.

5. The inventory UI from the crate or corpse can now be opened correctly when the player is standing at distance.

6. A rare online crash bug has been fixed when the Client is assaulting the fuel depot towards the end of the mission Bleeding Edge

7. If the player signs out whilst creating an online then the LAN game will not fail to create

8. Friend status changed message will not cause an issue to join a new game

9. Loading the 1st checkpoint with javelin equipped in the mission Dragon’s fury will not cause a loss of audio in certain instances

10. If the fireteams are following orders and then the player select an ROE order on all fireteams including themselves the orders will now be spread across all fireteams

11. The reloading time is now correct when the player is going prone straight after firing a SMAW or Queen Bee weapons

11. The game now only mounts the missions and DLC directories, so any loose files that are placed in the other directory will no longer be read by the game. It will now only use the files from the original NeFS volume.

12. The LOD in the FTE Ambush is now corrected when loading the mission for first time

13. If the player signs out whilst creating an online then the LAN game will not fail to create

14. When exiting the credits, the heading will not transition twice.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Vihdoin kaivattua lisäsisältöä saadaan tähänkin peliin patchin kera. Lähde

Ongelmat/bugit joita patch korjaa:

PS3

1. The game will now automatically unlock the FTE missions when a specific DLC is added to the game.

2.Gameplay online

o Lag issues reduced for 8 players pvp
o The Client and Host shooting are now synchronised. The client will no longer empty a magazine into a player and not killing him.
o In an online game, the mines are now correctly synchronised. The player can place mines on the ground with no problems.
o The weapon will now continue working if the player spam the fire button and the change fire rate button.
o The Players will now position correctly when re-spawned inside a vehicle
o Clients are now able to enter vehicles with no problem

3. All sniper rifles will now have a sway effect.

4. When a building is destroyed any corpses that are within the building are removed, so they are not floating in the air.

5. The inventory UI from the crate or corpse can now be opened correctly when the player is standing at distance.

6. A rare online crash bug has been fixed when the Client is assaulting the fuel depot towards the end of the mission Bleeding Edge

7. If the player signs out whilst creating an online then the LAN game will not fail to create

8. Friend status changed message will not cause an issue to join a new game

9. Loading the 1st checkpoint with javelin equipped in the mission Dragon’s fury will not cause a loss of audio in certain instances

10. If the fireteams are following orders and then the player select an ROE order on all fireteams including themselves the orders will now be spread across all fireteams

11. The reloading time is now correct when the player is going prone straight after firing a SMAW or Queen Bee weapons

12. The LOD in the FTE Ambush is now corrected when loading the mission for first time

13. If the player signs out whilst creating an online then the LAN game will not fail to create

14. When exiting the credits, the heading will not transition twice.

4 karttaa moninpeliin ja 2 uutta karttaa co-op:iin. Ilmeisesti mukana myös Island Tour -niminen mappi, jossa pääsee vapaasti pyörimään ympäri saarta kavereiden kanssa. Eikä ole edes hinnalla pilattu. 'Skirmish' karttapaketti tulee veloittamaan vain 3,99 €. PC:lle ja XO:lle kartat ilmestyvät huomenna ja PS3:lle "pian" tämän jälkeen.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Vihdoin kaivattua lisäsisältöä saadaan tähänkin peliin patchin kera. Lähde

Ongelmat/bugit joita patch korjaa:

PS3

1. The game will now automatically unlock the FTE missions when a specific DLC is added to the game.

2.Gameplay online

o Lag issues reduced for 8 players pvp
o The Client and Host shooting are now synchronised. The client will no longer empty a magazine into a player and not killing him.
o In an online game, the mines are now correctly synchronised. The player can place mines on the ground with no problems.
o The weapon will now continue working if the player spam the fire button and the change fire rate button.
o The Players will now position correctly when re-spawned inside a vehicle
o Clients are now able to enter vehicles with no problem

3. All sniper rifles will now have a sway effect.

4. When a building is destroyed any corpses that are within the building are removed, so they are not floating in the air.

