Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Tosin jos tukea löytyy vielä Codemastersin puolelta, voi peli saada päivityksiä tai lisäsisältöäkin.

Mutta itseäni nyt hieman jäi mietityttämään tuo, että ajoneuvojen puutteesta kritisoitiin. Miksi? Mitä itse nyt ymmärsin, olisi pelissä ajettavaa ja lennettävää enemmän kuin tarpeeksi.

Kuulema pari ajo-kohtausta vain. Mikä meikäläiselle passaa hyvin.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Väännetäänpäs hype-nisiä kaakkoon, sarja aivan loistavia sotapäiväkirjoja pelin kuupista,
Ja kaksi uusinta lisäystä kyseiseen sarjaan,

Sotapäiväkirja 5
Sotapäiväkirja 6

En tiedä teistä muista mutta tällaiset jutut myyvät peliä minulle tuhat kertaa tehokkaammin kuin perus arvostelut.

Aikaisemmat osat löydät spoilattuna,
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Wow, pleku-versio saannut kyllä melkoisen välikäden pelistä käsiinsä:

PS3: First Gameplay
360: First 10 Minutes *

Versioiden välillä hyppijät voivat videoista tehdä omat johtopäätöksensä kumpi versio kannattaa hankkia...

---

Myöskin meidän oma Gamereactorimme tarjoilee meille arvostelua uudesta Fläsäristä. Jämpteillä arvosanoilla jatketaan.

Lisätään viestin loppuun vielä kaikki nuo ekstra-tehtävät avaavat koodit (NeoGaf varmistanut koodit toimiviksi):
Night Raid Mission: RaidT18Z
Ambush Mission: AmbushU454
Coastal Stronghold Mission: StrongM577
Close Quarters Mission: CloseQ8M3

Ja Stammyn jo postaamat koodit olivat; OFPWEB1 & OFPWEB2

* Onneksi pelejä ei tuoda markkinoille vain Italian kielisinä, on tuo tuttifrutti meinaan melkoisen viihdyttävää kuultavaa :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Piirtoetäisyys vaikuttaa olevan konsoliversioissa varsin kurja. Harvoin PC- ja konsoliversion välillä on näin räikeä ero. Mitenkähän pelihahmot näkyvät etäältä? Mahtaa olla ikävää, kun itse luulee tarpovansa lantioon asti ulottuvassa heinikossa, kun taas vastapuolen kiväärimiehelle olet alaston kohde nurmikolla. :(
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Piirtoetäisyys vaikuttaa olevan konsoliversioissa varsin kurja. Harvoin PC- ja konsoliversion välillä on näin räikeä ero. Mitenkähän pelihahmot näkyvät etäältä? Mahtaa olla ikävää, kun itse luulee tarpovansa lantioon asti ulottuvassa heinikossa, kun taas vastapuolen kiväärimiehelle olet alaston kohde nurmikolla. :(

Tästähän oli jo hieman puhe tuolla PS3-puolella. Siis, että ainakin tuo jälkimäinen olisi feikki. Tuo PS3-kuva olisi otettu ihan PC-versiosta, mutta graffat low-asetuksilla. Pelivideoissa tuo nurmikko ei nyt ainakaan noin onnettomalta näytä konsoliversioissa.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Piirtoetäisyys vaikuttaa olevan konsoliversioissa varsin kurja. Harvoin PC- ja konsoliversion välillä on näin räikeä ero. Mitenkähän pelihahmot näkyvät etäältä? Mahtaa olla ikävää, kun itse luulee tarpovansa lantioon asti ulottuvassa heinikossa, kun taas vastapuolen kiväärimiehelle olet alaston kohde nurmikolla. :(


Ja myös tossa ekassa kuvassa niin pc version kuva on otettu lähempää verrattuna konsoliversion kuvaan.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Turussa, Kivikukkaron Anttilassa oli jo lipsautettu näitä hyllyyn. Ainakin oli siellä vielä vartti sitten. Pleikkarille en ainakaan bongannut.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Yks parhaista detaljeista ainakin originaalissa oli nimenomaan just sitä aitouden tunnetta tuova tehtäväalueelle matkustaminen. Hienoja fiiliksiä tuli kun istui muiden virtuaaliäijien kanssa kuorma-auton lavalla. :p
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Tästähän oli jo hieman puhe tuolla PS3-puolella. Siis, että ainakin tuo jälkimäinen olisi feikki. Tuo PS3-kuva olisi otettu ihan PC-versiosta, mutta graffat low-asetuksilla. Pelivideoissa tuo nurmikko ei nyt ainakaan noin onnettomalta näytä konsoliversioissa.

