Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
Hehe, koska peli on huono jos se ei saa yli 90.
Ei vaan. Nnirvin sanoi että peli on hyvä vaikka hän vähän valittelikin.
Tekoäly on vaihteeksi taas kulissimaista ja että kun luodeissa on aidot ballistiikat, MUTTA tähtäimiä ei voi säätää, ei kunnon ajoneuvoja (tosin itse luen vain plussaksi, ajaleminen ei kiinosta) ja taisipa olla ruumiiden häviäminen.
Kiva muuten kuulla että pelissä ei nähdä jotain taikaluoteja ja vihollisetkin ampuvat reilusti aika paljon huteja. Todella ärsyttävää jos vihollisella on autoaim suoraan pelaajan päässä kokoajan.
Hahaha, kuulostaa samoilta fiiliksiltä kun pelasin CoD4:sta... Tosin viholliset spawni vähän jokapuolelle ja ei peli nyt vaikea ollut, mutta ehkä ärsyttävä.
Oliko Nnirvi arvioinut pelin PELIT lehdessä? Tuntuisi että tämä olisi niitä harvoja konsolipelejä jotka vanhaa mestaria vielä jaksaisi kiinnostaa. Mistä tuli haukkuja?
Hehe, koska peli on huono jos se ei saa yli 90.

Ei vaan. Nnirvin sanoi että peli on hyvä vaikka hän vähän valittelikin.
Tekoäly on vaihteeksi taas kulissimaista ja että kun luodeissa on aidot ballistiikat, MUTTA tähtäimiä ei voi säätää, ei kunnon ajoneuvoja (tosin itse luen vain plussaksi, ajaleminen ei kiinosta) ja taisipa olla ruumiiden häviäminen.
Kiva muuten kuulla että pelissä ei nähdä jotain taikaluoteja ja vihollisetkin ampuvat reilusti aika paljon huteja. Todella ärsyttävää jos vihollisella on autoaim suoraan pelaajan päässä kokoajan.
Joku tsekkiläinen arvostelija antanu PC-versiolle arvosanan 4/10
johtuen rikkinäisestä AI:sta, selän taakse spawnaavista vihuista ja siitä että peli on niin jumalattoman vaikea että se aiheuttaa suunnatonta vihaa, turhautumista ja muuta sekavaa avautumista.
Tiedä sitten miten paikkaansa pitävä tuo revikka on, mutta pelin foorumeilla porukat ainakin nauraa tolle arvostelulle siksi koska tottakai se on virheellinen kun ei tuo peli voi olla 4/10 arvoinen.
Mutta mitäs jos nuo pitääkin paikkaansa? Linkkiä mulla ei valitettavasti ole antaa
Hahaha, kuulostaa samoilta fiiliksiltä kun pelasin CoD4:sta... Tosin viholliset spawni vähän jokapuolelle ja ei peli nyt vaikea ollut, mutta ehkä ärsyttävä.