5. The inventory UI from the crate or corpse can now be opened correctly when the player is standing at distance.

6. A rare online crash bug has been fixed when the Client is assaulting the fuel depot towards the end of the mission Bleeding Edge

7. If the player signs out whilst creating an online then the LAN game will not fail to create

8. Friend status changed message will not cause an issue to join a new game

9. Loading the 1st checkpoint with javelin equipped in the mission Dragon’s fury will not cause a loss of audio in certain instances

10. If the fireteams are following orders and then the player select an ROE order on all fireteams including themselves the orders will now be spread across all fireteams

11. The reloading time is now correct when the player is going prone straight after firing a SMAW or Queen Bee weapons

12. The LOD in the FTE Ambush is now corrected when loading the mission for first time

13. If the player signs out whilst creating an online then the LAN game will not fail to create

14. When exiting the credits, the heading will not transition twice.

Llloistavaa.. täytyy palata pelin ääreen uuemman kerran tämän jälkeen. Kaivattuja päivityksiä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Ei hi**o mikä tässä on oikeen vikana kun pelasin äskenkin 2 tehtävää läpi. Eli tein oman servun-> painoin load game jolloin se latasi pisimällä olevan tehtävän (4 tehtävä tässä tapauksessa)-> Pelasin sen 4 tehtävän läpi ja 5 tehtävän heti perään kanssa ja juuri äsken meni 5 tehtävä läpi ja kaikki pelaajat poistuivat sevulta jonka seurauksena mut heitettiin takas valikkoon. Olin kuitenkin vetänyt noi kummatkin tehtävät läpi, sitten kun kävin äsken painamassa load game niin siinä kävi taas niinkun viimekerrallakin eli 4.tehtävä pitäis mukama taas vetää uudestaan läpi! Olen joutunut nyt joka tehtävän pelaamaan 2 tai 3 kertaa läpi! Alkaa ottaa tää peli vitu*ti päähän s**tana! Jotain neuvoa tähän?

Ps. Ei oikeen huvita panostaa tällä hetkellä kirjoitusasuun! :mad:
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Ei hi**o mikä tässä on oikeen vikana kun pelasin äskenkin 2 tehtävää läpi. Eli tein oman servun-> painoin load game jolloin se latasi pisimällä olevan tehtävän (4 tehtävä tässä tapauksessa)-> Pelasin sen 4 tehtävän läpi ja 5 tehtävän heti perään kanssa ja juuri äsken meni 5 tehtävä läpi ja kaikki pelaajat poistuivat sevulta jonka seurauksena mut heitettiin takas valikkoon. Olin kuitenkin vetänyt noi kummatkin tehtävät läpi, sitten kun kävin äsken painamassa load game niin siinä kävi taas niinkun viimekerrallakin eli 4.tehtävä pitäis mukama taas vetää uudestaan läpi! Olen joutunut nyt joka tehtävän pelaamaan 2 tai 3 kertaa läpi! Alkaa ottaa tää peli vitu*ti päähän s**tana! Jotain neuvoa tähän?

Ps. Ei oikeen huvita panostaa tällä hetkellä kirjoitusasuun! :mad:

Bugi.

Mulla oli sama homma yhessä kentässä, pelasin sen pari kolme kertaa läpi ja se ei tallentunu kampanjaan. Pelasin sitten sen kentän ja seuraavan läpi peräkkäin nii tallensi. Mulla kävi vaan se tuuri että se tallensi seuraavan jälkeen, oon lukenu että monilla käy noin että vaikka pelaa useammankin kentän niin ei tallenna sittenkään.

Tässä on vielä semmonen hauska juttu että kun käyt kattomassa single mission valikkoa niin seuraava kenttä löytyy sieltä, siitä tosin ole mitään iloa koska se ei vaikuta mitenkään kampanja peliin.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Bugi.

Mulla oli sama homma yhessä kentässä, pelasin sen pari kolme kertaa läpi ja se ei tallentunu kampanjaan. Pelasin sitten sen kentän ja seuraavan läpi peräkkäin nii tallensi. Mulla kävi vaan se tuuri että se tallensi seuraavan jälkeen, oon lukenu että monilla käy noin että vaikka pelaa useammankin kentän niin ei tallenna sittenkään.