Hah, kaikkea ne PC-miehet konsolivihoissaan keksivät. :D
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Yks parhaista detaljeista ainakin originaalissa oli nimenomaan just sitä aitouden tunnetta tuova tehtäväalueelle matkustaminen. Hienoja fiiliksiä tuli kun istui muiden virtuaaliäijien kanssa kuorma-auton lavalla. :p

Tämä on kyllä totta ja siinä todella hyödynnettiin sitä avointa ympäristöä. Paljon hienompaahan se olisi tukikohdasta lentää helikopterilla lähemmäksi tehtäväaluetta ja katsella maisemia siinä samalla. :)

Vaikka odotukset tämän kohdalla nyt ovatkin laskeneet melko rankasti, niin pakko sitä silti on kokeilla. Tiedä vaikka yllättyisi. Tosin nojaamisen pois jättämistä en ymmärrä sitten millään...
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Piirtoetäisyys vaikuttaa olevan konsoliversioissa varsin kurja. Harvoin PC- ja konsoliversion välillä on näin räikeä ero. Mitenkähän pelihahmot näkyvät etäältä? Mahtaa olla ikävää, kun itse luulee tarpovansa lantioon asti ulottuvassa heinikossa, kun taas vastapuolen kiväärimiehelle olet alaston kohde nurmikolla. :(

Eipä ole iso ylläri, mutta eipä mun PC varmaan tuota kovinkaan hyvin pyörittäisi, joten pelaan varman päälle ja otan konsoliversion, kyllä noiden etäisyyksien kanssa pystyy pelaamaan kun peli toimii moitteettomasti. Ja jostain syystä, konsolin ohjain tuntuu paremmalle kuin näppis ja hiiri. :p

Muutes, mikäs järki oli peliin laittaa realistiset luodit jos tähtäimiä ei voi siirtää? Sehän meinaa sitä että joudut asetta nostelemaan ylös aina kun tähtäät kauemmaksi... Aika huono ratkaisu.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Pelin ensimmäinen DLC-paketti pitää sisällään tehtäviä yksinpeliin ja karttoja moninpeliin. Näin kertoo Codemastersin Helios Neogafissä:
Can't tell you much about the DLC atm but the first pack will contain both additional SP missions and MP maps for you to enjoy.
Jos CM oikeasti kuuntelee fanejaan, he varmasti heittävät peliin enemmän noita ajoneuvo keskeisiä missioita.
Vaihtelua on varmasti muutenkin luvassa mikäli meidän toiveilla on heille minkäänlaista merkitystä.

Tässä vielä pari arvostelua Gamesradarilta. Ensimmäinen on pelin puucee-versiosta ja toinen, vähän lyhyenläntä 360-versiosta.
Kumpainenkin versio repäisi puhtaat yhdeksiköt metacriticin numeroita nostamaan.

EDIT: Italialaisilta pukkaavat lisää HD-matskua pelistä. Videolla rullaa pelin toinen tehtävä.
Pistäkääpä merkille pelin upeat taustaäänet. Vähän kuin olisi Suomalaisessa metsässä, keskellä mäntyjä maistelemassa sieniä. Nom Nom!
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Pelin ensimmäinen DLC-paketti pitää sisällään tehtäviä yksinpeliin ja karttoja moninpeliin. Näin kertoo Codemastersin Helios Neogafissä:

Jos CM oikeasti kuuntelee fanejaan, he varmasti heittävät peliin enemmän noita ajoneuvo keskeisiä missioita.
Vaihtelua on varmasti muutenkin luvassa mikäli meidän toiveilla on heille minkäänlaista merkitystä.

Tässä vielä pari arvostelua Gamesradarilta. Ensimmäinen on pelin puucee-versiosta ja toinen, vähän lyhyenläntä 360-versiosta.
Kumpainenkin versio repäisi puhtaat yhdeksiköt metacriticin numeroita nostamaan.

EDIT: Italialaisilta pukkaavat lisää HD-matskua pelistä. Videolla rullaa pelin toinen tehtävä.
Pistäkääpä merkille pelin upeat taustaäänet. Vähän kuin olisi Suomalaisessa metsässä, keskellä mäntyjä maistelemassa sieniä. Nom Nom!

Kunhan voi laittaa ton AI:n ajamaan, mulle kelpaa. :p
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Kunhan voi laittaa ton AI:n ajamaan, mulle kelpaa. :p

Hehe, kyllähän tuon AI:n ilmeisesti saa rattiin mutta on kuulemma jopa Halon tekoälyä huonompi reitin hakija - se kun ei kuulemma hahmota edes puita :D
On kiintoisaa nähdä miten tiimiläiset toimivat helikopterin puikoissa. Onkohan yhdessäkään pelissä tekoälyä joka osaisi ajaa ajoneuvoja ilman skriptauksia?