Tässä on vielä semmonen hauska juttu että kun käyt kattomassa single mission valikkoa niin seuraava kenttä löytyy sieltä, siitä tosin ole mitään iloa koska se ei vaikuta mitenkään kampanja peliin.

Jep ihan sama homma mulla, löytyy tehtävä juuri tuolta singlestä. Eniten ottaa pannuun se että olen jokikisen tehtävän joutunut pelaamaan nyt 2-4 kertaa läpi! Tais sinne mennä taas tunti hukkaan. :mad: Eli 4 ja 5 tehtävä läpi joskus vuoden päästä kun julkasevat päivityksen. Tekis mieli ampua joltain elukalta aivot pihalle. Siis ei saa*anan perkele sentään!
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Monien turhauttavien ja bugeja täynnä olevien tehtävien jälkeen yksinpeli vihdoinki läpi ja täytyy sanoa että aikamoinen pettymys oli vaikka kuinka positiivinen yritin olla. Silti meinas alkaa itkettämään jo 3 tehtävässä kun homma bugitti jo alkumetreillä. Onlinesta ei jaksa edes aloittaa.

En tiedä sattuiko käsiini joku maanantai kappale mutta toivoin paljon enemmän tältä peliltä. Kai tähän jotain päivityksiä on tulossa ja pidin kyllä joistain realismi ideoista mut taidan vaihtaa cod:iin takas.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Monien turhauttavien ja bugeja täynnä olevien tehtävien jälkeen yksinpeli vihdoinki läpi ja täytyy sanoa että aikamoinen pettymys oli vaikka kuinka positiivinen yritin olla. Silti meinas alkaa itkettämään jo 3 tehtävässä kun homma bugitti jo alkumetreillä. Onlinesta ei jaksa edes aloittaa.

En tiedä sattuiko käsiini joku maanantai kappale mutta toivoin paljon enemmän tältä peliltä. Kai tähän jotain päivityksiä on tulossa ja pidin kyllä joistain realismi ideoista mut taidan vaihtaa cod:iin takas.

Päivitys on jo tullu, ite en kyl huomannu hirveitä eroja ku ei oo bugannu aiemminkaan
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Millä olette paenneet tossa 5 tehtävän siinä kohassa missä pitää pelastaa helikopteri joukkio, ite menin taloon sisälle otin ne tyypit mukaan ja lähin juoksemaan nii perkuleesti pois päin kohti chekpointtia, mutta kuitenkin tuli että mission failed. :( Pitääkö sieltä edes paeta vai jäädä sotimaan vihollista vastaan? Neuvoja kiitos, ei viitsi taas pelata samaan kohtaan saakka tietämättä mitä pitää tehdä ja sitten kun menee pieleen niin taas koko tehtävä alusta.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Millä olette paenneet tossa 5 tehtävän siinä kohassa missä pitää pelastaa helikopteri joukkio, ite menin taloon sisälle otin ne tyypit mukaan ja lähin juoksemaan nii perkuleesti pois päin kohti chekpointtia, mutta kuitenkin tuli että mission failed. :( Pitääkö sieltä edes paeta vai jäädä sotimaan vihollista vastaan? Neuvoja kiitos, ei viitsi taas pelata samaan kohtaan saakka tietämättä mitä pitää tehdä ja sitten kun menee pieleen niin taas koko tehtävä alusta.

2jannua pitämään kylän eteläpäätä, sit taloon sisälle ja komentaa lentäjät nopeesti kopterille. Ite heittää pellon täyteen savua ja ottaa loputkin omat mukaan, eli ei oo pakko ampuu yhtään vihollista.

Oon huomannu et oma ryhmä ja muutkin ohjattavat ryhmät tajuu ottaa paremmin irti ku heittelee sitä savua suojaksi, ja onhan se ihan järkeen käypääkin ku johki peltoaukeelle juostaan.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

2jannua pitämään kylän eteläpäätä, sit taloon sisälle ja komentaa lentäjät nopeesti kopterille. Ite heittää pellon täyteen savua ja ottaa loputkin omat mukaan, eli ei oo pakko ampuu yhtään vihollista.

Oon huomannu et oma ryhmä ja muutkin ohjattavat ryhmät tajuu ottaa paremmin irti ku heittelee sitä savua suojaksi, ja onhan se ihan järkeen käypääkin ku johki peltoaukeelle juostaan.

Joo täytyy koittaa, mut hitos täs saa smokeja heiteltyä? Ei ainakaan ympyrää painamalla saa valittua.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Valitset kranun ja pidät neliöö pohjassa ni saat valittua eri typpisiä kranuja, ja sama aseiden kanssa. Aseilla myös samassa valikossa vasemmalla nuolella kerta, lyhyt sarja ja sarja. Lähes kaikissa napeissa on 2toimintoa, ei kun kokeilemaan..
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Menee hermot ton 5 tehtävän kanssa! Ei kukaan haluaisi vetää tota tehtävää onlinen co-oppina läpi, saisi toimi samalla leaderina. Äsken olin pääsemässä tehtävää läpi niin muut lähtivät pois, no mitäs muutakaan kun peli kaatui siihen. Lisätkää Eetude jos haluatte auttaa tossa tehtävässä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Huh huh, tuli tuossa tunti sitte pelattua tai yritin pelata online niin oli semmosta lagaamista että ei tienny itkeekkö vaiko nauraa. useampaan otteeseen yritin, mutta ei.:mad:
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Menee hermot ton 5 tehtävän kanssa! Ei kukaan haluaisi vetää tota tehtävää onlinen co-oppina läpi, saisi toimi samalla leaderina. Äsken olin pääsemässä tehtävää läpi niin muut lähtivät pois, no mitäs muutakaan kun peli kaatui siihen. Lisätkää Eetude jos haluatte auttaa tossa tehtävässä.

Mulla meni tuoss eilen kans hermot tuohon vitoseen ihan totaalisesti. Muuten ei ole bugaillut yhtään ja olen kyllä ollut enemmän kuin tyytyväinen peliin, mutta ne samperin idiootit pilotit on kiskonu vääriä sieniä. Kuis hemmetissä tämmöinen vetelä aivopieru on peliin eksynyt. Oiskohan se stressi vaikutukset unohdettu päällä tohon tehtävään, eli ukot ovat niin tutinoissa, etteivät noudata käskyjä. Ei tosiaankaan ole hauska tehtävä joten en ihmettele jos kaikki eivät cuupissakaan jaksa tätä loputtomiin tahkota. No, toivottavasti jatkossa ei ilmaannu mitään yhtä typerää sekoilua.

Tuossa oma kokemus 5 tehtävästä.
Selvitin homman kuitenkin antamalla oman tiimin soveltaa ja keskityin pelkästään pilottien käskytykseen. Pidin huuto etäisyyden pilotteihin (kun arvelin ettei niillä ole radiota) ja juoksin aina savun turvin poispäin vihuista. "Fall back" ja "move" komennot sai pilotit sekoilemaan urakalla. "move fast" jäi kokeilematta. Oman ryhmän ja pilottien pito erillään käskytyksessä näytti olevan se juju. Ja jos pilotit jäi tulittamaan vihua, niin yksi mikä näytti toimivan oli oman tiimin "Suppres" vihua kohden ja piloteille "Fallow me" ja karkuun. Kahdessa kohtaa jouduin tappaan helikopterillisen populaa kun pilotit rupesivat sekoilemaan. Kuulin niiden jopa käskyttelevän toisiaan. Tokassa kohdassa puolet tiimistä lakosi. Toinen piloteistakin jäi seisomaan metsään eikä mikään auttanut. Sai sitten laakin otsaansa jossain vaiheessa. Hommassa suurin vaikeus oli lähteä kylästä kun eivät piruparat tajunneet seurata. Tässäkin auttoi savutus niin, että vihu peittyi savuun ja oman tiimin "supress"-komento savun suuntaan.
 
Ylös Bottom