Ja *rumpujen pärinää* Uusin osa meidän vallattomista päiväkirjoista on juuri ilmestynyt: Sotapäiväkirja 7
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Kävin eilen ostamasssa Anttilasta, kiitos vihjeestä.

!¤%&"!%&/% että on tykki peli! En oikein tiedä mitä tästä sanois :D

Oon vasta toisessa tehtävässä joten paljoa en vielä ole ehtinyt kokemaan mutta todella hyvältä vaikuttaa näin parin tunnin testauksen jälkeen.

Miinusta anna kyllä tuosta piirtoetäisyydestä. Mulla kun on näkö hivenen heikompi niin saan siristellä että näen viholliskohteet tarkasti, ja kaukana ne näyttävät harmailta suorakaiteen muotoisilta palikoilta :D

Ja noi aikarajat tekee harmaita hiuksia. Jo toisessa tehtävässä saa mennä ihan hullua munaravia pitkin puskia kun ensin pitää kiirehtiä tuhoamaan sellainen anti-seavehicle ohjussysteemi, ja sen jälkeen sun pitäis ehtiä jossain 5-10 minuutissa sellanen 500m matka äkäisten vihollisten läpi ja tuhota AA-ohjuspatterit ennen kuin lisäjoukkojen helikopterit tulee.

Noi olis oikeesti voinu jättää pois noi aikaraja jutut. Ei siinä mitään, oli ihan hemmetin tiukat tilanteet kun olin melkeen siellä AA-saitilla. Saavuin sellaiselle isolle aukealla, no voi kökkö metsän reunasta alkaa tulee tulitusta reippaasti! Juostaan äkkiä läheiseen metsään kivien taakse piiloon ja kutsun samassa metsän reunaa howitzer tykitystä laajalla hajonnalla ohentamaan puolustajien riviä.

Samaan aikaan meidän takaa on hiipinyt joukko urheita kiinan sotilaita, avuttomana katson kun tiimikaveri lysähtää maahan kuolleena ja tulitus ajaa meidät muut ulos metsästä suoraan aukealle, sivustasta tulee taisteluhelikopteri tykittämään meitä jollain järeällä tykillä.... Emme päässeet kauas

Uutena ihmisenä koko flashpoint toimintaan olen ihan ällistynyt tästä pelistä. Aloitin nyt ihan normal-vaikeusasteella jotta pääsen ensin vähän perille miten käskytetään jne, ja sitten myöhemmin aloitan uudestaan HC-asteella. Tämä ei todellakaan ole peli cod-ihmisille, meinaan vaan että suoralla räiskinnällä ei pärjää vaan täytyy taktikoida
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Ainoa kysymys enää lienee: Kun tilaan tänään, ehtiikö vielä huomenna. ;)

Huttu: Entäs moninpeli? Ensin olin todella nihkeä sen suhteen, mutta tarkemmin ajateltuna 4v4 on klaanimatseihin melko ideaali. Mutta mites toimii? Entä ajoneuvot?
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Kävi kuumotus eilen ylivoimaiseksi, samalla kun kävin gamestopista ennakkovaraamassa pari peliä niin piti tämäkin sitten ennakkotilata 19,90,- + 2 peliä ....vaikka peli on jo tilattu HUTista.
HUTin peli tuskin kerkiää postilaatikkoon perjantaiksi.

Toivottavasti saatais jo vkonloppuna vetää co-oppia suomipoikien kanssa.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Ainoa kysymys enää lienee: Kun tilaan tänään, ehtiikö vielä huomenna. ;)

Huttu: Entäs moninpeli? Ensin olin todella nihkeä sen suhteen, mutta tarkemmin ajateltuna 4v4 on klaanimatseihin melko ideaali. Mutta mites toimii? Entä ajoneuvot?

Sori en oo vielä ehtinyt kokeilla moninpeliä saatikka ajoneuvoja.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Sori en oo vielä ehtinyt kokeilla moninpeliä saatikka ajoneuvoja.
Ok, kerro sitten niiden tuntumasta, kuten helikopterin lento yms.

En malttanut:
http://www.konsolifin.net/bbs/xbox-...nt-dragon-rising-peliseura-ja-turnaukset.html
Eli siis tuonne kaikki peliseuraa kaipaavat, toivottavasti saadaan jo mehukkaat pelit viikonlopuksi!

Itse tosiaan tilasin äsken tuosta mystisestä, verovapaasta sorjien miesten pikkuvaltiosta eli Ålandista. :D
 
Ylös Bottom